מועדון Bonvoy (קבוצת מאריוט) מוכר נקודות במחיר מוזל

בעבר המועדון של מאריוט היה מציע מבצע לרכישת נקודות רק בסוף השנה, אבל לאחר המיזוג עם קבוצת סטארוואד הדברים השתנו וכעת מבצעים כאלו מופיעים מספר פעמים בשנה. במסגרת המבצע הנוכחי, שיימשך עד ה-25 למרץ, ניתן לרכוש נקודות במחיר של החל מ-8.3$ לכל 1,000 נקודות. המינימום לרכישה הוא 2,000 נקודות בלבד (כלומר, 3,000 נקודות כולל הבונוס). כאמירה כללית אני לא ממליץ לרכוש נקודות במחיר הזה, כי הוא מעט גבוה מהשווי הריאלי שלהן, אבל המבצע הזה מצוין עבור מי שצריך להשלים נקודות לטובת מימוש רצוי.

קתאי נאלצה לסגור זמנית את הקו שלה מת״א להונג-קונג

בעקבות משבר הקורונה, ולאחר שחברות תעופה רבות סגרו זמנית את הקוים שלהן ליעדים שונים באסיה, הודיעה קתאי כי לא תוכל להסתפק בהורדת התדירות בקו לת״א אלא תאלץ לסגור אותו זמנית לפחות עד סוף מרץ. ההחלטה התקבלה לאחר שמשרד הבריאות הודיע כי גם נוסעים החוזרים מהונג-קונג ייאלצו לשהות בבידוד למשך 14 ימים אפילו אם לא אובחנו כחולים.

כפל מיילים לסטטוס במועדון Miles&Smiles לשבועות הקרובים

המבצע האקראי הזה תקף להזמנות עד ה-1 למרץ ולטיסות עד ה-15 למרץ במחלקת העסקים בלבד. ניתן לצבור במסגרת המבצע עד 12,000 מיילים נוספים לסטטוס, והמיילים האלו יעודכנו עד ה-31 למאי (ולא בהכרח בצמוד לקרדיט המקורי על הטיסות). מדובר במבצע שולי למדי אבל אולי שימושי מאוד עבור מי שמעוניין ב׳ריצת סטטוס׳ קצרה לשימור/שדרוג הסטטוס במועדון.

הבהרה: תוכנית ה-BRG של אתר Club1Hotels לא תקפה לבעלי חשבון רגיל

השינוי הוחל, מסתבר, ב-1 לינואר. האתר מציע הרשמה בחינם לקוראיי הבלוג ועד ה-1 לינואר תוכנית ה-BRG של האתר הייתה זמינה לכולם. כעת היא זמינה רק לחברים בתוכנית ClubONE Rewards (ישנה עלות שנתית) ולחברים באחת התוכניות של חברות התעופה (צבירת מיילים מכל הזמנה, וגם אלו תוכניות בתשלום שנתי). מדי פעם האתר מציע הרשמה בחינם למסלול סילבר בתוכנית ClubONE Rewards – ומי שנרשם חשבונו ישודרג ותוכנית ה-BRG תהיה זמינה לו.

מניית אלעל הגיעה השבוע לרמה נמוכה מאוד בעקבות משבר הקורונה

המנייה סיימה את שבוע המסחר בשער 84.50 שנותן לאלעל שווי-שוק של כ-420 מיליון ש״ח. ביום שני אחה״צ, ממש לקראת סגירת המסחר, ירדה מניית החברה עד לשער 79.50 ומאז עלתה מעט כאמור. ירידה משער 80.00 פרושה שווי-שוק של פחות מ-400 מיליון ש״ח, פחות או יותר, וזה כמובן רף נמוך ובעייתי של הבעת אמון המשקיעים באלעל. במקביל התנהל השבוע דיון ציבורי על האפשרות שהמדינה תפצה את אלעל על הפסדיה בעקבות משבר הקורונה – ועם כל הרצון הטוב לעזור לאלעל, יש עם הטענה הזאת קושי רב.

