להרשמה בעמוד המבצע – לחצו כאן.

פרטיי המבצע

  • המבצע נקרא בקצרה ״X4 2020״.
  • נדרשת הרשמה עד ה-15 לאפריל.
  • להזמנות עד ה-15 לאפריל ולשהיות עד ה-15 למאי.
  • לילה ראשון מזכה בבונוס של 1,000 נקודות
  • לילות 5-2 מזכים בבונוס של 100% מצבירת הבסיס.
  • לילות 14-6 מזכים בבונוס של 200% מצבירת הבסיס.
  • לילות 15 והלאה מזכים בבונוס של 300% מצבירת הבסיס.
  • ניתן לצבור עד 100,000 נקודות בונוס בכל מדרגה (כלומר 301,000 נקודות סה״כ).

המבצע התקופתי הקודם של המועדון, שהיה דומה למבצע החדש אבל אטרקטיבי יותר ממנו, היה מבוסס על שהיות. המבצע החדש מבוסס על לילות – והמשמעות היא שהמבצע החדש אטרקטיבי יותר לנוסעים עם שהיות ארוכות.

חשוב להדגיש שבמסגרת המבצע ניתן ׳לדלג מדרגה׳ במהלך שהייה מה שמייתר לגמרי את הכדאיות של פיצול שהייה אחת למספר הזמנות נפרדות. לדוגמה: נניח שההזמנה הראשונה לאחר ההרשמה למבצע היא לשהייה של ארבעה לילות, אז חישוב נקודות הבונוס יהיה מבוסס על ממוצע המחיר לכל לילה כך שהלילה הראשון יזכה ב-1,000 נקודות והלילות הבאים יזכו בכפל נקודות על הבסיס (כנקודות בונוס). אם נניח שההזמנה הייתה בסך 400$ – כלומר, 100$/לילהב בממוצע – הרי שההזמנה תזכה ב-10,000 נקודות בונוס (מעבר לצבירת הבסיס).

צבירת הבסיס במועדון היא 10 נקודות לכל 1$ בחיוב (לא כולל מסים, היטל-נופש וכל עמלה נוספת). נקודה שווה כ-0.5 סנט, ומכאן שצבירת הבסיס מהווה החזר של כ-5% על ההוצאה. כלומר, במדרגה הרביעית הצבירה על כל 1$ היא 10 נקודות בסיס ו-30 נקודות בונוס ובעצם החזר של כ-20% על החיוב.

כך, לדוגמה: נוסע תכוף שיבלה 20 לילות במלונות קבוצת IHG במהלך שלושת חודשי המבצע יצבור סה״כ 41,000 נקודות בונוס. כלומר, כ-2,000 נקודות ללילה בממוצע.

3 תגובות

  1. החסכן

    כמו כל מבצעי הכפל למיניהם, גם זה משתלם יותר למי שמתכנן לינות/שהיות יקרות יחסית ( מעל 200 $ מה שדי קל להגיע אליו בשהיה של 2 לילות ויותר). למי שמתכנן לינות זולות באותה תקופה ובפרט שהיות של לילה אחד, כדאי יותר לבחור במצע שבו הבונוס הוא מספר נקודות קבוע כמו במבצעים של הילטון.או Best Western

    הגב
  2. ערן

    מעניין איך החישוב במסגרת המבצע במקרה של יותר מחדר אחד. בעיקרון נקודות נצברות על שני החדרים בהנחה ששניהם על שם חבר המועדון והוא זה שמשלם את החשבון. אבל האם "לילה" מוגדר קלנדרית או שלילה בשני חדרים יספר כשני לילות לטובת המבצע?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      מבצעים תקופתיים כמעט תמיד תקפים לחדר אחד בלבד – החדר שבו מתארח בעל החשבון. בנוסף, ומחוץ למסגרת המבצע, אותו חבר מועדון יכול לצבור נקודות גם על חדר נוסף באותה שהייה.

      הגב

השאר תגובה