תוכנית הנסיעה המקורית שלי כללה שלושה לילות בשיקגו – וע״פ הנוהל בחרתי במלון האינטרקון שאני כ״כ אוהב (ביקורת תעלה בהמשך). התוכנית השתנה והייתי זקוק ללילה נוסף אז החלטתי שזו הזדמנות מצוינת לנסות מלון אחר בעיר.

בשיקגו יש מבחר יוצא מן הכלל של מלונות טובים וכמעט תמיד אפשר למצוא בהם תעריפים נוחים. לקבוצת הייאט יש מבחר לא מבוטל של מלונות בעיר וסביבתה כשארבעה מהם ממוקמים מצוין במרכז העיר: פארק הייאט (חמישה כוכבים), הייאט (ארבעה כוכבים), הייאט רג׳נסי (ארבעה כוכבים) והייאט-פלייס נורת׳ (שלושה כוכבים). מבין ארבעתם עניין אותי במיוחד לבקר במלון הייאט.

המלון הוא מקטגוריה 5 במועדון גולד-פספורט ולכן דורש 20,000 נקודות ללילה או 10,000 נקודות ו-125$ (במתכונת כסף+נקודות).

לאתר המלון.

הזמנה

בשבועות לקראת הביקור שלי התעריף הגמיש באותו לילה ירד לאזור 150$. מבחינתי זה מחיר הוגן. הזמנתי את הלילה בתעריף AAA שעמד על 134$ לפני מס (16.5% בשיקגו!). כמה ימים מאוחר יותר, חצי במזל, מצאתי תעריף טוב יותר באתר אורביץ והגשתי בקשת BRG שהתקבלה והשאירה אותי עםתעריף גמיש חדש של 101$ בלבד (117$ כולל מס). תוכנית ה-BRG של הייאט ראויה לשבחים על זריזות הטיפול בבקשות והתנאים הנוחים יחסית שמאפשרים לקבל כמעט כל תעריף מכמעט כל אתר.

HMM Chicago Rates

מיקום והגעה

המלון ממוקם טוב מאוד עבור תיירים במרחק בלוק אחד משדרת מישיגן (״המייל״). כך הוא נמצא במרחק הליכה מאתרים מרכזיים רבים מבלי להיות במרכז הרחוב הכי סואן בעיר. חשוב לציין שיש מרכז רפואי קרוב מאוד למלון ואמבולנסים בארה״ב מאוד אוהבים להפעיל את הסירנות שלהם.

למידע על הגעה משדה התעופה הבינ״ל (ORD) למרכז העיר אנא פנו לעמוד הזה. אם אתם מעוניינים להגיע במונית רצוי שתצטיידו בכתובת המלאה ולא רק בשם המלון.

הלובי לא נמצא בקומת הרחוב אלא בקומה השניה אליה יש להגיע במעלית מהמיני-לובי בקומת הרחוב. בקומת הלובי נמצאות עמדות הצ׳ק-אין, עמדת הקונסיירג׳, מסעדת המלון והמעליות לקומות המלון (כן, נדרשת החלפה – וזה מציק).

הלובי

המלון הזה עוצב בצורה מעניינת מאוד: הוא מרשת הייאט, אבל הלובי מרגיש כמו הכלאה בין רשתות גרנד-הייאט ואנדז. מימין לעמדות הצ׳ק-אין יש אזור עם ספריה וכורסאות ישיבה, ומשמאל לעמדות הצ׳ק-אין יש אזור נוסף בסגנון בר בעיצוב קליל ונעים. בשני האזורים האלו פזורים שקעי חשמל וכמובן שיש אינטרנט אלחוטי בחינם.

HMM Chicago Lobby 1HMM Chicago Lobby 2HMM Chicago Lobby 3

הצורך להחליף מעליות בדרך לחדר הוא ללא כל ספק החיסרון הגדול ביותר של המלון הזה, ומצד שני העובדה שהלובי בקומה השניה הופכת אותו לשקט יותר. כל אחד ומה שמדבר אליו.

צ׳ק-אין

הגעתי למלון בשעות הבוקר המאוחרות. תהליף הצ׳ק-אין היה זריז, ופקידת הקבלה נתנה לי את הכרטיס לחדר מבלי לציין שדרוג כלשהו. לא חשבתי שאקבל שדרוג וזה גם לא עניין אותי לאור השהות הקצרה שהייתה צפויה לי.

וכמה הופתעתי כשפתחתי את הדלת וגיליתי שקיבלתי סוויטה מקטגוריית Executive Corner Suite (חדר מספר 1514).

