הירשמו למבצע התקופתי החדש של מועדון World of Hyatt

כפל/טריפל נקודות לשהיות בין ה-15 לספטמבר וה-15 לדצמבר (החל מהשהייה השניה). נדרשת הרשמה עד ה-31 לאוקטובר. במסגרת המבצע כל חברי המועדון אשר נרשמו יצברו טריפל נקודות בכ-350 מלונות רשת הייאט פלייס (כלומר 15 נקודות לכל 1$ לפני בונוס לסטטוס) וכפל נקודות בכל שאר מלונות הקבוצה בעולם (כלומר 10 נקודות לכל 1$ לפני בונוס לסטטוס). זה לא אטרקטיבי בצורה מיוחדת אבל כדאי להירשם בכל זאת, ומה גם שכרגע מועדוני מלונות מתחרים לא מציעים מבצעים טובים יותר.

5,000 נקודות/מיילים בונוס להזמנה ראשונה באתר Rocketmiles

האתר, שנמצא כיום בבעלות קבוצת פרייסליין, פועל כבר כמעט שמונה שנים בהצלחה לא מבוטלת. הוא באופן שיגרתי מציע בונוס להזמנה ראשונה אבל נדיר שהבונוס מגיע עד ל-5,000 נקודות/מיילים (אפשר לבחור לאיזה מועדון לקרדט את הצבירה). אז אם טרם ניסיתם את האתר – זו ההזדמנות הטובה ביותר. הבונוס הזה אמור להישאר בתוקף עד ה-31 לדצמבר. הוא לא תקף לכ-ל הזמנה באתר, אם כי פורמלית לא מצוין מינימום הזמנה בתנאים, ופשוט צריך להריץ חיפוש דרך הקישור לעיל עם חשבון חדש (או בלי חשבון) והבונוס יוצג כחלק מסכום הנקודות/המיילים לצבירה מכל מלון. שימו לב לתנאי המבצע שמחריגים מספר לא מבוטל של מועדוני לקוחות מהבונוס הזה – אבל עדיין ניתן לצבור לכמה עשרות מועדוני לקוחות אחרים.

עד 145% בונוס ברכישת מיילים של אוויאנקה

מבצע נוסף של מועדון התעופה LifeMiles. בערך שליש מהשנה המועדון הזה מציע מיילים לרכישה במחיר מוזל, והמבצעים בדר״כ כדאיים. המבצע החדש יתקיים עד ה-2 לאוקטובר והוא משופר ביחס למבצעים קודמים! במסגרת המבצע ניתן לרכוש עד 200,000 מיילים (לא כולל הבונוס). כדי להנות מהבונוס המקסימלי, של 145%, יש לרכוש לפחות 41,000 מיילים כשבדר״כ המינימום לבונוס המקסימלי הוא 100,000 מיילים. תחת הבונוס הזה מחיר המיילים יורד עד 13.47$ לכל 1,000 מיילים. כדאי!

3,000 נקודות בונוס של IHGR לכל שהייה במלונות רשת אינטרקונטיננטל

מבצע מצוין לשהיות בין ה-26 לספטמבר וה-30 לנובמבר. נדרשת הרשמה מוקדמת, אז הירשמו כעת. במסגרת המבצע כל חבר מועדון ייקבל 3,000 נקודות בונוס לכל שהייה ברשת אינטרקון במשך כחודשיים עד למקסימום של 15,000 נקודות בונוס. אם אתם מעריכים נקודות של מועדון IHG Rewards בשווי 0.5 סנט/נקודה הרי שמדובר בבונוס של 15$ לכל שהייה – שזה לא רע, וזה מגיע בנוסף לכל צבירה אחרת כולל המבצע התקופתי. במקביל למבצע הנ״ל ישנו מבצע מצוין נוסף למצטרפים חדשים לתוכנית אמבסדור של הרשת – ועליו אכתוב בפוסט נפרד, אבל הפרטים בקישור.

קתאי פסיפיק במשבר, לאור הפעולות ההרסניות של סין, וכתוצאה מצמצמת פעילות

המנכ״ל נאלץ להתפטר, מספר עובדים נוספים פוטרו, יו״ר הדריקטוריון כבר הודיע על פרישתו, שדה הבית נסגר מספר פעמים בשבועות האחרונים, אחוזי תפוסת המושבים צוללים – הצרות של קתאי לא מפסיקות בחסות הפעילות ההרסנית של סין בהונג-קונג. כעת מודיעה חברת התעופה על צמצום פעילות באוסף של קוים ארוכים. בנוסף לכל יצאו לתקשורת שמועות על כוונתה של חברת התעופה אייר-צ׳יינה, שנמצאת בבעלות ממשלת סין, לרכוש מניות של קתאי ובעצם להשתלט על החברה, אבל אייר-צ׳יינה הכחישה את השמועות האלו.

הזדמנות לרכוש נקודות של הילטון ב-5$ לכל 1,000

זה המחיר הנמוך ביותר במועדון Hilton Honors מוכר בו נקודות אבל הוא מציע את המחיר הזה מספר פעמים בשנה אז לא צריך לקפוץ על העגלה מהר מדי. במסגרת המבצע החדש, שיימשך עד ה-22 לאוקטובר, ניתן לרכוש בין 10,000 ל-160,000 נקודות ולהנות מבונוס של 100%. אני נותן לנקודות של הילטון שווי ריאלי של 0.4 סנט/נקודה בלבד ולכן אני לא ממליץ על רכישה ספקולטיבית – אבל בהחלט שאפשר, במימוש חכם, לחלץ מהנקודות האלו ערך גבוה משמעותית שיהפוך את הרכישה לכדאית.

חברת הלואוקוסט נורוויג׳ן סוגרת שני קוים לת״א החל מה-27 לאוקטובר

החברה הודיעה על סגירה, צמצום ועדכון של כמה עשרות קוים בעולם ביניהם הקו שלה מהלסינקי לת״א והקו שלה מרומא לת״א. שני הקוים ייסגרו ב-27 לאוקטובר ולא ברור אם יחודשו בעונת הקיץ הבאה (אבל סביר שכן).

10 תגובות

  1. ארז

    תודה על העדכונים – המבצע של היאט בא בול בזמן לקראת שהייה קרובה.

    הגב
    • דודי

      ליאור,המבצע של רוקט מיילס אינו תקף בהמון חברות תעופה כולל בריטיש.זה רשום בקטן בפרטים מטה.תתקן בהול שלא תטעה אנשים….

      הגב
      • gpae

        דודי אתה צודק לגבי החרגת בריטיש במבצע של רוקטמיילז, אבל למיטב הבנתי אתה כן יכול לקרדט להית'רו רווארדז ולהמיר נקודותיהם לאוויוס ביחס של אחד לאחד.

      • דודי

        לגבי ההיתרו ריוורדס.נכון.אבל לא כולם מכירים את זה כמו בריטיש.לרוב לדעתי אין חשבון שם.

      • Lior@FlyingOut

        צודק לחלוטין. שכחתי לציין את זה בפרטי המבצע. הפוסט תוקן בהתאם.

      • ארז

        תודה רונן על החידוד החשוב.
        יש לי 3 הזמנות רצופות במלון בקרוב – מעניין אם אני אצליח לזכות ב״פיצול השהיות״.

      • Lior@FlyingOut

        מאוד לא סביר, אבל מקווה שתהיה לך הפתעה חיובית.

השאר תגובה