סטטוס גולד של הילטון הוא, בעיני, סטטוס הביניים הטוב ביותר בשוק מועדוני המלונות כיום. ההטבות שלו משמעותיות מאוד, וביניהן:

  • ארוחת בוקר בחינם לכל האורחים הרשומים בחדר.
  • שדרוגים תכופים, כולל לסוויטות, על בסיס זמינות.
  • כניסה לטרקלין במידה וניתן שדרוג מתאים, ולפעמים גם ללא השדרוג.
  • בונוס של 25% לצבירת נקודות מועדון.
  • לילה חמישי חינם במימוש לילות-בונוס.

על מנת להשיג את הסטטוס בדרך הרגילה נדרשים 40 לילות – או – 20 שהיות – או – 75,000 נקודות בסיס (7500$ בהוצאות לפני מס) בשנה קלנדרית. אתם יכולים למצוא את כל הטבות הסטטוס בעמוד הבא.

נשמע טוב? ככה תקבלו את הסטטוס בחינם!

  1. אין לכם עדיין חשבון במועדון HHonors? הירשמו בחינם, זה לוקח שתי דקות.
    – – –
  2. קראו את ההערות בהמשך הפוסט…
    – – –
  3. היכנסו לעמוד הבא ומלאו את הפרטים.

מספר הערות….

כוכבית קטנה – המבצע מכוון אקסקלוסיבית לעובדי חברת Accenture אבל עושה רושם שהמועדון לא בודק האם מי שנרשם באמצעות העמוד הוא אכן עובד החברה. מי שרוצה בכך עבירה מוסרית כלשהי מוזמן להתעלם מההזדמנות אבל אם תשאלו אותי – בעצם העובדה שלא נערכית כל בדיקה המועדון למעשה מודה שהוא מזמין את כולם להירשם לקבלת הסטטוס ולמסלול המהיר לשימורו. סה״כ זו דרך טובה עבור הילטון למשוך לקוחות חדשים או לילות נוספים מלקוחות קיימים, וזה עניין סטנדרטי לגמרי.

״שהייה״ היא רצף לילות במלון מסוים. כלומר, ארבעה לילות יכולים ליצור ארבע שהיות שונות אבל אם הם רצופים הם מהווים שהייה אחת. לצורך השלמת המסלול המהיר נדרשות, כאמור, ארבע שהיות שונות במלונות הקבוצה כשניתן להשתמש גם בתעריפים תקפים בכסף (לרבות AAA), גם בלילות-בונוס וגם בתעריף כסף ונקודות.

הסטטוס אמור להתעדכן בחשבון באופן מיידי. משזה נאמר, במידה והסטטוס לא מתעדכן באופן מיידי אני ממליץ לא למהר בפנייה לשירות הלקוחות של הילטון במידה ואתם לא באמת עוברי Accenture כי עלולים לבקש מכם ׳הוכחות זכאות׳.

לא בטוח שאתם זקוקים למסלול מהיר לסטטוס. אם יש לכם סטטוס גבוה במועדון מלונות מתחרה תוכלו אולי לקבל מהילטון השוואת סטטוס במסגרת קמפיין נוכחי שמתקיים עד ה-30 ליוני. ראו בעמוד זה.

בהצלחה לכולם!

(הכותב מחזיק בסטטוס דיימונד במועדון HHonors ואינו עובד חברת Accenture).

4 תגובות

  1. הסטטוס הראשון שלי: גולד של HHonors – FlyingOut

    […] קודם כל – אני ממליץ לכם לעקוב אחר מדור חדשות ומבצעים כאן באתר. אני מפרסם במדור זה מבצעים, הצעות והזדמנויות שלא תמיד מוזכרים בפוסטים. מפעם לפעם מועדון HHonors מאפשר לקבל השוואת סטטוס פשוטה (במידה ויש לכם סטטוס עם מועדון מתחרה), מסלול מהיר לסטטוס גבוה או פשוט מחלק סטטוס גולד בחינם. […]

    הגב

השאר תגובה