הירשמו למבצע התקופתי החדש של Bonvoy

לשהיות בין ה-2 ליולי וה-16 לספטמבר. הרשמה נדרשת עד ה-2 לספטמבר. במסגרת המבצע ייקבל כל חבר מועדון בונוס של 1,500 נקודות (בשווי ריאלי של כ-12$) עבור כל שהייה של שני לילות ומעלה. כל המלונות של קבוצת מאריוט בעולם משתתפים במבצע. בהחלט לא מדובר במבצע אטרקטיבי במיוחד ששווה להעדיף את מלונות הקבוצה בשבילו – אבל אם אתם ממילא מתארחים במלונות הקבוצה באופן שיגרתי אז כמובן שכדאי להירשם למבצע ולצבור נקודות בונוס.

מבצע הקיץ של סנדור לעשרה יעדים

לכירטוס עד ה-3 ליולי וליציאות בין ה-24 לאוגוסט וה-26 לאוקטובר (לא כולל חגים). למספר יעדים היציאות עד ה-30 לנובמבר. במסגרת המבצע ניתן להנות מהנחה של עשרות דולרים לכרטיס ביחס למחיר הרגיל. על אף שמדובר במבצע ניתן כמובן לבטל את הכרטיסים במסגרת 14 ימים מרכישתם ע״פ חוק הגנת הצרכן (ולאזרחים וותיקים – טווח הזמן אפילו גדול יותר). קיראו היטב את תנאי המבצע באתר סנדור לפני הרכישה.

נקודות של הילטון בחצי המחיר – עם קאצ׳

המבצע בתוקף עד ה-4 ליולי בלבד. בניגוד למבצעים רגילים במסגרתם ניתן לרכוש כל יתרת נקודות, עד למקסימום של 80,000 נקודות (לפני הבונוס), במבצע הנוכחי ניתן לרכוש רק 40,000 נקודות או 80,000 נקודות (ולקבל יתרה כפולה). המחיר, בשקלול הבונוס, הוא 5$ לכל 1,000 נקודות.

טורקיש קיבלה לצי את מטוס הדרימליינר הראשון שלה

המטוס, מדגם 787-9, הוא הראשון מתוך 25 מטוסים שטורקיש הזמינה מבואינג. במקביל יש לחברה הזמנה ל-25 מטוסים מהדגם המתחרה של איירבאס A350-900. מדובר בבשורה חיובית במיוחד לנוסעי טורקיש משום שבמטוס החדש תהיה מחלקת עסקים חדשה שתהיה הטובה ביותר בצי של החברה (והיא כמעט זהה למחלקת העסקים האזורית של סינגפור איירליינס). בניגוד לאלעל שדחסה 32 מושבים בין הדלתות של ה-789, טורקיש בחרה ללכת עם רוב החברות ולהתקין רק 30 מושבים בין הדלתות. כמובן בתצורה של ארבעה מושבים בשורה עם גישה ישירה למעבר מכל מושב.

בונוס של עד 100% ברכישת נקודות של מועדון IHG Rewards

הבונוס לא אחיד בין כלל חברי המועדון – אז בידקו לאיזו הצעה זכאי חשבונכם. הבונוס מחייב רכישה של מינימום 5,000 נקודות אבל כדי להגיע למחיר הנמוך ביותר יש לרכוש מינימום 26,000 נקודות (לפני הבונוס). המחיר הנמוך ביותר, בשקלול הבונוס, הוא 5$ לכל 1,000 נקודות.

20% הנחה על טיסות אליטליה לאירופה – עד מחר בלבד

להזמנות עד ה-30 ליוני וליציאות עד ה-20 למרץ 2020 (עם תקופת החשכה בחגי תשרי). ההנחה תקפה גם למחלקת העסקים. ההנחה לא תקפה לתעריף לייט במחלקת התיירים – התעריף המוזל ביותר שלא כולל מזוודה או בחירת מושב – אלא תקפה רק לתעריפי קלאסיק ופלקס.

תמונות ראשונות מתוך מטוס ה-A350 שתקבל בריטיש בקרוב

המטוס החדש כולל, בין השאר, מחלקת עסקים חדשה לגמרי שתהווה קפיצת מדרגה דרמטית לעומת מחלקת העסקים הנוכחית של החברה הבריטית. כעת, בתוך שרשור באחד הפורומים של FlyerTalk, חשף אחד המשתמשים (TCX69) תמונות ראשונות מתוך המטוס שהשלים את הצביעה שלו ממש בימים האחרונים. נראה פשוט מצוין.

