הירשמו למבצע החדש של מועדון Hilton Honors

המבצע פשוט: כפל נקודות לשהיות שיושלמו בין ה-7 לספטמבר וה-31 לדצמבר (לפי מועד הצ׳ק-אאוט). הכוונה היא לבונוס של 100% על צבירת הבסיס, כשנקודות הבונוס אינן נספרות לסטטוס כמו נקודות הבסיס. מחזיקי כרטיס אשראי אמריקני ממותג של הילטון יקבלו בונוס של 200% – כלומר טריפל נקודות – אבל מעטים הישראלים המחזיקים בכרטיסים כאלו. נדרשת הרשמה מוקדמת למבצע, אז הירשמו עכשיו.

אליטליה, חברת התעופה האיטלקית הכושלת, תחדול פעילות ב-15 לאוקטובר

בשלב זה ניתן לרכוש טיסות ההמריאות עד ה-14 לאוקטובר, כולל, ומי שמחזיק בכרטיס עם טיסות לאחר מועד זה יידרש לבחור בין ביטול הכרטיס עם החזר כספי מלא לבין שינוי מועד הטיסות. ב-15 לאוקטובר תחל לפעול חברת התעופה הלאומית האיטלקית החדשה, הידועה בקיצור ITA, ולא מדובר במהלך קוסמטי בלבד אלא ביישות עסקית נפרדת לחלוטין. כלומר, כרטיסים קיימים של אליטליה לא יומרו לכרטיסים חדשים של ITA.

אין משבר: ישרוטל מדווחת על הרבעון הטוב ביותר בתולדותיה

בחודשים האחרונים, כשגבולות ישראל נותרו בעיקר סגורים ונסיעה למדינות רבות אסורה או גוררת בידוד בחזור, ישראלים רבים בחרו או נאלצו לנפוש בישראל. בהתאם מחירי המלונות נסקו לשיאים חדשים. זה כמובן לא מנע ממלונאים לבכות על מר גורלם בקורונה ועל מיעוט הסיוע מצד המדינה. אלא שבפועל לא כל המלונות נפגעו אנושות והעובדה בפועל היא שרשת ישרוטל, המפעילה עשרות מלונות מהצפון ועד אילת, מדווחת כעת שהרבעון השני של 2021 הוא הטוב ביותר בתולדותיה עם הכנסות של 451 מיליון ש״ח. הרווח הנקי עומד על 78 מיליון ש״ח – כ-17% מההכנסות.

פתחו חשבון חדש במועדון Skywards (אמירטס) וקבלו 2020 מיילים כמתנת הצטרפות

עוד מבצע יצירתי של אמירטס, גם אם לא הכי משמעותי, שנועד להזכיר לכולם שדובאי מארחת של היריד העולמי של 2020 (שנדחה בגלל הקורונה אבל שומר על שמו). המבצע הנוכחי מקנה בונוס של 2020 מיילים לחברי מועדון חדשים, גם בלי שיטוסו אפילו פעם אחת, ומי שירצה יוכל אפילו להשתמש במיילים האלו מיד כדי להוזיל כרטיס טיסה חדש של אמירטס ב-20$ (אופציית מימוש קיימת במועדון).

1,000 מיילים של אמריקן כבונוס לכל שהייה במלונות משתתפים של קבוצת הייאט

המבצע תקף בכ-130 מלונות באזורי אירופה, המזרח התיכון, אפריקה והודו. נדרשת הרשמה מראש. המבצע תקף לשהיות שיוזמנו ויושלמו בין ה-3 לספטמבר וה-19 לדצמבר בלבד. בונוס המיילים הוא בנוסף לכל צבירת נקודות במועדון של הייאט.

משרד הבריאות חושף נתונים מספריים על תחלואת קורונה בקרב נוסעים נכנסים בנתב״ג

״מתוך 523,873 ישראלים שחזרו במהלך החודש האחרון מחו"ל, נמצאו 3,005 חיוביים לנגיף קורונה במהלך שלושת הימים שלאחר הנחיתה. אם מסתכלים על טווח של עשרה ימים מאז הנחיתה המספרים גבוהים יותר, אך כאן קיים סיכוי גבוה יותר שאותם חיוביים נדבקו בישראל […] המדינות שאחוזי החוזרים החיוביים היו הגבוהים ביותר הן בולגריה – 1.95%, טנזניה – 1.64%, ספרד – 1.11%, טורקיה -1.12%, רומניה – 0.88%, רוסיה – 0.83% וליטא – 0.84%״.

3 תגובות

  1. איתן

    שלום ליאור
    למי שיש סטטוס דיימונד בהילטון (בזכותך ), ובכל מקרה מקבל 100% בונוס בכל שהיה, המבצע יקנה בונוס נוסף?
    תודה

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      כן, בהחלט.

      על כל 1$ בחיוב, לא כולל המסים, תצבור 10 נקודות בסיס (גם לסטטוס), 10 נקודות בונוס מהמבצע ו-10 נקודות בונוס מהסטטוס. סה״כ 30 נקודות לדולר, ואם אתה מסכים לשווי של 0.5 סנט/נקודה הרי שמדובר בהחזר של כ-15% על ההוצאה. זה לא רע אבל רחוק מלהיות מדהים במונחים של מבצעים תקופתיים.

      הגב
  2. דרור

    מה קורה אם יש לי שהייה בהילטון שמתחילה לפני 7.09 ומסתיימת אחריו?

    הגב

השאר תגובה