שוב: מבצע ל-20% הנחה על טיסות אליטליה

זאת כבר הפכה למסורת, שהחברה האיטלקית מציעה 10% עד 20% הנחה על טיסותיה לאירופה או לכלל העולם במהלך סופ״שים. זה קרה אולי עשר פעמים בשנה האחרונה. הפעם – להזמנות עד ה-1 לינואר (כולל) ולטיסות בין ה-14 לינואר וה-27 לאפריל (עם תקופת החשכה במהלך חופשת פסח). במבצע הנוכחי ההנחה תקפה לכל יעדי החברה ולכל מחלקות השירות. כך, לדוגמה, תוכלו לטוס לניו-יורק במחלקת העסקים בפחות מ-2000$. חשוב לציין שמצבה הפיננסי של אליטליה ממשיך להיות בכי רע, כשהחברה מוצעת למכירה כבר תקופה ארוכה אך לא נמצאו בינתיים רוכשים, אבל להערכתי החברה לא תחדול פעילות ותמשיך לקבל הלוואות-חילוץ ממשלת איטליה. משזה נאמר, ייתכן שנראה שינויים בלו״ז הטיסות של החברה, לרבות סגירת קוים פחות רווחיים, וכמו כן יתכנו שביתות של עובדי החברה מעת לעת.

בונוס של 100% ברכישת נקודות של הילטון

עד מחר, ה-28 לדצמבר. כדי להנות מהבונוס יש לרכוש לפחות 10,000 נקודות ובמסגרת המבצע ניתן לרכוש עד 160,000 נקודות (לא כולל הבונוס). המחיר, בשקלול הבונוס, הוא 5$ לכל 1,000 נקודות. מדובר במבצע סטנדרטי של המועדון שחוזר מספר פעמים בשנה.

אלעל מציגה: מושבי Space עם מרווח רגליים משופר

מוצר חדש של אלעל שיהיה זמין בעתיד הקרוב בכל מטוסי הצי של החברה ובפרט במטוסי הדרימליינר. מושבי הספייס יהיו מושבים של מחלקת התיירים אבל עם מרווח רגליים משופר של 10 ס״מ נוספים לעומת מושבים רגילים. סה״כ דומה למוצר שהיה פעם ונקרא ״תיירים פלוס״. בתוך כך ייקטן המספר הכולל של מושבים במטוסי אלעל, כי על מנת להתקין את המושבים החדשים תאלץ אלעל לוותר על שורה או שתיים במחלקת התיירים. המוצר החדש כמובן יהיה בתשלום נוסף של 39$ ליעדי אירופה הקרובים, 59$ לשאר יעדי אירופה ו-99$ ליעדים רחוקים (המחירים הם לכל טיסה בנפרד). החדשות הטובות: בעלי סטטוס גבוה במועדון הנוסע המתמיד ורוכשי כרטיסים בתעריף פלקס יהיו זכאים להושבה בחינם כבר מעת ביצוע ההזמנה ומחזיקי כרטיס פלייקארד-פרימיום יהיו זכאים להושבה בחינם על בסיס זמינות בעת הצ׳ק-אין לטיסה בשדה התעופה.

הוארך המבצע של אמקס להמרת נקודות לשלושה מועדוני תעופה

נכון להיום אמקס מאפשרת המרת נקודות לשישה מועדוני לקוחות לרבות זה של אלעל. אמקס מציעה בונוס של 100% בהמרת נקודות למועדונים SkyMiles (דלתא), FlyingBlue (אייר-פראנס וק.ל.מ) ו-MilleMiglia (אליטליה). המבצע היה במקור בתוקף עד ה-31 לדצמבר 2019 אך בינתיים הוא הוארך וכעת בתוקף עד ה-31 לדצמבר 2020. ישנם שימושים טובים אחרים לנקודות אמקס, לרבות באתר ExpressFly (השת״פ של אמקס עם סמארטאייר), כך שלא הייתי ממהר להמיר נקודות למועדוני התעופה הללו אפילו עם הבונוס, אבל טוב לראות שאמקס ממשיכה להציע ערך מוסף ללקוחותיה עם אפשרויות כדאיות לשימוש בנקודות שמקנות לנקודות האלו ערך גבוה ממה שהיה פעם.

