את הכמעט-שבוע שלי בדנאנג ביליתי בריזורט המצוין של הייאט (Hyatt Regency Danang). הריזורט הזה מציע שירות מצוין (ארבעה ויטנאמים מנקים חדר?), ארוחת בוקר חלומית ושדרוג לאחת הסוויטות הטובות ביותר שהייתי בהן עד כה (Regency Suite). משזה נאמר – בביקור הבא ארצה לנסות דווקא את המלון המתחרה מרשת אינטרקונטיננטל.

InterContinental Danang Rooom

הפתעה ראשונה

נחתתי בשעות הצהריים בשדה התעופה הבינ״ל של דנאנג לאחר טיסה קצרה מהאנוי. מיד לאחר אולם איסוף המזוודות, עוד בטרם היציאה, הבחנתי בדבר שלא רואים בכל שדה: דלפק ייעודי של מלון אינטרקונטיננטל. הוא היה הראשון מתוך שורה של דלפקים אחרים, ביניהם כמה מלונות נוספים (דווקא להייאט לא היה דלפק!), אבל היחיד שמאחוריו עמדו לא פחות מארבעה נציגים של המלון.

ארבעה! ואני תוהה מה בדיוק העבודה שלהם בהינתן שאף אחד מהם לא נראה כמו אחד הנהגים של המלון. אני יכול רק להניח שכל תפקידם הוא לברך את האורחים הנוחתים בשדה ולעזור להם ברגעים הראשונים של ההתאקלמות. או משהו.

הדלפק הזה, מעצם היותו, מציג סטנדרט שירות גבוה במיוחד ויוצר רושם ראשוני שמבסס את מעמדו של המלון כמוביל בעיר. אומנם דלפקי מלונות הם דבר שכיח בשדות תעופה של אתרי נופש – אבל הדלפק של האינטרקון היה מעל ומעבר.

הפתעה שניה

כעבור כמעט-שבועיים חזרתי לשדה רק כדי לגלות דבר נוסף: המלון מפעיל בשדה שני טרקלינים פרטיים – אחד לנוסעים נכנסים (Arrivals Lounge) ואחד לנוסעים יוצאים (Departure Lounge). מעולם לא ראיתי טרקלין פרטי של מלון בשדה תעופה.

הגישה לטרקלינים אלו שמורה לאורחי המלון ששילמו עבור שרותי קלאב, אח״מים ואורחים החברים במועדון אמבסדור של הרשת. זו, בעיניי, הטבה לא מבוטלת בכלל לחברי מועדון שהחברות בו עולה סה״כ 200$ לשנה.

אחרי הבידוק הביטחוני הזריז בשדה עליתי מיד לקומה השניה שם נמצאים שלושת הטרקלינים היחידים הפועלים בצד של השדה לטיסות פנימיות (שערים 9-5). הטרקלין של אינטרקונטיננטל ממוקם בקצה הימני לאחר העלייה – ללא שלט ברור בכניסה. הטרקלין קטן ומעוצב כמו בר אפרורי עם מספר תאים. כשאני נכנסתי היו בטרקלין שתי עובדות מחוייכות כשאחת מהן הסבירה לי שהטרקלין זמין אך ורק למי שהיו אורחי המלון. הטרקלין הזה, ע״פ הרושם שלי, הוא הטרקלין הטוב ביותר מבין השלושה.

ועצה לסיום: אל תשלמו ביוקר!

המלון הוא מקטגוריה 4 במועדון IHG Rewards ולכן נדרשות רק 25,000 נקודות ללילה במקום מחירים שיגרתיים של מעל 400$ שמבקש המלון. זיכרו שתמיד ניתן לרכוש נקודות במחיר של 7$ ל-1000 נקודות (כלומר: 175$ ללילה בלבד במלון המדהים הזה – בהינתן שיש חדרים זמינים) ולפעמים אפשרלרכוש נקודות אפילו בזול יותר.

 InterContinental Danang Beach

השאר תגובה