אייר-קנדה משדרגת משמעותית את מועדון התעופה שלה

המועדון של החברה, Aeroplan, לא ישנה את שמו אבל יושק מחדש ב-8 לנובמבר. השינויים במועדון כבר פורסמו והם משמעותיים ביותר כך שלמעשה מדובר במועדון תעופה חדש. אחד השינויים המרכזיים ביותר הוא ביטול היטל-הדלק בכרטיסי בונוס, אם כי במקביל שונו גם טבלאות המימוש ולכן לא כל כרטיסי הבונוס יהפכו זולים יותר. צבירת הנקודות (לא מיילים) תהיה מבוססת-הוצאה, לפחות לטיסות אייר-קנדה, אך תהיה גם צבירה משפחתית ומימוש נקודות עבור כל מושב בטיסות החברה (בעלות דינמית, כך שמחיר הכרטיס בנקודות יכול להיות גבוה מאוד). המועדון אינו פופולרי במיוחד בישראל ולכן לא בטוח שאקדיש פוסט לסקירת התנאים החדשים. למידע נוסף ראו את הפוסט של לאקי על המועדון החדש והסקירה של מת׳יו על טבלאות המימוש החדשות. רוצים לפתוח חשבון חדש במועדון? עשו זאת דרך הקישור הזה לפני ה-30 לספטמבר כדי לצבור 2,500 מיילים במתנה.

אלעל מציעה זיכוי ללקוחות שטיסתם בוטלה בחודשים האחרונים

ההצעה תקפה לכרטיסים שכורטסו עד ה-31 ליולי הכוללים טיסה שבוטלה ומועדה המקורי בין ה-1 לפברואר וה-31 לאוגוסט. לא כולל כרטיסים שנרכשו במסגרת קבוצה (טיול מאורגן למשל), וכמובן בתנאי שמספר הכרטיס מתחיל בספרות 114 (הסטוק של אלעל, כולל סנדור). לקוחות זכאים יכולים לבחור בין שתי חלופות: קרדיט עתידי בשווי 125% ממחיר הכרטיס המקורי שיהיה בתוקף עד סוף שנת 2022, או החזר כספי מלא בתוספת 30 נקודות מתנה במועדון הנוסע המתמיד (בשווי ריאלי של כ-10$). את הבחירה ניתן לבצע עצמאית באתר אלעל. לקוחות שביטלו מיוזמתם כרטיס ומחכים להחזר כספי, יכולים לבחור בקרדיט העתידי במקום ההחזר הכספי. לתנאים המלאים – לחצו כאן.

מבצע ׳לילה שלישי חינם׳ ביותר מ-200 מלונות של קבוצת הייאט בתוכנית Prive

להזמנות עד ה-30 לספטמבר ולשהיות עד ה-31 למרץ 2021. במלונות מסוימים המועדים שונים. המבצע אינו זמין באתר הקבוצה אלא רק דרך סוכני נסיעות הרשומים לתוכנית Prive של הייאט (התוכנית הייעודית למלונות היוקרה של הקבוצה). המחיר ללילה זהה למחיר הגמיש הרגיל באתר המלון ובנוסף ללילה החינמי הזמנות Prive כוללות סל הטבות משמעותי מאוד כמו שדרוג לחדר, ארוחת בוקר זוגית, קרדיט לשימוש במלון (לרוב 100$-50$) ועוד ועוד. כדאי בהחלט! אני מכיר רק סוכן ישראלי אחד הרשום בתוכנית, וזהו ישראל רחמני מסוכנות טריפנדה, ולכן אני ממליץ לכם לפנות אליו לטובת ביצוע ההזמנות וניצול המבצע הזה. כתבו לו במייל ״israel@tripanda.co.il״.