טים קלארק פורש מאמירטס

המנכ״ל האגדי של חברת התעופה הענקית מהמפרץ הערבי יעזוב את תפקידו ביוני 2020 אחרי כ-35 שנים של עבודה בחברה. מ-2003 קלארק משמש כנשיא החברה והוא נחשב לאחד המנהלים המוערכים בתעשיית התעופה העולמית. אמירטס, בניגוד ליריבותיה העיקריות קטאר איירוויס ואתיהאד, היא חברת תעופה רווחית מאוד שפועלת במודל ייחודי יחסית שאותו הוביל קלארק. בין השאר היא מפעילה צי עצום של מטוסי איירבאס A380, וכלל לא מחזיקה מטוסים צרי-גוף.

רשות האוכלוסין מסבירה את המשבר הנוכחי עם רוסיה וסירובי הכניסה

מתוך הכתבה באתר וואלה: "כל הרעש שאתם שומעים עכשיו בינינו לבין רוסיה נובע מסירובי הכניסה של 'התיירים הרוסים' כשהם מגיעים לפה לבקש מקלט כדי להישאר כשוהים לא חוקיים" […] ״עוד אמר מור-יוסף כי 9,781 בקשות לקבלת מעמד פליט הוגשו לאורך השנה לרשות האוכלוסין – רובן על ידי אזרחי רוסיה (4,206 בקשות בסך הכל), אוקראינה וגיאורגיה, ו-6,903 הורחקו. הוא האשים כי רוב הבקשות "באות לנצל את הבירוקרטיה הישראלית". לדבריו, אזרחים אלו "באים לחפש כאן עבודה, רוב מבקשי המקלט הם כאלה. רוסיה היא לא מדינה מסוכנת וישראל גן עדן לדוברי רוסית". הוא הסביר כי אוקראינה, רוסיה וגאורגיה נכנסו אל "המסלול המהיר", שבו נבדקות בקשות הכניסה לישראל תוך יום״.

המתנה של וירג׳ן לכבוד הקריסמס: שדרוגים בחינם לנוסעים מבוגרים

עד ה-1 לינואר מציעה וירג׳ן שדרוג בחינם למחלקת העסקים לנוסע המבוגר ביותר בכל טיסה על בסיס מקום פנוי. מחווה יפה מאוד של חברת התעופה הבריטית הצבעונית. לפי הפרסומים ההטבה החגיגית נולדה לאחר שמנכ״ל החברה, האיש והאגדה סר ריצ׳ארד ברנסון, התרגש מאוד מסיפור שפורסם לאחרונה במסגרתו בחור צעיר בחר להחליף מושבים עם אישה מבוגרת כדי שהיא תוכל להנות מנוחות גבוהה יותר במחלקת העסקים.

מבצע סוף-שנה של קבוצת IHG: עד 25% הנחה במגוון מלונות

להזמנות עד ה-15 לינואר ולשהיות עד ה-31 למאי. כמובן שהתעריף המוזל אינו גמיש.

עד 50% בונוס ברכישת מיילים של אלסקה

המבצע בתוקף עד ה-30 לדצמבר. כדי להנות מהבונוס המקסימלי יש לרכוש לפחות 40,000 מיילים (לא כולל הבונוס). בכל רכישה ניתן לרכוש עד 60,000 מיילים אך התקרה השנתית לחברי מועדון ללא סטטוס היא 150,000 מיילים (ואין תקרה שנתית לבעלי סטטוס). המחיר, בשקלול הבונוס המקסימלי, הוא כ-19.7$ לכל 1,000 מיילים. המועדון לא מציע מיילים במחיר נמוך יותר, וסה״כ להערכתי זהו בערך שווי המיילים של המועדון כך שמדובר במבצע אטרקטיבי. כך, לדוגמה, 60,000 מיילים יספיקו לכרטיס הלוך/חזור מת״א להונג-קונג במחלקת העסקים של קתאי (כשיש זמינות…).

2 תגובות

  1. ארז

    לגבי אלעל- למחזיקי פלייקארד פרימיום: מבקשים בצ׳ק אין, אבל מקבלים או לא הושבה מועדפת רק בשער בזמן סגירת הטיסה. ככה גם היה עד היום עם המושבים המועדפים/תיירים פלוס.

    הגב

השאר תגובה