הצטרפו למועדון IHG Rewards וקבלו 500 אוויוס במתנה

שיתוף פעולה בלתי-שיגרתי בין מועדון מלונות מוביל למועדון תעופה מוביל. חברי מועדון Executive Club (בריטיש) שיבחרו להירשם למועדון הלקוחות של קבוצת אינטרקונטיננטל עד סוף השנה יהנו גם ממתנת הצטרפות של 500 אוויוס (7$ בשווי ריאלי) וגם מרישום אוטומטי למסלול מהיר לסטטוס גולד (שמגיע עם הטבות מוגבלות מאוד). כבר רשומים למועדון IHGR? תוכלו לקבל את אותם 500 אוויוס במתנה אם תירשמו ותשלימו שהייה אחת לפני ה-28 לפברואר 2018.

5,000 מיילים של אמריקן בונוס להזמנה ראשונה באתר Rocketmiles

בונוס נדיב במיוחד שכדאי בהחלט לנצל אם טרם ביצעתם הזמנה באתר הזמנת המלונות Rocketmiles. כתבתי על האתר פעמים רבות בעבר והזמנתי דרכו בעצמי. האתר מאפשר צבירת נקודות ומיילים במגוון רחב של מועדוני לקוחות כנגד הזמנת חדרים במלונות, וניתן גם לבצע הזמנה עבור אחרים. בונוס של 3,000 מיילים למועדון תעופה כזה או אחר הוא עניין שיגרתי למדי אך בונוס של 5,000 מיילים הוא יחסית חריג. להזמנות עד ה-31 לדצמבר ועם עלות מינימלית של 200$.

הסכם קודשייר חדש בין בריטיש לצ׳יינה סאות׳רן

לכאורה מדובר בכותרת לא משמעותית במיוחד. אך הכותרת הזאת אולי מאמתת שמועה שעלתה בשבועות האחרונים לגבי עתידה של חברת התעופה הגדולה בסין צ׳יינה סאות׳רן. השמועה, שפורסמה בסוף נובמבר בכתבה באחד העיתונים המובילים בסין, טענה שצ׳יינה סאות׳רן שוקלת לעזוב את ברית סקיי ואולי לעבור לברית וואן-וורלד. הסכם הקודשייר החדש עם בריטיש מחזק את הסבירות שזה אכן המצב.

כעת ניתן לשחזר נקודות אבודות של הילטון עד 18 חודשים אחורה

עוד פיצ׳ר מצוין במועדון Hilton Honors שממשיך להשתפר בשנה האחרונה. כעת יכולים חברי המועדון לשחזר נקודות שנמחקו מהחשבון כתוצאה מאי-פעילות ב-18 החודשים האחרונים בתמורה לעמלה סבירה של 0.25 סנט לנקודה. כלומר, 2.5$ לכל 1,000 נקודות. במסגרת מבצעים מיוחדים המועדון מוכר נקודות החל מ-5$ לכל 1,000 נקודות. על מנת לשחזר נקודות פשוט לחצו על ״Restore Your Points״ בטבלה בצד שמאל  באתר המועדון והתחברו לחשבון.

נסו לזכות במהדורה מיוחדת של בובת הברווז של לופטהנזה

אם אתם לא יודעים במה מדובר – זה בסדר, אתם הנורמלים. לופטהנזה מפעילה טרמינל ייחודי לנוסעי המחלקה הראשונה בשדה התעופה של פרנקפורט (FRA) והנוסעים העוברים שם יכולים לקבל בובת ברווז קטנה שהפכה עם הזמן לפריט אספנים של ממש. במהלך השנים חולקו ברווזים שונים, גם בשביל הגיוון הכללי וגם כדי לחגוג אירועים כאלו ואחרים, ואפשר למצוא אותם גם למכירה באיביי. ובכן… מת׳יו, אחד מהבלוגרים הטובים ביותר בתחום בעיניי, מציע לאחד מקוראיו לזכות בברווז מהמהדורה המיוחדת שיצאה לכבוד החגים שהוא עצמו אסף בטרמינל של לופטהנזה לאחרונה. הפרטים על ההגרלה בפוסט והיא מסתיימת ב-18 לדצמבר.

מועדון התעופה Miles&More (לופטהנזה) הופך להיות מבוסס-הוצאה

שינוי משמעותי במועדון שישפיע על כל ההיבט של צבירת המיילים (אך לא על מימושם). כרטיסים שיוזמנו החל מה-12 למרץ 2018 – לטיסות בכל מועד עתידי – יאפשרו צבירת מיילים כנגזרת ממחירם ולא ע״פ מכפלת מרחק הטיסה במחלקת הכרטוס כנהוג כיום. כאמירה כללית חברי מועדון ללא סטטוס יצברו 4 מיילים לכל 1 אירו בעלות הכרטיס בעוד חברי מועדון בעלי סטטוס גבוה יצברו 6 מיילים לכל 1 אירו בעלות הכרטיס.

מועדון הלקוחות של רשת מלונות פיירמונט ייסגר בקיץ הקרוב

רשת מלונות פיירמונט נרכשה ע״י קבוצת אקור הצרפתית והנה ברור לכל שבשלב מסוים היא תאבד את עצמאותה המלאה ותתכנס לתוך הקבוצה. בינתיים מפעילה הרשת מועדון לקוחות עצמאי בשם President's Club שהוא למעשה לא רע בכלל עבור אלו שמבקרים לעיתים תכופות במלונות הרשת ומעדיפים הזמנות ישירות. המועדון הזה ייסגר ב-2 ליולי 2018 וחברי המועדון ישולבו במועדון Le Club, המועדון של קבוצת אקור, שהוא במקרה אחד ממועדוני הלקוחות הכי גרועים בתעשייה בעיניי. אלו חדשות רעות מאוד במיוחד לבעלי הסטטוס הגבוה במועדון של פיירמונט אם כי הם ידעו שהיום הזה יבוא מאז שהרשת נרכשה ע״י קבוצת אקור.

עד 50% הנחה להזמנות באתר בוקינג.קום

קופון אטרקטיבי במיוחד חזר לחיים. היכנסו לקישור לעיל, השייך לאחד השותפים של אתר ההזמנות הענק, ותהנו מהחזר בסך 40$ על כל הזמנה שעלותה 80$ ומעלה. כן, ככה פשוט. ההחזר מגיע לכרטיס האשראי לאחר השלמת השהייה – כלומר, זו אינה הנחה ישירה במקור – ותוכלו לראות את ההודעה על כך גם במסך ההזמנה. כעקרון ניתן להנות מההטבה פעם אחת אך בפועל אני חושב שההגבלה לא נאכפת. אנא קיראו את כל פרטי המבצע. זיכרו שהזמנות דרך אתרי הזמנות, כמו בוקינג.קום, אינן מאפשרות צבירת קרדיט כלשהו במועדון הלקוחות של הרשת או הקבוצה שלה המלון משתייך.

תגובה אחת

השאר תגובה