חברת התעופה הצרפתית לה-קומפני מתכננת להפעיל טיסות לישראל

החברה הקטנה מחזיקה סה״כ שני מטוסים מדגם A321neoLR בתצורת מחלקת עסקים בלבד (19 שורות של 4 מושבים בשורה). לפני הקורונה היא הפעילה קו עיקרי אחד, מפריס אורלי (ORY) לניוארק (EWR), וקו עונתי נוסף לדרום צרפת. כעת החברה מעוניינת להפעיל טיסות לת״א ובעצם לקשר את ת״א עם פריס וניו-יורק. הקו צפוי להיפתח ב-22 ליולי ומחירי הכרטיסים יחלו מ-1,100$ לכרטיס הלוך/חזור לפריס ו-2,000$ לכרטיס הלוך/חזור לניו-יורק (לרכישה עד ה-15 ליולי, כמבצע פתיחה).

פורסם המבצע התקופתי הבא של מועדון World of Hyatt

ההרשמה תיפתח רק ב-7 ליולי אבל הפרטים המלאים כבר פורסמו. המבצע יהיה בתוקף לשהיות שיושלמו בין ה-20 ליולי וה-15 לספטמבר, כלומר קצת פחות מחודשיים בלבד, ובמסגרתו יהנו כל חברי המועדון מבונוס של 200% על צבירת הבסיס מכל שהייה של שני לילות ומעלה. הנקודות הנוספות אינן נקודות בסיס, כמובן, אלא נקודות בונוס, וניתן לצבור עד 120,000 נקודות בונוס כאלו בתקופת המבצע. סה״כ מדובר במבצע אטרקטיבי למדי שכן צבירת הבסיס במועדון היא 5 נקודות ל-1$ ולפי שווי ריאלי של כ-1.8 סנט/נקודה הרי שהצבירה במסגרת המבצע מהווה החזר ריאלי של 27% על ההוצאה (לא כולל בונוס לסטטוס שנגזר רק מצבירת הבסיס).

ראינאייר מקבלת מבואינג את המטוס הספרטני ביותר בצי שלה

לחברת הלואוקוסט הפופולרית יש הזמנה פתוחה של לא פחות מ-210 מטוסי 737MAX. השבוע קיבלה החברה את המטוס הראשון מדגם זה. החדשות הרעות? במטוס מותקנים 197 מושבים והצפיפות הזאת מובילה למרווח רגליים קשוח במיוחד של 28 אינצ׳ בלבד. זאת בשעה שמרווח הרגליים המקובל במחלקות התיירים הוא 32-30 אינצ׳ כשכמעט אף חברת תעופה בעולם לא העזה לרדת מרף ה-30 אינצ׳. נראה שלראינאייר אין בעיה לשבור את השיא המסוים הזה.

אופציה חדשה ומצוינת באתר הילטון: הזמנת חדרים מחוברים

משפחות רבות בוחרות להזמין חדרים מחוברים בכל מלון (Connecting Rooms). זה גם מייצר שטח משותף גדול יחסית, שבדר״כ דומה או אף גדול יותר משטח של סוויטה ממוצעת, וגם מאפשר למשפחה להנות משני חדרי רחצה מלאים. הבעיה היא שמלונות מתקשים להבטיח מראש את הסידור הזה ובמקרים רבים מתקבלים בפועל שני חדרים שאינם מחוברים – וזאת יכולה להיות בעיה אמיתית. אחת הדרכים להקטין את הסיכון היא לפנות למלון במייל לקראת השהייה ולהדגיש את הצורך בבחירת החדרים המתאימים. כעת הילטון השיקה אופציה חדשה באתר שלה שאמורה לפתור את הבעיה לחלוטין – כשניתן לסמן כבר בתהליך ההזמנה שהחדרים המוזמנים יחד נדרשים להיות מחוברים.

פינאייר הציגה תעריף אנורקסי למחלקת העסקים

׳תעריפי לייט׳, גם במחלקת העסקים, הם כבר עובדה מוגמרת בתעשייה. אמירטס משתמשת בתעריף כזה כבר שנים וכך גם מספר חברות תעופה נוספות. פינאייר הצטרפה כעת לחגיגה אבל התעריף שלה הוא קיצוני אפילו ביחס לקודמיו. מה כולל ולא כולל התעריף הזה? ובכן: לא ניתן לשנות או לבטל את הכרטיס גם תמורת עמלה, לא ניתן לשנות שם בכרטיס, אין זכאות לכבודה למעט כבודת-יד רגילה, אין שירותי פריוריטי מכל סוג בשדה, אין בחירת מושב בחינם, אין הטבה לגלישה באינטרנט בטיסה, אין כניסה לטרקלין לפני ההמראה ואומנם יש צבירת נקודות במועדון של פינאייר אבל ביחס נמוך משמעותית מהתעריפים האחרים.

4 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כתוב בטעות על ראינאייר ממוצע מרווח רגליים במחלקת עסקים במקום מחלקת תיירים

    הגב
  2. DaninMCI

    Rainer may have the below 30 pitch on Boeing planes but I know of at least 3 carriers (Spirit, Alliegiant and Frontier) that have 28 inch pitch on their mostly Airbus fleets.

    הגב
  3. איתן

    שלום ליאור,
    העולם בכלל, ועולם התעופה בפרט, יוצא אט אט ממשבר הקוורונה. איך אתה מסביר את העובדה, שלא ראינו מבצעי מכירת מיילים/נקודות אטרקטיביים של חברות תעופה/מלונות?
    תודה

    הגב

השאר תגובה