ניתוח פוטנציאל הטיסות הישירות בין ישראל לאיחוד האמירויות

הידיעה הגדולה של השבוע, ללא ספק, היא ההסכמה על נירמול היחסים בין ישראל ואיחוד האמירויות (כשהגדולות מבין השבע הן דובאי ואבו-דאבי). ההסכם החדש, שבתקשורת זכה בין השאר לכינוי ״הסכם שלום״ על אף שהוא לא זה, כולל התייחסות ספציפית גם לפתיחת קוי תעופה ישירים בין המדינות ולדעת רבים זה אפילו תנאי להסכם. ייתכן בהחלט, אם כך, שנראה בעתיד מטוסים של אתיהאד ואמירטס חונים בנתב״ג. הספקולציות יצאו משליטה בינתיים ומומחים רבים מנסים לנבא כיצד תרחיש עתידי כזה יכול להשפיע על שוק התעופה הישראלי ולפגוע בחברות תעופה ישראליות ו/או חברות תעופה אחרות הפועלות בישראל.

הצעה מעניינת: כרטיס אשראי אמקס גולד ללקוחות סמארטאייר

זוכרים את ההצעה הבלעדית של אמקס לחברי קהילת ׳טיסות סודיות׳ לפני חצי שנה? אותה גברת בשינוי אדרת, אבל ייתכן שהשינוי משמעותי ללקוחות מסוימים. ההצעה החדשה בתוקף עד ה-24 לאוגוסט. תנאי הכרטיס העיקריים: פטור מדמי שימוש בכרטיס למשך שנתיים, מתנת הצטרפות בסך 50$ למימוש באתר ExpressFly (בכפוף לחיובים בסך 5000+ ש״ח בתוך 60 ימים מהנפקת הכרטיס), 50% הנחה על עמלת המרת מט״ח ויחס מימוש נקודות משופר באתר ExpressFly. יתרונות וחסרונות מול ההצעה של ׳טיסות סודיות׳ אבל סה״כ שתיהן הצעות טובות בעיניי.

הירשמו למבצע התקופתי החדש של מועדון Bonvoy (מאריוט)

אני חייב לומר שלא ברור לי מדוע המועדון בחר במבצע תקופתי כ״כ קצר בתקופה כזאת, ובפרט כשמאות מלונות של הקבוצה בעולם עדיין סגורים. בכל מקרה – המבצע דורש הרשמה מראש והוא תקף לשהיות עד ה-18 לאוקטובר בלבד. במסגרת המבצע חברי המועדון יקבלו בונוס של 2,500 נקודות על כל שהייה ובונוס נוסף של 5,000 נקודות לאחר השלמת שלוש שהיות. לילות-בונוס אינם נספרים.

נתב״ג מתחיל להיפתח: נוסעים השבים מ-21 מדינות לא יחוייבו בבידוד

מחר, ב-16 לאוגוסט, ייכנס לתוקף המתווה שאמור להתניע מחדש את התיירות. במרכז המתווה ישנן שלוש מדינות לעת עתה – יוון, בולגריה וקרואטיה – שישראלים יכולים לטוס אליהן ללא בידוד ביעד ולחזור מהן ללא בידוד בארץ. בנוסף ישנן 18 מדינות ׳ירוקות׳ באירופה שהשבים מהן אינם חייבים בבידוד בארץ – אם כי רובן לא מאפשרות לישראלים להיכנס לשטחן בשלב זה (אלא אם הם מחזיקים בדרכון אירופי). הרשימה אמורה להתעדכן אחת לשבועיים. בבלוג של ׳טיסות סודיות׳ ישנו פוסט מתעדכן עם מידע בנושא זה.

10 תגובות

  1. המגהץ המתמיד

    בזיכוי של אלעל, איזו אפשרות עדיפה?
    במקרה שלי מדובר ב4 כרטיסי טיסה לורשה שנרכשו ב2500 נק ו 200$ לארבעתם.
    אין לי מושג איזה אופן זיכוי כדאי לבחור

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      סעיף 6 בתקנון –

      ״לקוחות אשר רכשו כרטיס בונוס קלאסי לא יהיו זכאים לבחור את חלופת שובר הזיכוי ויהיו זכאים רק לקבלת החזר כספי באותו האופן בו ביצעו את הרכישה (קרי, יקבלו חזרה את הסכום הכספי ששילמו ואת הנקודות שבאמצעותן שילמו) בתוספת 30 נקודות מתנה״.

