אורך חיי הנקודות במועדון הלקוחות של אלעל הוא נושא שעליו מלינים נוסעים מזדמנים רבים של החברה.

נוסעים מזדמנים לרוב רוכשים כרטיסי טיסה במחלקות כרטוס נמוכות, מוזלות, ולכן צוברים יחסית מעט נקודות מכל נסיעה לחו״ל. בינתיים מחירי כרטיסי הבונוס רק הולכים ועולים עם השנים, על אף שבשנתיים האחרונות ראינו הרבה יותר מבצעים תקופתיים לכרטיסי בונוס מוזלים. התוצאה בפועל היא שרוב חברי המועדון צוברים מעט מדי נקודות שנמחקות מחשבונם כשלוש שנים לאחר שנצברו – בהתאם לתקנון הפעילות של המועדון. בעבר נקודות שנצברו מהשותפים העסקיים של אלעל – ובפרט מחברות האשראי בישראל – לא נמחקו לאחר שלוש שנים, וזה היה יתרון, אך כעת כל הנקודות מקבלות יחס זהה ללא קשר למקורן.

מימוש נקודות של אלעל

החדשות הטובות הן שיש מגוון דרכים לממש נקודות של אלעל. אחת מהדרכים האלו היא לתרום את הנקודות לאחת משלוש-עשרה עמותות רשומות. היתרון באפיק המימוש הזה, מלבד מעשה הצדקה הברור מאליו, הוא שניתן לתרום כל כמות של נקודות. כלומר, אפשר וכדאי לתרום בדיוק את מספר הנקודות שתוקפן עומד לפוג.

באתר אלעל (בעברית) מופיעות עשר עמותות בלבד:

Donate LY Points - 1Donate LY Points - 2Donate LY Points - 3Donate LY Points - 4Donate LY Points - 5

באתר אלעל באנגלית, אגב, מופיעות אחת-עשרה עמותות.

בכל מקרה, בפועל ניתן לתרום לשלוש-עשרה עמותות שכולן מופיעות בטופס התרומה. כדי למצוא את הטופס הזה צריך להתחבר לחשבון באתר המועדון ותחת הלשונית ״מימוש נקודות״ יש לבחור באפשרות ״תרומת נקודות לעמותות״. במסך שייפתח (כפי שמוצג כאן) תופיע יתרת הנקודות הנוכחית והרשימה המלאה של העמותות שעימן יש לאלעל הסכם כיום. יש לבחור עמותה אחת ואת מספר הנקודות שמעוניינים לתרום ולהמשיך למסך האישור הסופי.

Donate LY Points - Website

לסיכום

כמה קל לעשות מצווה ובמיוחד כשמדובר בנקודות שממילא לא ימומשו. אם יש לכם נקודות כאלו שאין להן תועלת ועומדות להימחק – הקדישו שתי דקות ותרמו אותן לאגודה ע״פ בחירתכם. הנקודות האלו אולי יעזרו לעוד חייל בודד לבקר את הוריו בחו״ל, לעוד סטודנט יהודי להצטרף למשלחת של תגלית או לעוד ילד חולה לטוס לטיול חלומות ביורודיסני.

3 תגובות

השאר תגובה