המועדון של קבוצת IHG מוכר נקודות באופן שיגרתי ומציע מספר פעמים בשנה בונוס של 100%. אך המחיר שמוצע כעת נמוך ביותר מ-10% מהמחיר הזול ביותר שהוצע במבצעים קודמים. המשמעות? לילות החל מ-25$ בלבד


באופן שיגרתי המועדון מציע מספר פעמים בשנה מבצע במסגרתו ניתן בונוס של 100% ברכישת נקודות. המחיר, בשקלול הבונוס, יורד עד 5.75$ לכל 1,000 נקודות. סה״כ מחיר הוגן. מבצע כזה, לדוגמה, התקיים באוקטובר 2017.

בדצמבר 2016 כתבתי, במסגרת שבוע מבצעים בסוף אותה שנה, המועדון מכר באופן חריג נקודות במחיר מינימום של 5.40$ לכל 1,000 נקודות. זה המחיר הפומבי הנמוך ביותר שאי פעם ראיתי במכירה של המועדון אם כי באוגוסט 2016 המועדון מכר נקודות במחיר מעט נמוך יותר, 5.3$ לכל 1,000 נקודות, אך רק לבעלי סטטוס גבוה.

במסגרת המבצע הנוכחי, שיתקיים עד ה-22 לחודש (שעון ארה״ב), מציע המועדון נקודות במחיר נמוך במיוחד של 5$ בלבד לכל 1,000 נקודות.

נקודות של IHGR נמחקות מהחשבון לאחר 12 חודשים של חוסר פעילות בחשבון. ׳פעילות בחשבון׳ היא כל הכנסה או הוצאה של נקודה אחת כך שכל פעולה מאפסת את השעון ל-12 חודשים נוספים. הסברתי בעבר מדוע המגבלה הזאת אינה מגבלה אמיתית וכמה קל בעצם ליצור פעילות בכל חשבוןרק צריך לזכור לעשות את זה.

תנאי המבצע החדש

  • המבצע בתוקף עד שעה 5:59 בבוקר יום שישי הקרוב ע״פ שעון ישראל. רכישת נקודות היא הליך חדכיווני ולא ניתן לבטל את הרכישה לאחר השלמתה. המכירה מתבצעת באמצעות points.com.
    – – –
  • ברכישת 5,000 נקודות ומעלה יינתן בונוס של 100%. כל חבר מועדון רשאי לרכוש מקסימום של 60,000 נקודות בשנה קלנדריתלא כולל נקודות בונוס. כלומר, ניתן לרכוש בעצם עד 120,000 נקודות במסגרת המבצע הנוכחי.
    – – –
  • מחיר הנקודות הוא מדורג. על מנת להנות מהמחיר הנמוך ביותר, 5$ לכל 1,000 נקודות, יש לרכוש לכל הפחות 26,000 נקודות (ולקבל 26,000 נקודות נוספות כבונוס).
    – – –
  • הנקודות כמובן לא נחשבות לטובת סטטוס גבוה במועדון.

IHGR - Buy 60K Points March18

האם כדאי לרכוש נקודות במבצע?

אני נותן לנקודות של IHGR שווי ריאלי של 5$ ל-1,000 נקודות, כך שבעצם ניתן לרכוש נקודות מהמועדון ע״פ שוויין הריאלי בשוק, אבל יש לזכור שהערכת השווי הזאת נועדה להיות אומדן כללי בלבד. כלומר, במימוש חכם ומתוכנן מראש הנקודות יכולות להיות שוות הרבה יותר או לכל הפחות לייצר חיסכון כספי בשווי גבוה הרבה יותר (רוצה לומר: לילות במלונות בהם ממילא מתכננים לשהות ולשלם בנקודות…).

לילהבונוס במועדון עולה בין 10,000 נקודות (קטגוריה 1) לבין 70,000 נקודות (קטגוריה 13) בקפיצות של 5,000 נקודות בין כל קטגוריה. יחסית מעט מלונות נמצאים בקטגוריות הקיצוניות ביותר, באופן טבעי, וסה״כ ניתן למצוא מלונות רבים שלילה בהם עולה בין 20,000 ל-50,000 נקודות.

המועדון מציע גם מבצע תקופתי בשם PointBreaks במסגרתו מוצעים לילותבונוס במחיר של 5,000 עד 15,000 נקודות ללילה לזמן מוגבל ובחלק ממלונות הקבוצה בלבד. רשימת המלונות משתנה אחת לחודשיים או שלושה וכל מלון מציע מספר מוגבל של חדרים במחיר המוזל. אבל אחרי כל ההגבלותמדובר במבצע אטרקטיבי למדי שבהחלט אפשר וכדאי לנצל. עבור מי שרכש נקודות במחיר של 5$ לכל 1,000 נקודות הרי שזו אפשרות לרכוש לילות ב-25$ בלבד. המהדורה הנוכחית יצאה בסוף ינואר והיא בתוקף עד סוף אפריל.

