30% הנחה במלונות קבוצת מאריוט באירופה

להזמנות עד ה-7 למאי ולשהיות בין ה-14 ליוני וה-16 לספטמבר (כלומר, בכל עונת הקיץ!). יש להשתמש בקוד ״M96" כדי להציג את התעריף המוזל. כרגיל עם מבצעים מהסוג הזה – התעריף המוזל דורש תשלום מראש ואינו ניתן לביטול, אז השתמשו בו אך ורק אם תוכניות החופשה שלכם הן בוודאות גבוהה (או שאתם רוכשים ביטוח מתאים).

עד 40% הנחה ברכישת מיילים של אמריקן

עד ה-31 למאי. במסגרת המבצע הנוכחי ניתן להנות מהנחה של עד 40% ברכישת המיילים – ולא בונוס, כמו בדר״כ – כשההנחה מדורגת ועל מנת להנות מההנחה המקסימלית יש לרכוש את היתרה המקסימלית של 150,000 מיילים. בשקלול ההנחה המחיר יורד עד 19.17$ לכל 1,000 מיילים – וזה מחיר די אטרקטיבי. מיילים של אמריקן הם שימושיים בעיקר למי שמחפש לטוס מזרחה במחלקת הפרימיום (קרי: לאסיה והפסיפיק).

מהדורה חדשה למבצע יום-הולדת של מועדון הנוסע המתמיד

אם אתם חוגגים יום-הולדת בחודש מאי תוכלו במהלך החודש לרכוש כרטיס בונוס מוזל במיוחד, עם פטור מהיטל-דלק, בצמוד לכרטיס בכסף לאותן טיסות. זו אחת ההטבות הטובות ביותר של המועדון. היעדים הפעם: מינכן, פרנקפורט, ציריך, סלוניקי, מומבאיי ובייג׳ינג. ליציאות עד ה-31 לאוגוסט.

עד 35% הנחה במלונות קבוצת IHG באסיה

להזמנות עד ה-13 למאי ולשהיות עד ה-31 לאוקטובר. ההנחה זמינה כביכול רק לחברי מועדון תחת תעריף Your Rate והיא לא זמינה בכל המלונות ובכל התאריכים (ולא תמיד מגיעה עד 35%). אבל אם אתם מתכננים חופשה באסיה לחודשים הקרובים – שווה לבדוק את המחירים במלונות הקבוצה. במבצע משתתפים למעלה מ-100 מלונות ברחבי היבשת (לרשימה המלאה לחצו כאן).

עד 20% בונוס ברכישת מיילים של אתיהאד

עד ה-31 למאי. על מנת להנות מבונוס של 20% יש לרכוש לפחות 41,000 מיילים. המחיר, בשקלול הבונוס, הוא 16.7$ לכל 1,000 מיילים. מועדון Etihad Guest הוא לא מועדון שפשוט להתמודד איתו, לאור שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת, אבל בטבלאות המימוש שלו אפשר עדיין למצוא לא מעט אפשרויות מעניינות.

פיג׳י איירוויס תקבל שני מטוסי A350 בהמשך השנה

שדרוג משמעותי לצי של חברת התעופה הקטנה מהאזור הפסיפי (שהיא גם שותפה של אלסקה). החברה מפעילה כיום מטוסי A330 עם מחלקת עסקים בינונית למדי בעוד במטוסים החדשים תותקן מחלקת עסקים חדשה לגמרי מהסטנדרט הגבוה כיום (Reverse herringbone). פיג׳י איירוויס מפעילה קוים לארה״ב, ניו-זילנד, אוסטרליה ואפילו הונג-קונג מבסיסה בשדה התעופה נאדי (NAN).

50% בונוס ברכישת אוויוס ממועדון Executive Club

עד ה-21 למאי. מבצע אטרקטיבי למדי שמוריד את המחיר עד 12 אירו לכל 1,000 אוויוס – אם כי חשוב לזכור שבימים האחרונים הודיע המועדון על שינויים לטבלאות המימוש שייכנסו לתוקף בקרוב ועוד לא ידוע מה היקפם ואיך הם ישפיעו על שווי האוויוס. כל חבר מועדון יכול לרכוש עד 200,000 אוויוס בשנה קלנדרית כשהבונוס במסגרת המבצע לא נספר תחת המגבלה הזאת.

כפל קרדיט לסטטוס במועדון המלונות Discovery

זהו מועדון הלקוחות של Global Hotel Alliance (ר״ת: GHA) אשר מנהלת מעל ל-550 מלונות ברחבי העולם ממותגים מוכרים כמו קמפינסקי, קוריתיאה, אומני, מרקו פולו ועוד. במסגרת המבצע הנוכחי, התקף לשהיות עד סוף יוני, יכולים חברי מועדון Discovery להנות מצבירה כפולה של לילות לטובת הסטטוס. הרשמה נדרשת. הסטטוס הגבוה במועדון דורש צבירת 30 לילות בשנה קלנדרית והוא מציע לא מעט הטבות מעניינות.

אלסקה זכתה במקום הראשון בדירוג שביעות רצון הנוסעים בארה״ב

בדירוג השנתי הזה, של ארגון ASCI, משתתפות עשר חברות תעופה אמריקניות. חברת הלואוקוסט סאות׳ווסט החזיקה עד כה במקום הראשון אבל איבדה אותו – ככל הנראה בגלל שהיא נאלצה לקרקע כמה עשרות מטוסי בואינג 737MAX מהצי שלה (מהלך שגרם לה להפסיד מעל 200 מיליון דולר ע״פ הערכות). למקום השני הגיעה חברת ג׳ט-בלו, סאות׳ווסט ירדה למקום השלישי ודלתא דורגה במקום הרביעי לפני אמריקן.

השאר תגובה