מועדון התעופה Miles&More של קבוצת לופטהנזה מקיים מבצע קבוע בשם ״Mileage Bargains״ במסגרתו ניתנת הנחה של עשרות אחוזים לכרטיסי בונוס נבחרים. ועכשיו, אחרי העדרות ארוכה, ת״א חזרה לרשימה.

כתבתי על המבצע הזה בעבר. לפעמים הוא מספק הזדמנויות אמיתיות, אך לרוב ההנחות הן כאלו שלא משתלם לתכנן לפיהן טיול. במסגרת המבצע מתעדכנת רשימה של קוים שבהם ניתן לרכוש כרטיסי הלוך/חזור בלבד בהנחה בטיסות של מספר חברות בקבוצת לופטהנזה. הרשימה מתעדכנת אחת לכמה שבועות.

לעמוד המבצע
.

ישראל זכתה בעבר להצעות אטרקטיביות דוגמת כרטיס הלוך/חזור מת״א לברלין ב-10,000 מיילים בלבד (לעומת המחיר הרגיל של 30,000 מיילים), אך נעדרה לחלוטין מהרשימות האחרונות.

אתמול עודכן עמוד המבצע וכעת קיימות עשרות הצעות ליציאה מת״א – אבל כולן ליעדים אירופיים ובמחלקת התיירים בלבד. מחיר הכרטיסים במבצע הוא 25,000 מיילים שכביכול מהווים הנחה של 15,000 מיילים לעומת המחיר הרגיל של 40,000 מיילים. שזו חצי הטעייה משום שת״א נחשבת ע״י המועדון כחלק מאירופה לעניין כרטיסי בונוס ליציאה מת״א שנרכשים ע״י חברי מועדון שכתובתם הרשומה היא בישראל (להסבר נוסף ראו את הפוסט הזה), ולכן המחיר האמיתי של הכרטיסים האלו הוא 30,000 מיילים וההנחה האפקטיבית היא 5,000 מיילים בלבד.

למחשבון כרטיסי בונוס באתר המועדון.

המועדון גובה היטל-דלק על כרטיסי בונוס

היטל-דלק, מס שהמציאו חברות תעופה שאין לו דבר וחצי דבר עם מחיר הדלק בעולם, יכול להיות המרכיב היקר ביותר בכרטיס בונוס. כך, למשל, כרטיס הלוך/חזור מת״א לאמסטרדם ידרוש כמה עשרות דולרים במסים ומעל 200$ בהיטל-דלק.

המשמעות בפועל היא שלהנחה במספר המיילים הנדרשים לכרטיס בונוס יש משמעות מוגבלת בלבד.

ראוי לציין שלא כל מועדוני התעופה גובים היטל-דלק על כרטיסי בונוס. חלקם גובים היטל-דלק רק לטיסות של חלק מהשותפות שלהן. כך, למשל, AAdvantage (המועדון של אמריקן) דורש היטל-דלק עבור כרטיסי בונוס לטיסות של בריטיש אך לא דורש את התוספת הזו לטיסות עם מרבית השותפות האחרות של אמריקן (לרבות אלעל שהייתה שותפה של אמריקן עד לפני מספר חודשים).

השאר תגובה