אם תזדקקו במקרה ללילה בסמוך לשדה התעופה הבינ״ל של לוס-אנג׳לס (LAX) כנראה שתגלו מהר כי מבחר המלונות מוגבל משהו. זה מצער אותי באופן אישי כי אני דווקא אוהב מלונות שדה.

כרגיל, יש הילטון ב-LAX, אבל הוא לא זוכה לביקורות חיוביות מדי והוא בדר״כ יקר (200$ ומעלה). המתחרה העיקרי שלו הוא מלון הקונקורס שהיה בעברו מלון של רשת רדיסון ולאחרונה עבר לניהולה של קבוצת הייאט. המלון עדיין לא אימץ את הסטנדרטים של הקבוצה – במיוחד כי דרוש לו שיפוץ משמעותי – ולכן הייאט בחרה שלא לשנות את שמו בינתיים.

משמעות אגבית אחת היא שלא ניתן להגיש בקשות BRG לתעריפים של המלון משום שהוא לא נכלל באחת הרשתות של הייאט שמשתתפות בתוכנית ה-BRG. מעבר לעובדה זו המלון מתפקד כמלון של הייאט לכל דבר ועניין – ואפילו מציע את תעריף ״My Elite Rate״ (שהולך לעולמו בסוף השנה).

הזמנתי לילה בתעריף הזה במחיר של 110$ לפני מס. התעריף הגמיש (Hyatt Daily Rate) היה סביב 135$ לפני מס. מכיוון שאני מחזיק בסטטוס דיימונד במועדון של הייאט (גולד-פספורט) זכיתי לשדרוג נדיב לאחת הסוויטות של המלון וכמובן ארוחת בוקר בחינם. מסתבר שהשדרוג לסוויטה הוא הנורמה לבעלי סטטוס דיימונד – ואני מניח שהמלון מנסה לבנות לעצמו מוניטין חיובי בקרב הלקוחות הקבועים של הקבוצה. לאור מספר הביקורות שקראתי עליו בחודשים האחרונים נראה שמצליח לו.

מיקום, הגעה וצ׳ק-אין

המלון ממוקם במרחק הליכה מהטרמינלים השונים – קרוב יותר לטרמינל של יונייטד ורחוק יותר מהטרמינל של אמריקן. המלון מציע גם שירות הסעה (משותף עם החניון הצמוד אליו) ולדעתי מטעמי זמן עדיף לחכות להסעה מאשר ללכת ברגל. ביציאה מכל טרמינל יש שילוט ברור שמוביל לעמדת האיסוף של ההסעות השונות ורכב ההסעה של המלון משולט היטב גם הוא.

כמה דקות של המתנה בעמדת האיסוף, כמה דקות של נסיעה והגעתי ללובי. הלובי נראה משמעותית טוב יותר לעומת החדרים, אבל גם הוא זקוק לשיפוץ בהקדם. הוא בטח נראה מעולה איפשהו בסוף שנות ה-90.

לא היה תור לצ׳ק-אין. המלון מפעיל עמדת צ׳ק-אין ייעודית לאורחים בעלי סטטוס במועדון, אבל אני לא מאלו שמתעקשים ללכת דווקא לעמדות האלו. פקיד הקבלה שקיבל אותי היה אדיב במיוחד ודאג לתת לי את כל המידע הרלוונטי לשהייה. מניסיוני זה לא טריוויאלי. אחת ההטבות של בעלי סטטוס דיימונד היא שהם יכולים לבחור במהלך הצ׳ק-אין בין מתנת-הגעה לבין בונוס של 1000 נקודות, אבל המלון הזה בינתיים נותן גם וגם. ואפילו היה מבחר אז ביקשתי צלחת פירות ובקבוק יין.

הסוויטה

המלון קורא לחדר הזה ״Junior Suite״ אבל השם הנכון יהיה ״One-Bedroom Suite״ משום שישנה דלת מפרידה בין חדר השינה לסלון. הסוויטה הזאת היא בעצם חיבור של שני חדרים כך שיש לה שתי דלתות כניסה ושני חדרי שירותים זהים. זה נראה קצת מצחיק.

הסוויטה היא בערך בגודל של 50 מ״ר. המצב הקוסמטי טעון שיפור דחוף, ובעיקר הריהוט, אבל בפרופורציות של מלון שדה בטווח מחירים בינוני – מצב החדר סביר בהחלט. כאמור, החדרים ייאלצו לעבור שדרוג כדי שיתאימו לסטנדרטים של הייאט. המיטה הסטנדרטית של הייאט (Sleep Number) כבר הוכנסה לכל החדרים, כך הבנתי, והיא מצוינת.

The Concourse LAX 1The Concourse LAX 2The Concourse LAX 3The Concourse LAX 4The Concourse LAX 5The Concourse LAX 6The Concourse LAX 7

ארוחת הבוקר

הטבה נוספת של סטטוס דיימונד היא ארוחת בוקר בחינם (לבעל הסטטוס ולאורחים שאיתו). לפעמים הארוחה ניתנת בטרקלין, לפעמים במסעדת המלון ויש אפילו מלונות שמאפשרים לקבל את ההטבה בצורת שירות חדרים. במלון זה אין טרקלין ולכן ארוחת הבוקר ניתנת במסעדה.

המסעדה, כמו הלובי, כנראה עוצבה בסוף שנות ה-90. הבופה המוצע היה בגדר הפתעה חיובית ביחס לסטנדרטים אמריקניים. היה מבחר של מספר מנות חמות, מעט ירקות, מעט פירות, עמדת מוזלי שכזאת ואינסוף מאפים מהסוג הפחות בריא. האוכל היה טרי וטעים. קראתי עדויות שבשעות הבוקר המוקדמות, לפני שנפתח הבופה, ניתן לקבל מנות ע״פ הזמנה אישית.

לצד המבחר והטעם הטוב ראוי לציין את השירות המצוין של צוות המסעדה.

בסוף הארוחה חייבתי את החדר, כולל הטיפ, והחיוב הוסר מאוחר יותר מבלי שהייתי צריך לבקש.

The Concourse LAX Dining Room

לסיכום

בהתחשב בשוק המלונות המוגבל בסביבת LAX, מלון הקונקורס הוא בחירה ראויה – לפחות בכל לילה שהוא זול יותר מההילטון. היתרונות הבולטים שלו הם המיקום ורמת השירות. לבעלי סטטוס גבוה במועדון גולד-פספורט לא צריכה להיות התלבטות אמיתית.

4 תגובות

השאר תגובה