כתבתי בעבר על ׳תעריף שותפים׳ שמציעה הילטון, תחת הקוד PR13CB, שמקנה בערך 20% הנחה אבל זמין רק במלונות מסוימים ובתאריכים מסוימים (באופן גס הוא יהיה זמין ב-1 מתוך 3 מקרים, ע״פ ניסיוני). התעריף הזה מוזיל משמעותית את המחיר וזמין לכל אדם – אבל מדובר בתעריף לא-גמיש שדורש תשלום מראש.

אבל רוב האנשים, וגם אני, מעדיפים תעריפים גמישים שמאפשרים לבטל את ההזמנה עד מאוחר ככל הניתן. לכן גם המלצתי בעבר להעדיף תמיד הזמנות גמישות, ובכל מקרה כדאי לעקוב אחרי ההזמנות לאחר הקמתן. וכאן אנחנו מגיעים לתעריף מיוחד של הילטון שמבטיח הנחה של 15% על התעריף הגמיש הרגיל (Easy Cancellation) והוא תעריף גמיש בעצמו.

התעריף ״Team USA״ מיועד, כביכול, לספורטאים אמריקאים. או משהו כזה. אף אחד לא באמת יודע כי האתר נגיש לכל אחד ולמלון אין באמת דרך לבדוק אם מזמין החדר הוא ספורטאי או לא, באיזה ענף הוא מתחרה וכו׳. למען הסדר ספק: זה בכלל לא משנה באיזה ענף ספורט תבחרו לטובת חיפוש התעריף.

התעריף המיוחד הזה לא יהיה זמין בכל מלון ובכל תאריך משום שכל מלון רשאי לבחור אם לאפשר אותו וכמו כן להגביל את השימוש בו למספר חדרים בכל לילה או לתאריכים מסוימים. בפועל, התעריף הזה זמין ברוב ימות השנה ברוב המלונות – בכל העולם. מניסיוני הוא זמין הרבה יותר באמצע השבוע מאשר בסוף השבוע. התעריף מבוסס על התעריף הגמיש הרגיל ומוסיף עליו הנחה קבועה של 15%. בתוצאות החיפוש התעריף יופיע תחת השם ״Gold Medal Rate״.

הנה כמה דוגמאות:

Hilton Sport Rate - Hilton Tokyo

Hilton Sport Rate - Palmer House Chicago

איך מחפשים את התעריף הזה? 

הדרך הקלה ביותר היא לעבור דרך האתר הייעודי. האתר מאפשר לבדוק האם התעריף זמין בתאריכים מסוימים בכל המלונות ביעד הנבחר. וכך זה נראה:

Hilton Sport Rate - Search Results

אפשרות אחרת היא להזין את הקודים העסקיים המקושרים לתעריף הזה במנוע החיפוש הרגיל באתר של הילטון תחת ׳Corporate Code׳. הקודים הם:

״N2635179״ – לכל רשתות הקבוצה בצפון ודרום אמריקה.

״D000030070״ – לרשתות הילטון ודאבל-טרי בשאר העולם.

״N2635179״ – לשאר הרשתות בשאר העולם.

וגם הקוד ״0002635191״ אמור לעבוד כמו שצריך.

אני כמובן תמיד ממליץ להזמין חדרים ישירות באתר המלון, ומזכיר שאפשר וכדאי להיכנס לאתר המלון דרך אחד מאתרי הקשבק כדי לקבל החזר נוסף על ההוצאה. המלצתי בעבר על האתר TopCashBack שבינתיים לא איכזב אותי וכרגע מציע gs 6% החזר עבור רכישות באתר הילטון. אתם מוזמנים להירשם לאתר באמצעות הקישור שלי שיזכה אתכם ב-10$ נוספים במתנה לאחר הרכישה התקפה הראשונה. בהצלחה!

השאר תגובה