כרטיסים של אתיופיאן במחירים מצוינים למגוון יעדים

החל מ-460$ לכרטיס הלוך/חזור לדלהי, החל מ-550$ לכרטיס הלוך/חזור לקייפטאון, החל מ-880$ לכרטיס הלוך/חזור לסאו-פאולו. אני אוהב את אתיופיאן משלוש סיבות עיקריות: (א) צי המטוסים של החברה צעיר ומתקדם ובין השאר כולל 8 מטוסים מדגם A359 של איירבאס ו-21 מטוסים מסדרת ה-787 של בואינג. (ב) לו״ז הטיסות של החברה מסודר כך שלרוב ניתן ליצור קונקשיין קצר ונוח או לחילופין מציעה החברה מלון ללילה או סיור באדיס-אבבה לנוסעים קונקשיין ארוך. (ג) כמעט כל מחלקות הכרטוס של אתיופיאן, במחלקת התיירים, צוברות קרדיט של 100% ממרחק הטיסה במועדון התעופה של איג׳יאן (Miles+Bonus) במסגרת ברית סטאר. כלומר, מי שיטוס עם אתיופיאן מספר פעמים – ואפילו בכרטיסים זולים במיוחד – יוכל להגיע לסטטוס גולד בברית.

בשורות לחובבי הילטון: בקרוב וולדורף-אסטוריה בלאס וגאס

לא מדובר במלון חדש שנבנה בעיר החטאים אלא בהחלפת בעלות, וניהול, של המלון שכיום שייך לרשת היוקרה מנדרין-אוריינטל. המלון, שכולל קרוב ל-400 חדרים ו-47 קומות, נהנה ממיקום מצוין במרכז הסטריפ והוא חלק מהקומפלקס שכולל גם את וידרה וארייה. המלון נחשב לאחד הטובים ביותר בעיר והחל מאוגוסט, אז יחליף את שמו, ניתן יהיה להשתמש בנקודות של הילטון כדי להזמין בו חדרים.

15% הנחה על טיסות אליטליה למקסיקו סיטי

להזמנות עד ה-20 למאי, ליציאות מת״א בין ה-28 למאי וה-27 ליולי ובין ה-16 לאוגוסט וה-15 לספטמבר. המבצע תקף רק במחלקת התיירים. יכול אולי להתאים לכל מי שטרם תכנן את חופשת הקיץ שלו – רק שימו לב שעל מנת להנות מההנחה יש לרכוש כרטיס נפרד לכל נוסע.

עסקת ענק פוטנציאלית של חברת ליסינג המטוסים DAE

החברה, שבסביבה בדובאי, היא אחת מחברות ליסינג המטוסים הגדולות בעולם וכיום בבעלותה כ-350 מטוסים אותם היא מחכירה לחברות תעופה שונות ברחבי העולם (לאו דווקא חברות תעופה ערביות/מוסלמיות). השבוע נודע שהחברה נמצאת במו״מ מתקדם עם איירבאס ובואינג במטרה לרכוש כ-400 מטוסים נוספים. אם העסקאות יצאו לפועל, ואם אכן זהו היקף הרכישה, מדובר בעסקאות בשווי כולל שיכול לעלות על 40 מיליארד דולר. בכך מדובר במסע רכישת מטוסים מהגדולים ביותר שהיו אי פעם.

לאומיקארד וכאל נאבקות על כרטיסי פלייקארד

כרטיסי האשראי הממותגים של אלעל הם הצלחה מסחררת בשוק המקומי. ישנם כיום מעל רבע מיליון כרטיסי פלייקארד בשוק המייצרים רווח שנתי של מעל 20 מיליון דולר. על ההצלחה הזאת חתום קודם כל ליאור טנר, מנכ״ל מועדון הנוסע המתמיד, שהגיע לאלעל מתחום כרטיסי האשראי והוביל את הפלייקארד ממש משלב הרעיון. המנפיקה הראשית של פלייקארד כיום היא כאל אך החוזה שלה מול מועדון הנוסע המתמיד עתיד לפוג בעוד כשנה ונראה שהמאבק על עתידו כבר החל. לאומיקארד, שאיבדה לאחרונה את השותפות עם שופרסל, רוצה לקחת מכאל את המפתחות. יהיה מעניין.

חברת הלואוקוסט וואו-אייר נכנסת לשוק ההודי

החברה האיסלנדית המצליחה, שמפעילה גם טיסות לנתב״ג, הודיעה כי בכוונה להפעיל קו חדש לדלהי החל מדצמבר השנה. זה יהיה הקו הראשון של חברת הלואוקוסט ליעד באסיה אבל אפשר להניח שלא האחרון. הטיסות בקו יופעלו באמצעות מטוסי איירבאס A330neo חדישים. וואו-אייר מפעילה כיום קוים ל-15 יעדים שונים בצפון-אמריקה (!) ותציע בשוק ההודי כרטיסים במחיר התחלתי של 13,500 רופי לכל כיוון מהודו לארה״ב (~ 200$). הפעלת הקו החדש תלויה עדיין באישורים רגולטוריים וסלוטים בשדה התעופה של דלהי.

השאר תגובה