ארקיע היא חברת התעופה הראשונה להשיק קו טיסות סדיר לדובאי

מספר חברות תעופה הביעו עניין להפעיל קוים סדירים בין ישראל ואיחוד האמירויות, ובפרט ישראייר, אמירטס ואתיהאד, אבל ארקיע הקדימה את כולן ופרסמה מועד לפתיחת הקו הסדיר שלה בין ת״א לדובאי. נכון לעכשיו הטיסה הראשונה מתוכננת להמריא ב-3 לינואר אם כי מנכ״ל ארקיע טוען שייתכן והמועד הזה אף יוקדם. מחיר הבסיס, לעת עתה, הוא 150$ לכיוון לא כולל מזוודה. כמו כן, ייתכן שחברת תעופה אחרת תקדים בפועל את ארקיע והשמועות אומרות שקו סדיר ראשון יחל לפעול כבר בסוף נובמבר. הסכם התעופה בין המדינות מאפשר עד 56 טיסות שבועיות בכל כיוון – 28 בין ת״א לדובאי ו-28 בין ת״א לאבו-דאבי, ככל הנראה בחלוקה שווה בין חברות התעופה הישראליות והאמיריתיות.

מועדון התעופה SkyMiles (דלתא) בהצעה נדיבה מאוד להשווואת סטטוס

בתוקף עד ה-31 לאוקטובר. פורמלית ההצעה אינה זמינה לכלל חברי המועדון אך לפי הדיווחים כל אחד יכול להירשם בעמוד הייעודי. בכל מקרה נדרש סטטוס גבוה במועדון מתחרה (מתוך רשימה). בשונה מהמסלול הרגיל של המועדון להשוואת סטטוס – בהצעה הזאת המועדון מחלק זמנית סטטוס גבוה בדרגה אחת מהסטטוס של המועדון המתחרה, וזה כולל סטטוס דיימונד שבאופן שיגרתי לא ניתן להשוות אליו. חברי מועדון שיבקשו השוואת סטטוס, ובקשתם תאושר, יקבלו את הסטטוס עד ה-31 למרץ 2021 ואם ישלימו את דרישות המסלול המהיר יישמרו את הסטטוס עד ה-31 לינואר 2022. כדי לשמור על סטטוס דיימוונד, במידה ואתם זכאים לו, תצטרכו לטוס 12 טיסות של דלתא עד סוף מרץ.

בדצמבר ייפתח המלון הראשון של קבוצת הייאט בקייפטאון

בשעה טובה תהיה נוכחות לקבוצת הייאט בעיר נהדרת שכל מטייל אמיתי חייב לבקר בה. מדובר במלון Hyatt Regency Cape Town שהוא למעשה הגלגול הנוכחי של מלון הילטון הישן בעיר (לאחר שדרוג, בעקבות סגירת המלון ביולי האחרון). המלון קרוב למרכז העיר – במרחק כמה דקות נסיעה מהמתחם התיירותי הפופולרי V&A Waterfront. עדיין לא ניתן להזמין חדרים במלון.

מועדון התעופה MileagePlus (יונייטד) שוב מעלה את מחירי כרטיסי הבונוס

ללא הודעה מוקדמת ולמרות המצב של שוק התעופה – המועדון של יונייטד בוחר להרע את התנאים ולקפיץ את מחירם של כרטיסי בונוס רבים בסביבות 4,000-3,000 מיילים לטיסה אם מועד הטיסה הוא במסגרת 30 ימים ממועד ההזמנה. זאת הפעם השלישית בשנתיים האחרונות שהמועדון מעלה את מחירי כרטיסי הבונוס שלו, ללא הסבר וללא הודעה מוקדמת. זאת בתקופה שבה המתחרים הגדולים, המועדונים של אמריקן ודלתא, רק משפרים את תנאיהם.

קתאי לא תקבל מבואינג מטוסי 777-9 לפני 2025, אם בכלל

ב-2013 הזמינה קתאי 21 מטוסי 777-9 בתקווה שהם יהיו מטוסי הדגל החדשים של החברה. המטוסים היו מתוכננים להימסר לה בין 2021 ל-2024. במהלך הדרך בואינג כבר הודיעה שלא תמסור מטוסים מדגם זה לפני 2022. אבל כעת קתאי בצרות, בעיקר בגלל ההתנכלות של הממשלה הסינית וקצת בגלל הקורונה, והחברה נכנסת לתהליך ארוך ומשמעותי של שיקום. לצד פיטורים המוניים, צמצום קווים וסגירת החברה-הבת קתאי-דרגון, הודיעה קתאי כי לא תוכל לקחת לידיה את המטוסים החדשים לפני 2025. מומחים בתעשייה כבר הגיעו ספק אם בכלל המטוסים יגיעו לקתאי אי פעם וייתכן שמדובר למעשה בעסקה שבוטלה. עוד כותרת עצובה מאוד לשוק התעופה העולמי.

עד 35% הנחה במלונות נבחרים של קבוצת IHG

להזמנות עד ה-7 לינואר ולשהיות עד ה-4 לאפריל. המבצע תקף למלונות משתתפים בלבד באזורי המזרח התיכון, אפריקה, הודו והמלדיביים. התעריף המוזל מאפשר ביטול ללא קנס עד 72 שעות לפני הצ׳ק-אין, מה שהופך אותו לאטרקטיבי יחסית לתעריפים מוזלים אחרים.

השאר תגובה