HMM Chicago - Hall 1HMM Chicago - Room Sign

הסוויטה

יוצאת מן הכלל! גדולה, מרווחת, מעוצבת להפליא… ללא ספק אחת הסוויטות הטובות ביותר שיצא לי להתארח בהן. וכמה חבל שהיה לי רק לילה אחד להנות ממנה.

הייאט עשו עבודת עיצוב פשוט מצוינת במלון הזה, ובסוויטה בפרט, אפילו בהשוואה לסטנדרטים הגבוהים של הרשת. הצבעים נעימים לעין, הריהוט נקי וחכם, התאורה אידיאלית וניכר שהוקדשה מחשבה לכל היבט.

הסוויטה מתחילה במסדרון ארוך, אולי חמישה מטרים אורכו, שנפתח לסלון הרחב. בקצה המסדרון ישנו ארון שירות סטנדרטי.

 HMM Chicago - Hall 2HMM Chicago - Hall 3

הסלון כולל ספה ענקית שיכולה להיפתח למיטה זוגית, שולחן עבודה מאובזר, מזנון גדול עם ספריה פרטית, טלויזיית 60 אינצ׳ (!) וכורסה קטנה. מהסלון ישנה דלת הזזה פחות אידיאלית לחדר השירותים העצום ודלת רגילה לחדר השינה.

חדר השינה מרווח מאוד וכולל מיטת קינג-סייז, שתי כורסאות, שולחן, שידה גדולה וטלויזיית 42 אינצ׳ מול המיטה. גם מכונת הקפה והכספת נמצאות בחדר השינה.

חדר השירותים כולל כיור כפול, מראה ענקית, מקלחת גדולה במיוחד ואת כל מוצרי הטואלט הסטנדרטיים של הרשת (KenetMD).

HMM Chicago - Bathroom 1AMM Chicago - Bathroom 2HMM Chicago - Bathroom 3HMM Chicago - Bathroom 4

ההערות השליליות היחידות שיש לי נוגעות למקלחת. קודם כל – אין אמבטיה, שזה קצת חסר בסוויטה כזאת עם חדר שירותים מרווח כ״כ. שנית – אין דלת למקלחת אלא וילון בלבד. שלישית – זרם המים, לפחות במקלחת שלי, היה חלש בצורה מטרידה.

ארוחת הבוקר

מסעדת המלון נהנית מעיצוב נעים, שירות מצוין ובופה נוראי. בעלי סטטוס דיימונד יכולים לבחור ארוחת בוקר קונטיננטלית או בבחירה מתפריט. אני העדפתי את הבופה אבל אחרי שגיליתי שהוא לא כולל אפילו ירק אחד (!) ביקשתי מהמלצר שייגש למטבח ויביא לי אוכל של אנשים שמעדיפים לעבור את גיל חמישים. השירות במסעדה היה פשוט מצוין והאוכל היה טעים אם כי בסיסי.

סה״כ ארוחת בוקר בינונית מאוד. לא משהו שהייתי מוכן לשלם עבורו באופן אישי, קל וחומר כשיש סטארבקס קומה למטה.

כרגיל חייבתי את החדר מתוך הנחה שהחיוב יבוטל. הייתי צריך להזכיר את זה במהלך הצ׳ק-אאוט מפני שהחיוב לא הוסר אוטומטית – וחבל.

לסיכום

מסתבר שהשדרוג לסוויטה הוא שכיח בקרב בעלי סטטוס דיימונד, ואם ארצה להבטיח אותו לשהייה ארוכה כלשהי אוכל תמיד להשתמש באחד משוברי השדרוג של המועדון (Diamond Suite Upgrade Certificates, או בקיצור ״DSU״). האם זה הפך להיות המלון המועדף עלי בעיר מעכשיו? עדיף על האינטרקון?

דילמה. האינטרקון, כמלון, נראה לי עדיף בזכות המיקום, השירות והאווירה. אבל אין כל ספק שהסוויטה של הייאט עדיפה על כל חדר או סוויטה שיש באינטרקון כיום (לפחות לטעמי). אז, בהינתן סטטוס דיימונד במועדון גולד-פספורט ובהינתן השדרוג – אין כל ספק שאעדיף להישאר בהייאט. אחרת – אני חושב שהאינטרקון עדיין מנצח.

אבל, אם הסוויטה הזאת היא בתקציב שלכם – לא תצטערו! כמה נהנתי מהביקור הזה.

3 תגובות

השאר תגובה