עולים ראשונים ויורדים ראשונים

לחברות התעופה יש אינטרס לדאוג לרווחתם של הנוסעים ששילמו הכי הרבה עבור כרטיסם. בין השאר הן מאפשרות להם לעלות ראשונים למטוס כדי שיהיה להם מספיק זמן להתרווח ולהתארגן לפני ההמראה, ולרדת ראשונים מהמטוס כדי לקצר למינימום את זמן היציאה שלהם מהשדה.

Priority Lane Sign

אנשים ישנים – לשמור על השקט

במטוסי הנוסעים המודרניים המנועים ממוקמים על הכנפיים, לקראת מרכז המטוס, ובאופן טבעי רועש יותר להיות מאחוריהם מאשר לפניהם. או במילים אחרות: ככל שהמושב קידמי יותר במטוס כך רעש המנועים יהיה חלש יותר. בחלק מהמטוסים הישנים המושבים הקידמיים היו רועשים יותר, בשל הקירבה למנועים, ואז המחלקה הראשונה הייתה בחלקו האחורי של המטוס (ומשם גם עלו וירדו הנוסעים מהמטוס).

Singapore Airlines First Class Bedding

לא רואים אתכם ממטר

מבחינה פסיכולוגית אנשים ששילמו יותר מעדיפים לשבת בשורות הראשונות. או בקומה העליונה, אם קיימת אחת במטוס. כך, למשל, הקומה העליונה של מטוסי הבואינג 747 האגדיים שמורה מסורתית למחלקות העסקים. בנוסף, נוסעים במחלקות הפרימיום מעדיפים שלא לראות חלקים נוספים של המטוס מעבר למחלקה שבה הם יושבים.

Cathay Pacific Boeing 747 Upper Dech Business Class

חשוב להישאר רגועים

מטוסים מודרניים בנויים מחומרים גמישים יחסית כדי שיהיו בטוחים יותר, עמידים יותר לתנאי מזג אוויר קשים ונעימים יותר עבור הנוסעים והצוות. כשהמטוס רועד, וזה סה״כ מצבו הטבעי האוויר, האף הוא הנקודה היציבה ביותר והרעידות מחריפות ככל שמתקרבים לזנב. הטייס, אם כן, סובל פחות.

Cathay Pacific First Class - Wide Seat

זה הכל תעלול שיווקי

בהעלאת כל הנוסעים דרך הדלתות הקידמיות וניתובם דרך מחלקות הפרימיום חברת התעופה מבטיחה שכל הנוסעים יזכו לראות את הפינוקים והנוחות שמציעות מחלקות הפרימיום. ואז, אולי, הם יתפתו לשדרג את כרטיסם בטיסה הבאה לאחת המחלקות הקידמיות.

American - Welcome Aboard

השאר תגובה