30% הנחה ברכישת מיילים של אלסקה

המבצע בתוקף עד מחר, ה-30 ליוני. כדי לקבל את ההנחה יש לרכוש מינימום של 20,000 מיילים. חברי מועדון ללא סטטוס יכולים לרכוש 150,000 מיילים בשנה לכל היותר בעוד חברי מועדון עם סטטוס גבוה כלשהו יכולים לרכוש מיילים ללא הגבלה. המחיר, בשקלול ההנחה, הוא 20.1$ לכל 1,000 מיילים. זה מחיר הוגן לשלם על מיילים של אלסקה, שלהם ערך גבוה יחסית למטבעות של מועדוני תעופה אחרים, אבל אני כרגיל לא ממליץ על רכישה ספקולטיבית לגמרי. חשוב גם לזכור שהחל מה-1 ליולי ניתן יהיה לצבור מיילים של אלסקה מטיסות אלעל – אבל עוד לא ניתן להשתמש במיילים של אלסקה לרכישת טיסות של אלעל, ולא ידוע מתי זה יהיה אפשרי.

12 תגובות

  1. שי

    ליאור, מה ההבדל בין מרקו פולו קלאב לבין אסיה מיילס?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      קתאי כאילו פיצלה את כל הפונקציות של מועדון תעופה אחד לשניים. זה קצת דפוק אבל זה מה יש. החדשות הטובות ששניהם לא מומלצים באופן כללי.

      ב-AM אפשר רק לצבור ולממש נקודות. אין סטטוס ואין הטבות. זה חשבון עו״ש לנקודות. ב-MPC אתה צובר ׳נקודות סטטוס׳ שקובעות מה הדרגה שלך במועדון ולפי הדרגה שלך אתה מקבל הטבות ושוברים וכו׳.

      הגב
    • שי

      ואגב מועדוני תעופה, איזה מועדון יותר טוב, baec או aadvantage?

      הגב
  2. אלעד

    צריך לשים לב שבמבצע של igh (שחוזר כמעט כל חודש)-
    המחירים בכסף הורדו, וגם עם בונוס של 100% זה לא תמיד משתלם.
    לדוגמא לקנות 25000 עם בונוס זהה, סהכ 50000 במחיר של 250 דולר, כאשר מחיר המלון גם ככה עולה סביב כך.
    בדקתי במספר ערים באירופה ובארהב.
    זה קצת מניפולציה של המבצע…

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      לפעמים משתלם להשתמש בנקודות ולפעמים לא. לפעמים יש מבצעים במלונות ולפעמים לא. שום דבר לא השתנה בתכלס.

      אני, לדוגמה, מזמין בדר״כ 3-2 לילות בשנה במלון אינדיגו בת״א. תמיד בנקודות (25K). מבחינתי זה כמו לשלם 125$, או אפילו קצת פחות כי יש לי החזר של 10% במימוש נקודות (אז נגיד 112.5$ ריאלית). אין לילה אחד בשנה שהמלון הזה מוכר חדרים מתחת ל-150$ וכישראלי אני עוד נדרש להוסיף מע״מ – אז לעולם שימוש בנקודות יהיה כדאי כל עוד המלון יישאר בקטגוריה שלו.

      הגב
      • ליעד

        הי ליאור,

        נקודה מתסכלת מאוד באתר IHG היא שלא ניתן להוסיף ארוחת בוקר להזמנה כאשר החדר מוזמן בנקודות.
        בנוסף, כאשר רוצים להוסיף ארוחת בוקר בעת הביקור במלון, המחיר הוא מופקע (כך לפחות מנסיוני במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב – 30 דולר לאדם, לפני מע"מ) לעומת המחיר באתר בהזמנה שאינה בנקודות.
        מדוע זה כך? האם ניתן להתגבר על כך?

      • Lior@FlyingOut

        אני מסכים מאוד. זאת נקודה שחורה שאין לה פתרון.

        אפשר לנסות לפנות למלון מראש ולבקש לשלם את ההפרש בין התעריף הגמיש הרגיל לתעריף B&B. לשחק על הטיעון שזה הדבר ההוגן, ושאחרת לא תשלם מחיר גבוה יותר. יש מלונות שיסכימו אבל לצערי הרוב מסרבים להצעה הזאת ומגיבים עם הצעה משלהם (שאולי זולה יותר מלהוסיף ארוחת בוקר בצ׳ק-אין אבל גבוהה יותר מההפרש ונראית לא-הוגנת). אפילו סטטוס גבוה לא משנה את המציאות הזאת, וחבל. פעם אחת אפילו כתבתי למלון שבעיניי זה ערוץ שמעניש בעלי סטטוס גבוה וזה לא לעניין.

  3. GIL

    ניסיתי להרשם למבצע של מריוט BONVOY אבל הקישור לא מאפשר. גם באתר עצמו של מריוט, אין איזכור למבצע

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אצלי הקישור פועל בלי בעיה. קוד המבצע הוא ״EE19״.

      הגב

השאר תגובה