      הגב
      • אריה

        1. התקנון של ההחזר הכספי אינו זמין כבר כמה ימים, וכך גם בחירת ההחזר. זאת מכמה מחשבים ומכמה IP (באמצעות VPN) איזה עולב…
        2. מה אמור להיות במקרה של כרטיס בונוס קלאסי שחלק מהנקודות כבר פג תוקפם. האם תהיה הארכה מסויימת ?

      • Lior@FlyingOut

        (1) ייתכן שלא הייתה כוונה להשיק את התוכנית והדף הראשי פורסם בטעות. אני לא מאמין שזה המקרה, אבל אולי. אלעל כרגע בבלאגן ושום דבר לא עובד כמו שצריך עד שיתברר לכולנו מה עתיד החברה.

        (2) להבנתי הנקודות מקבלות הארכה של שנה לתוקפן אבל לא בטוח שזה קורה אוטומטית וייתכן שצריך לדבר עם נציג שירות בשביל זה.

  2. ערן

    לגבי האשראי של אמקס:
    – כתבת על יתרונות וחסרונות מול ההצעה שהיתה לטיסות סודיות – זה זהה כמעט לחלוטין אולי למעט עמלת עסקאות חו"ל. בטיסות סודיות היה 1% וכאן 50% הנחה שזה להבנתי 1.15%. האם יש הבדלים נוספים?
    – מה לגבי הכרטיס הנ"ל אל מול אמקס גולד דרך "אנשים ומחשבים"? להבנתי לאנשים ומחשבים יחס המרה טוב יותר לאל על (למי שזה רלוונטי עבורו) אך מנגד עמלת המרה גבוהה יותר. משהו נוסף?

    תודה

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אהבתי את הירידה לפרטים עם ההשוואה הישירה בין שלושת הכרטיסים. אז ככה –

      (1) אתה צודק שכמעט אין הבדל בין הצעת ׳טיסות סודיות׳ להצעת ׳סמארטאייר׳. ציינת נכון את ההפרש בעמלת המרת המט״ח, ובתמורה ההצעה של ׳סמארטאייר׳ כוללת פטור מדמי שימוש לשנתיים במקום לשנה.

      (2) להצעה של ׳אנשים ומחשבים׳ יש ארבעה הבדלים מהותיים משתי אלו: הפטור מדמי הכרטיס הוא ללא הגבלת זמן (יתרון), אין הטבה בעמלת המרת המט״ח (חסרון), הכרטיס כולל הטבות של מועדון הצרכות ׳יחד׳ (יתרון) והכרטיס אומנם מציע יחס המרה משופר לנקודות אלעל אבל הוא לא מציע יחס המרה משופר באתר ExpressFly (סה״כ חיסרון – כי מימוש נקודות באתר EF כדאי יותר מהמרתן לאלעל).

      הגב
  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש מישהו שהקישור לתנאים של אלעל עובד לו?

    הגב
  4. סיכום חדשות ומבצעים מהשבוע האחרון - FlyingOut

    […] כתבתי על המבצע הזה באמצע אוגוסט. במקור הוא היה תקף להזמנות עד ה-30 לספטמבר בלבד, אך כעת הוארך להזמנות עד ה-31 לדצמבר. התעריף של המבצע זמין בעשרות מלונות של הרשתות הבכירות בקבוצת הייאט אבל ניתן להזמנה רק דרך סוכני Prive בתעריף הזהה לתעריף הגמיש הרגיל אך מבטיח ארוחת בוקר בחינם, שדרוג אפשרי לחדר, קרדיט לשימוש במלון ועוד. את כל ההזמנות האלו ניתן לבטל עד 24 שעות לפני הצ׳ק-אין ללא תשלום. סוכן ה-Prive הישראלי שאני מכיר הוא ישראל, מסוכנות טריפנדה, ולפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור איתו קשר במייל: ״israel@tripanda.co.il״. […]

    הגב

השאר תגובה