IHG PointBreaks 5K per Night

במקרים רבים שימוש בנקודות יכול לייצר חיסכון משמעותי לעומת המחירים בכסף, בעיר מסוימת או במלון מסוים, ולא קשה למצוא הזדמנויות טובות למימוש נקודות. זה נכון גם למלונות זולים ואיזוטריים וגם למלונות יוקרה במרכזי ערים גדולות. כך, לדוגמה, מוקדם יותר השנה השתמשתי ב-50,000 נקודות כדי להזמין לילה באינטרקונטיננטל אמסטל באמסטרדם (לעומת מחיר רגיל של מעל 500 אירו/לילה) אך גם השתמשתי ב-15,000 נקודות כדי להזמין לילה בהולידייאין אקספרס בשדה התעופה של דלהי (לעומת מחיר רגיל של מעל 100$/לילה).

בתחילת השנה, בדוגמה אחרת, המלצתי על מלון חדש של רשת הולידייאין אקספרס שצפוי להיפתח בהמשך השנה במיקום נוח באמסטרדם (עיר יקרה מאוד באופן כללי). המלון עדיין מציע חדרים תמורת 20,000 נקודות ללילה בלבד (100$ ברכישת נקודות!) וזו עסקה שקשה מאוד להתחרות איתה.

HIX Amsterdam 1

מעדיפים חופשה בישראל? קבוצת אינטרקונטיננטל כוללת שמונה מלונות בארץ. שניים מהמלונותקראון פלאזה ירושלים וקראון פלאזה אילתהם מקטגוריה 3 במועדון ודורשים רק 20,00 נקודות ללילה. מלון אחד באזור המרכזאינדיגו רמתגן במתחם הבורסההוא מקטגוריה 4 ודורש 25,000 נקודות ללילה בלבד (מימוש מצוין בעיניי…). המלון היקר ביותר בישראלאינטרקונטיננטל דויד ת״אדורש כיום 50,000 נקודות ללילה (250$ ברכישת נקודות) וזו עדיין יכולה להיות עסקה נהדרת לאור העובדה שאין תוספת מע״מ על לילותבונוס והמלון לא באמת מציע חדרים במחיר כ״כ נמוך באופן שיגרתי.

לסיכום

מועדון IHG Rewards מעולם לא מכר נקודות כ״כ בזול והעובדה הזאת בפני עצמה צריכה להיות טיעון טוב מדוע כדאי לנצל את ההזדמנות.

אני עצמי מתלבט אם וכמה נקודות לרכוש למרות שיש לי בחשבון כרגע כמה מאות אלפי נקודות.

8 תגובות

  1. תום

    שלום ליאור.
    האם הגיוני שלמחיר הלילה בנקודות מצטרפים כל כך הרבה מיסים?
    למשל, הולידיי אין באנקורג' מציע חדר ב 20000 נקודות + 115 דולרים?

    הגב
    • אודי

      כנראה אתה מסתכל על שימוש בכסף + נקודות.
      יש אפשרות רק לנקודות.

      הגב
  2. אורי

    כחסיד גדול של IHG שמבלה 10-15 לילות בשנה במלונות הרשת, אני קצת יותר צונן ביחס למבצע הזה. הם העלו המון מלונות לדרגת מחיר גבוהה יותר לאחרונה ויש הרבה פחות מציאות שם מבעבר. יחד עם זאת פריסת המלונות שלהם נותרה מצוינת. אם יש לכם מלון על הכוונת זה כדאי, אחרת לא בטוח.

    הגב
  3. דודי

    לא להתפתות .
    למי שיש נקודות יכול לקנות לילה עם נקודות וכסף וזה יוצא זול יותר במיוחד שיש מבצע של 20% הנחה .המבצע הזה מתאים רק למי שאין בכלל נקודות.

    הגב
  4. Ron

    במידה ואני מזמין מלון בישראל (למשל בחיפה) בנקודות בלבד, האם הלינה כוללת ארוחת בוקר? לא ניתן בכלל להבין מהאתר האם זה כלול במחיר או לא כשמדובר בנקודות

    הגב
    • ערן

      בדרך כלל תעריף בנקודות בלבד הוא שווה ערך לתעריף הגמיש הזול ביותר, כלומר לחדר הבסיסי ללא תוספות.
      אם זו תת רשת שבה תמיד כלולה ארוחת בוקר במחיר, כמו הולידיי אין אקספרס, תעריף הנקודות יכלול אותה. אם מדובר באינטרקון או קראון פלאזה – ארוחת הבוקר לא תהיה כלולה.

      הגב
    • Lior @ FlyingOut

      לא, לילה-בונוס כולל את החדר בלבד ללא תוספות. המלון יאפשר לך להוסיף ארוחת בוקר אם תרצה בתשלום נפרד אבל תצטרך לפנות למלון כדי להבין כמה זה יעלה.

      הגב

השאר תגובה