25% הנחה ו-3,000 נקודות בונוס במלונות נבחרים של קבוצת רדיסון

להזמנות בין ה-1 לאוקטובר וה-31 לאוקטובר ולשהיות בין ה-1 לנובמבר וה-29 לפברואר. התעריף המוזל מוצע במלונות נבחרים של מספר רשתות בקבוצה באירופה, המזרח-התיכון ואפריקה (EMEA). התעריף המוזל כמובן דורש תשלום מראש ואינו ניתן לביטול. נקודה של מועדון Radisson Rewards שווה בערך 0.4 סנט כך שהבונוס הוא בשווי ריאלי של כ-12$, ולכן ההנחה היא עיקר המבצע.

מהדורה חדשה למבצע יום-הולדת של מועדון הנוסע המתמיד

אם אתם חוגגים יום-הולדת בחודש אוקטובר תוכלו במהלך החודש לרכוש כרטיס בונוס מוזל במיוחד, עם פטור מהיטל-דלק, בצמוד לכרטיס בכסף לאותן טיסות. זו אחת ההטבות הטובות ביותר של המועדון. היעדים הפעם: טביליסי, ציריך, בוקרשט, מנצ׳סטר, הונג-קונג, סן-פרנסיסקו ולאס-וגאס. ליציאות עד ה-31 לינואר.

עד 50% בונוס ברכישת מיילים של אלסקה

המבצע בתוקף עד ה-8 לאוקטובר בלבד, וזו הזדמנות מצוינת לרכוש מיילים של אלסקה כי זה הבונוס המקסימלי שמציע המועדון. הבונוס במבצע הוא מדורג ולכן יש לרכוש לפחות 40,000 מיילים (לא כולל הבונוס) כדי לקבל תוספת של 50% (כלומר מינימום 60,000 מיילים סה״כ – מספיק לכרטיס הלוך/חזור מת״א להונג-קונג במחלקת העסקים של קתאי). המחיר, בשקלול הבונוס המקסימלי, הוא קצת פחות מ-2 סנט/מייל.

בונוס של 500 נקודות לכל לילה ב-34 מלונות חדשים של קבוצת הייאט

מבצע שולי למדי של מועדון World of Hyatt, אבל יש לי חיבה למבצעים כאלו שמעודדים את חברי המועדון לנסות מלונות חדשים. לכל מלון מוגדרת תקופה בה יינתן הבונוס ולרוב מדובר במסגרת של ארבעה חודשים רצופים מהפתיחה. לא צריך להשתמש בתעריף מיוחד או להירשם למבצע הזה אז הבונוס כנראה ניתן אוטומטית לאחר השהייה. 500 נקודות של הייאט שוות בערך 8.5$ כך שמדובר בבונוס לא מבוטל לכל לילה.

פורסם דו״ח על שדות התעופה המקושרים ביותר בעולם

חברת מחקרי-השוק המובילה OAG מגלה החודש מהם שדות התעופה שמהם יוצאות טיסות ישירות להכי הרבה שדות תעופה אחרים. את המקום הראשון קיבל שדה התעופה הית׳רו בלונדון (LHR) שממנו אפשר להגיע בטיסה ישירה ל-317 יעדים בינ״ל ברחבי העולם (כלומר, המדד הזה לא סופר טיסות-פנים). את המקום השני קיבל שדה התעופה של פרנקפורט (FRA) המקושר ל-309 יעדים בינ״ל. שדה התעופה המקושר ביותר לטיסות-פנים הוא אוה׳רה בשיקגו (ORD) ממנו אפשר לטוס ללא פחות מ-459 שדות תעופה שונים בארה״ב.

מועדון התעופה MileagePlan (אלסקה) שינה את תנאי תוכנית השוואת-הסטטוס

עד כה הציע המועדון השוואת-סטטוס ישירה והסטטוס היה תקף עד ה-31 לדצמבר באותה שנה קלנדרית. כעת התייצב המועדון בשורה אחת עם שאר מועדוני התעופה המובילים בארה״ב ומציע מסלול מהיר לסטטוס במסגרתו ניתן הסטטוס הגבוה ל-90 ימים בלבד שבמהלכתם נדרש חבר המועדון לצבור יתרה מסוימת של מיילים לסטטוס (EQM) – בטיסות של אלסקה בלבד – כדי לשמר את הסטטוס הלאה. לדוגמה: כדי לשמור על הסטטוס הגבוה ביותר במועדון, MVP Gold 75K, צריך לצבור 20,000 מיילים לסטטוס ב-90 ימים (לעומת 75,000 מיילים לסטטוס ב-365 ימים, כשמדובר בטיסות אלסקה בלבד וללא טיסות שותפים). כדי להתחיל את המסלול המהיר לסטטוס יש להציג כתובת מגורים בארה״ב וסטטוס גבוה של אחת מתשע חברות תעופה בצפון-אמריקה. אפקטיבית התוכנית החדשה אינה רלוונטית לישראלים.

1,000 נקודות של הילטון לאחר השלמת נסיעה ראשונה עם Lyft

למי שלא מכיר: Lyft הוא אחד השירותים המובילים שמתחרים עם אובר בארה״ב. הפוקוס הוא על נסיעות שיתופיות ולא על נסיעות פרטיות, אבל שתי האפשרויות מוצעות. בניו-יורק התחרות בין שתי החברות גדולה. לאחרונה החלה Lyft בשת״פ עם מועדון Hilton Honors במסגרתו יכולים חברי המועדון לצבור נקודות מכל נסיעה (3 נקודות ל-1$ בנסיעות פרטיות ו-2 נקודות ל-1$ בנסיעות שיתופיות). בנוסף ניתן להנות מהנחה של 5$ לכל אחת משלוש הנסיעות הראשונות – הטבה יפה בפני עצמה. במסגרת המבצע החדש, שיימשך עד ה-15 לנובמבר, חברי מועדון של הילטון שישלימו את תהליך ׳קישור החשבונות׳ בין Lyft יהנו מבונוס חד-פעמי של 1,000 נקודות לאחר הנסיעה הראשונה.

2 תגובות

  1. נעם

    בהינתן שאין לי סטטוס גבוה באף מועדון, האם משתלם להשתמש במבצע של אלסקה כדי להגיע מתישהו בימים הקרובים (ולחזור) לויאטנם?
    על פניו נראה שכן- $800 דולר למחלקת עסקים להונג קונג עם קתאי נראה מאוד משתלם, השאלות הן האם:
    1. אצליח למצוא טיסה זולה מהונג קונג להאנוי בהתראה קצרה, או אפילו טוב יותר- האם יש דרך לכלול את הטיסה הזאת גם במסגרת כרטיס הבונוס?
    2. האם יש סיכוי לזמינות בהתראה כזאת קצרה? במידה ולא, האם הסיכוי לכרטיס בונוס במחלקת תיירים גבוה משמעותית יותר?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      1. 60K של אלסקה יביאו אותך רק להונג-קונג ולא מעבר. אם אתה צריך מעבר (עם קתאי או קתאי-דרגון) אז מוטב להשתמש ב-80K של אמריקן. אלו מחירי הלוך/חזור בביזנס כמובן. לחילופין תוכל לרכוש את הטיסות הקצרות בכסף או באוויוס, וקשה לומר מה יהיה המחיר כי זה תלוי בתאריכים ובביקוש.

      2. הזמינות בביזנס של קתאי נמוכה מאוד. באקונומי די גבוהה, וגם בפרימיום.

      הגב

השאר תגובה