שבוע אחרון למבצע ההצטרפות הנוכחי לכרטיס הפלטינום של אמקס

לקוחות חדשים, שיזמינו את הכרטיס עד סוף השנה, יזכו לבונוס של 1,500 נקודות אם יגיעו לסך חיובים של 20,000 ש״ח במסגרת 60 הימים מהוצאת הכרטיס. חיובים של ארנקים דיגיטליים, דוגמת ביט או פייבוקס, לא נספרים לטובת הסך הנ״ל. הנקודות שוות 100$ במימוש באתר ExpressFly אם כי ניתן להשתמש בהן בכל דרך אחרת לרבות המרה למועדוני תעופה.

קבוצת אייר-פראנס וק.ל.מ השלימה הזמנת ענק של מטוסי איירבוס

חודש מוצלח עבור יצרנית המטוסים האירופית לאחר שמוקדם יותר החודש קיבלה הזמנה למטוסי מטען ממשפחת ה-A350 מסינגפור איירליינס ובנוסף הזמנה גדולה של עשרות מטוסים צרי-גוף מקוונטס (מתוך מהלך אסטרטגי של החברה לעבור לצי שכולו מטוסי איירבוס, כשכעת מרבית המטוסים צרי-הגוף בצי הם מתוצרת בואינג). ההזמנה האחרונה, לרענון צי המטוסים של ק.ל.מ וטרנסאוויה, כוללת כ-100 מטוסים צרי-גוף ואופציה ל-4 מטוסי A350 נוספים עבור אייר-פראנס.

ישרוטל מרעננת את המותג ופותחת מלונות חדשים כדי לתקן את המוניטין

בשנתיים האחרונות ישרוטל חטפה המון אש אחרי שדרשה וקיבלה מענקים גדולים מהמדינה ובמקביל דאגה להעלות מחירים במלונותיה בעונת הקיץ כדי לעשוק נופשים ישראלים שלא יכלו או רצו לטוס לחו״ל. הגדיל ועשה מנכ״ל הרשת, ליאור רביב, שבקיץ האחרון ביקש למשוך לעצמו ולמנהליו הבכירים דיבידנדים בסך כ-25 מיליון ש״ח. לאור הזעם הציבורי על המהלך, הכספים האלו לא חולקו, אומנם, אבל הנזק התדמיתי כבר נעשה. והנה, חודשים ספורים אח״כ, ישרוטל יוצאת במהלך רחב שתכליתו העיקרית לשנות את דעת הקהל ולמצב את החברה מחדש. מהלך זה כולל לוגו חדש לרשת לראשונה מזה עשרות שנים, רענון עיצובי, תוכנית לפתיחת 12 מלונות חדשים בחמש השנים הקרובות ועוד. המנכ״ל אפילו מבטיח הורדת מחירים בשנה הקרובה – אבל זה כבר נשמע מופרך. בכל מקרה בהצלחה.

האומיקרון משתולל באירופה – אך טרם ברור האם הפאניקה מוצדקת

מעל ל-100,000 נדבקים חדשים בכל יממה בבריטניה בלבד בימים האחרונים אבל עדיין לא ידוע האם האומיקרון מסוכן יותר מוריאנטים קודמים ומה מידת העמידות האמיתית של החיסונים מולו (הכוונה למניעת תחלואה קשה ומוות, לא בהכרח הידבקות). אתרי חדשות מצטטים בגאון את מספרי המאומתים אבל כמעט ואין דיווחים על תחלואה קשה או מוות. אבל זה לא מונע ממרבית המדינות לנקוט צעדים חריפים לרבות איסור כניסה של תיירים, הגבלות, סגרים או צמצום פעילות המסחר והפנאי (ובפרט לקראת ה-NYE). ישראל בינתיים נוקטת במשנה-זהירות, ויש שיאמרו בפאניקה מוחלטת, כשנתב״ג אפקטיבית כמעט סגור ומטוסים ממריאים ריקים בטיסות שחברות התעופה לא יכולות לבטל (והמדינה לא מפצה אותן…).

מועדון המלונות Hilton Honors מגלגל את כל הלילות של 2021 ל-2022

לא משנה עם כמה לילות תסיימו את 2021 – בתחילת ינואר תראו את המספר הזה מופיע לכם בחשבון עבור 2022 גם כן. כלומר, לא מדובר במתכונת ״Rollover״ רגילה שבה עוברים רק לילות עודפים מעבר לרף שהיה דרוש לשימור/השגת הסטטוס אלא הפעם עוברים כל הלילות. אלו לא ייספרו אומנם לטובת הבונוסים במסלול ה-Milestone אבל כן לטובת שימור/השגת סטטוס גבוה בהתאם לרף המופחת שכבר הוכרז לשנה הבאה (30% פחות מהרגיל). המשמעות בפועל היא שמי שצבר 42 לילות ומעלה ב-2021 – הרף הדרוש לסטטוס דיימונד ב-2022 – למעשה ישלים את דרישת הסטטוס כבר ב-1 בינואר ואוטומטית יאריך את תוקף הסטטוס עד סוף מרץ 2024.

תגובה אחת

  1. שמחה

    אני לא יודע בדיוק באיזה רמה זה האמריקן אקספרס שאתה ממליץ
    יש קישור של טיסות סודיות לפתיחת כרטיס gold business, מקבלים בו גם 100$ ל expressfly וזה בגיהוץ של 6000₪ בלבד

    הגב

השאר תגובה