כפל אוויוס (100% בונוס) לשש טיסות במהלך 2019

מבצע עם כותרת מרשימה אבל עודף תנאים. בתמצית: הבונוס הוא על צבירת הבסיס בלבד, הבונוס תקף להזמנות חדשות לאחר ההרשמה למבצע ועד ה-19 לאפריל, לטיסות במהלך 2019, הבונוס יינתן רק לשש טיסות הראשונות, תקף רק לטיסות בתוך בריטניה ולטיסות בין אירופה וארה״ב (כולל טיסות של איבריה, פינאייר ואמריקן – בעוד BA בלבד) ולאחר השלמת שש טיסות יינתן בונוס נוסף של 2019 אוויוס. ראוי להבהיר, אם כן, שטיסות בקו של בריטיש בין ת״א ללונדון אינן תקפות.

לילה רביעי בחינם ב-95 מלונות של רשת הייאט-רג׳נסי ברחבי העולם

להזמנות עד ה-11 למאי ולשהיות עד ה-15 למאי. ההזמנות בתעריף המבצע הן כמובן לא-גמישות.

גארודה-אינדונזיה מבטלת הזמנת ענק למטוסי 737MAX של בואינג

מכה די קשה ליצרנית האמריקנית שמגיעה כתוצאה ישירה משתי ההתרסקויות שאירעו בחודשים האחרונים (סוף אוקטובר ותחילת מרץ). נושאת הדגל של אינדונזיה, שנחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם, החליטה לבטל הזמנה של 49 מטוסים צרי-גוף מהדגם ׳הבעייתי׳ בשווי שוק של מעל ל-6 מיליארד דולר. בואינג, אפשר להניח, חוששת שזהו תחילתו של טרנד וצריכה למהר עם פרסום עדכון התוכנה למחשבי המטוסים שעשו לספק מעט ביטחון לחברות תעופה אחרות.

כפל נקודות במועדון Bonvoy

החל המבצע התקופתי החדש של קבוצת מאריוט (עליו עדכנתי בעבר). נדרשת הרשמה למבצע עד ה-21 למאי. המבצע תקף לשהיות ה-4 ליוני. הבונוס מתחיל מהשהייה השנייה בלבד.

צ׳יינה סאות׳רן היא שותפה חדשה של מועדון AAdvantage

חצי הפתעה. חברת התעופה הגדולה בסין (ע״פ רוב המדדים החשובים) עזבה את ברית התעופה סקייטים לפני כחודשיים וכבר מצאה את עצמה בשותפות חדשה ומשמעותית עם מועדון התעופה של אמריקן (הגדול בעולם). השותפות החדשה נכנסה לתוקף באופן מיידי כך שכבר עכשיו חברי המועדון של אמריקן יכולים לצבור מיילים מטיסות צ׳יינה סאות׳רן – למימוש, לא לסטטוס – ובתוך כך גם להשתמש במיילים לטיסות של החברה הסינית בהתאם לטבלת המימוש הרגילה של המועדון.

ישראל שוקלת להטיל מס חדש על תיירים

מסתבר שפקיד ממשלתי כלשהו מצא שמס דומה נדרש כיום ע״י 42 מדינות בעולם (כלומר, כ-20% מכלל המדינות) וזה תירוץ מספיק טוב כדי להחיל מס דומה גם בישראל שנאבקת על כל תייר שמוכן להגיע לביקור. רעיון מבריק, כן? התלונה העיקרית של תיירים המגיעים לישראל היא על עלות החופשה שלהם – החל ממוניות בהיעדר תחבורה ציבורית נוחה, דרך מסעדות ועד חדרים במלונות – ולאור התלונה המוצדקת הזאת יש מי שרוצה להוסיף דרישת מס חדשה. החלם לא נגמר.

עד 50% הנחה על מלונות קבוצת אקור ברחבי העולם

להזמנות עד ה-28 למרץ ולשהיות ככל הנראה בכל תאריך עתידי. המבצע מוצע במלונות נבחרים ברחבי העולם ולא בכל מלונות הקבוצה. ההנחה נגזרת מהתעריף הגמיש הרגיל של המלון והתעריף המוזל של המבצע הוא כמובן לא-גמיש.

פרטים נוספים על הקו העתידי של אלעל לשיקגו

החברה הודיעה כי הקו החדש יחל לפעול בחודש מרץ 2020 עם תדירות של שלוש טיסות שבועיות. בקו ישרתו מטוסי 787, כצפוי, אם כי אלעל מסרה כי ייתכן שחלק מהטיסות בקו יופעלו במטוסי 777 (שבהם לא מותקת מחלקת פרימיום). ראוי לציין כי אלעל הפעילה בעבר קו לשיקגו שהוספק ב-2007 ככל הנראה מחוסר כדאיות כלכלית. שדה התעופה הראשי של שיקגו, אוה׳רה (ORD), הוא האב מרכזי של יונייטד ולכן קיים בשוק צפי שיונייטד תודיע בקרוב על פתיחת קו מתחרה בין ת״א לשיקגו. יונייטד מפעילה כיום טיסות לת״א מניו-יורק וסן-פרנסיסקו ובקרוב תחל להפעיל קו שלישי מוושינגטון.

עד 25% הנחה על מלונות קבוצת הילטון במזרח-התיכון, אפריקה ואירופה

מבצע שיגרתי למדי אך במסגרת המבצעים האלו ניתן למצוא מחירים נמוכים במיוחד. להזמנות עד ה-25 למרץ ולשהיות עד ה-8 לספטמבר. התעריף המוזל הוא כמובן לא-גמיש.

בונוס של 50% ברכישת נקודות של צ׳וייס

המבצע בתוקף עד ה-22 לאפריל. זהו הבונוס הגדול ביותר שמציע המועדון של צ׳וייס על רכישת נקודות. על מנת להנות מהבונוס המקסימלי בתקופת המבצע יש לרכוש מינימום של 30,000 נקודות (לא כולל הבונוס) במחיר של 330$. המחיר המשוקלל הוא 7.3$ לכל 1,000 נקודות.

2 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האם אוכל לקבל דאבל אוויוס בטיסה שהוזמנה לפני שבועיים ותבוצע באפריל?

    הגב

השאר תגובה