בפעם הראשונה: מטוס A380 עזב את הצי של אמירטס

חברת התעופה הענקית, שבסיסה בדובאי, מחזיקה את הצי הגדול בעולם של מטוסי A380 ונחשבת לאחת הלקוחות הגדולות והחשובות של איירבאס. למעשה, כמעט חצי מכלל מטוסי ה-A380 שאי פעם יוצרו הגיעו לידיי אמירטס (114 סה״כ). כעת, בפעם הראשונה, עזב מטוס ראשון מדגם זה את צי החברה ויצא לגמלאות אחרי כ-12 שנים באוויר. המטוס המסוים הזה, עם מספר הזנב A6-EDB, לא טס מאז פברואר וכבר ביוני נצבע בלבן מה שסימן את יציאתו מהצי.

מלון ראשון לקבוצת הייאט בשבדיה: First Hotel Reisen

מדובר במלון יוקרה ידוע במרכז שטוקהולם, שההיסטוריה שלו מתחילה במאה ה-17, אשר יצטרף בתחילת 2021 לרשת Unbound Collection. על הרשת הזאת כתבתי לאחרונה והצגתי את מלונותיה באירופה (שישה במספר, מתוכם חמישה מיוחדים מאוד). המלון השבדי הוא תוספת ראויה ומבורכת לרשת המעניינת הזאת.

טיסות אלעל במחירי ריצפה – ליציאות בחודש נובמבר

מבצע חריג המוזיל כרטיסים בכל מחלקות השירות אך דורש יציאה מישראל בחודש הקרוב (ומחירים מוזלים דומים קיימים גם בכיוון ישראל עם תנאי דומה). טיסת החזור יכולה להיות בחודש עתידי. כך, לדוגמה, כרטיס הלוך/חזור ללוס-אנג׳לס במחלקת העסקים – בדרימליינר כמובן – יכול לעלות רק 1800$ (או 900$ בלבד בפרימיום…).

יונייטד תפעיל פיילוט ל׳טיסות ירוקות׳ הכוללת בדיקת קורונה מהירה בחינם

הפיילוט יפעל בשדה התעופה ניוארק (EWR) בטיסות ללונדון בלבד בין ה-16 לנובמבר וה-11 לדצמבר. במסגרת הפיילוט יידרשו כל הנוסעים לעבור בדיקת קורונה מהירה בשדה, בחינם, כשהתוצאה תתקבל בתוך 20-15 דקות בלבד. נוסעים שיסרבו להיבדק יועברו לטיסות אחרות וכמובן שנוסעים שיימצאו חיוביים לא יורשו לטוס. יחד עם זאת – הטיסה תופעל ע״פ כל הסטנדרטים המחמירים של יונייטד לתקופת הקורונה לרבות החובה לחבוש מסכות לאורך כל הטיסה. בכל תהפוך יונייטד לחברת התעופה הראשונה שמציעה בדיקות קורונה בחינם בטיסות טרנס-אטלנטיות.

עד 50% הנחה במלונות קבוצת IHG ללקוחות מאסטרכארד

תעריף מוזל מצוין שתקף למלונות נבחרים בלבד באזור המזרח התיכון ואפריקה. להזמנות עד ה-20 לנובמבר ולשהיות עד ה-31 למרץ. בניגוד לתעריפים מוזלים מהזוג הזה – התעריף הזה אינו דורש תשלום מראש וניתן לביטול ללא קנס עד יום לפני הצ׳ק-אין. זאת ועוד, מעבר להנחה (50%-35%) התעריף הזה כולל גם ארוחת בוקר זוגית בחינם, שוברי משקה וצ׳ק-אאוט מאוחר עד שעה 18:00 (ע״פ זמינות). כמובן שהתעריף מאפשר צבירת נקודות במועדון IHG Rewards וקרדיט מלא לסטטוס. התעריף פורמלית זמין רק ללקוחות מאסטרכארד, וכביכול חובה לשלם על השהייה עם כרטיס של המותג, אבל לא ברור לי אם ואיך דרישה זו תאכף.

מנכ״ל אלעל, גונן אוסישקין, צפוי לעזוב את תפקידו בינואר

זו לא הפתעה אך עדיין כותרת שכדאי להכיר. רוזנברג, בעל הבית החדש של אלעל, הכניס את נציגיו לדריקטוריון החברה וכעת מתכנן את השינויים בצמרת הניהולית של החברה. ברור מאליו שקבוצה של מנהלים בכירים יימצאו את עצמם מחוץ למשרדי החברה – ובפרט המנכ״ל וכל מי שמקורב לבעלת הבית הקודמת תמי מוזס-בורוביץ׳. כעת מחפשים את המנכ״ל הבא באמצעות וועדת איתור בדריקטוריון. מתוך הכתבה בגלובס: ״אוסישקין נכנס לתפקידו כמנכל בפברואר 2018 אחרי שכיהן כסמנכל מסחר וקשרים תעופתיים במשך שנה ולפני כן כמנהל אסטרטגיה ופיתוח עסקי. אוסישקין הוא טייס והוא שימש ככזה באל על לפני שעבר לתפקידי ניהול. הוא צפוי לעזוב בינואר 2021. עלות השכר שלו נכון לרבעון הראשון של 2020 עמדה על 492 אלף שקל״.

עסקה מצוינת למלון בלונדון – למימוש עד ה-30 לאפריל בלבד

האתר הבריטי TravelZoo מציע שובר אטרקטיבי למלון הלונדוני The Tower Hotel. תמורת 75 פאונד בלבד תוכלו לרכוש לילה לזוג כולל ארוחת בוקר עם אפשרות לשדרוג החדר תמורת 20 פאונד נוספים. המלון במיקום מצוין וחלק מחדריו מציעים נוף עירוני יוצא מן הכלל. היתרון הגדול של השובר הזה: ניתן לבטל אותו ולקבל החזר כספי מלא! פרטים נוספים בפוסט הזה.

2 תגובות

השאר תגובה