50% בונוס ברכישת אוויוס דרך מועדון IberiaPlus

המבצע בתוקף עד ה-28 לפברואר. ניתן לרכוש עד 200,000 אוויוס (בשנה קלנדרית) וניתן להעביר אוויוס באופן מיידי וחינמי מחשבון במועדון של איבריה לחשבון במועדון של בריטיש בהנחה ששניהם לפחות בני 30 ימים ופעילים. המחיר, בשקלול הבונוס, הוא כ-13.5$ לכל 1,000 אוויוס. סה״כ מחיר הוגן לרכישה אם אתם זקוקים לאוויוס אבל כרגיל אני לא ממליץ על רכישה ספקולטיבית.

ממשלת סין שוקלת להשתלט עם חברת התעופה היינאן איירליינס ולפרק אותה

קבוצת HNA, החברה-האם של היינאן, נמצאת בקשיים כלכליים כבדים מאוד כבר תקופה ארוכה. היא מוכרת נכסים, מפטרת עובדים, מבטלת הזמנות ומבצעת שינויים רבים אחרים – אך לא מצליחה לשפר את מצבה הפיננסי בצורה ניכרת. כעת שוקל הממשל הסיני להשתלט על החברה ולמכור את כל נכסיה לחברות תעופה אחרות בסין (שרובן או כולן בשליטת המדינה ממילא). היינאן היא כיום חברת התעופה הפרטית הגדולה בסין והרביעית בגודלה סה״כ במדינה, בעלת דירוג חמישה כוכבים של סקייטרקס, בעלת צי של קרוב ל-250 מטוסים ומפעילה עשרות קוים ליעדים ברחבי העולם לרבות שלושה קוים מסין לישראל.

אלעל מציעה ביטול בחינם לכרטיסים בתעריף קלאסיק לכל יעדי אירופה

אליה וקוץ בה. מחד – מבצע מעניין של אלעל, שיימשך עד סוף החודש, במסגרתו נהנים הלקוחות מאפשרות ביטול בחינם של כל כרטיס בתעריף קלאסיק לטיסות עד סוף פברואר 2021 (!) ליעדי אירופה השונים ובנוסף אפשרות לשינוי אחד של תאריך הטיסה בחינם גם כן. הטבה בעלת שווי ריאלי לא מבוטל. מאידך – המבצע לא תקף לכרטיסים בתעריף לייט שעבור רבים הם הכרטיסים המבוקשים ביותר. סה״כ בעיניי זה מבצע אטרקטיבי.

5 תגובות

  1. אסף

    מה דעתך האם כדאי לצבור נקודות ב C1H או לקבל הנחות כשהם מציעים 5/7/10
    עד היום לא הצלחתי להבין מה שווי הנקודות בכל קנייה למעט העובדה שצוברים אותן.
    הם הציעו לי חינם להיכנס לתכנית הסילבר שלהם ולצבור 2 נקודות על כל דולר.
    דרך אגב בשום מקום לא ראיתי שהופיע כי יש שינוי ב BRG שלהם – גם בהפניה שלך זה לא כתוב.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      נקודה שווה סנט, בגדול. כלומר, אפשר להמיר כל 1,000 נקודות להנחה של 10$ בחיוב (בהזמנה שאינה מוזלת ע״י תוכנית ה-BRG, ע״י קופון או בכל דרך אחרת). אפקטיבית זה נותן לך עוד 2% הנחה וזה הכל.

      הגב
  2. uri bibi

    הי ליאור אני באתר איבריה ולא רואה את המחיר שדיברת עליו של קניית אוויוס ועשיתי את כלל המדרגים .
    מגיע הכי נמוך ל 18.4 דולר ל 1000 אוויוס מה שופך זאת ללא כדאי . תוכל לבדוק ? תודה

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      לצערי יש בעיה כלשהי עם החשבון שלי ואני לא יכול להתחבר, אז גם לא יכול לבדוק, אבל המבצע בתוקף עד ה-28 לפברואר וכל הפרטים בעמוד המקושר. נסה אולי לשלוח הודעה לשירות הלקוחות כדי שינחו אותך איך לרכוש את האוויוס עם הבונוס.

      הגב
      • uri bibi

        אכן יש בונוס של 50 אחוז נוספים . עימו זה המחיר המתקבל . כמובן שבדקתי יסודי . איני יודע ממה נובע הפער. רשמת מחיר מתקבל אבל הם לא כתבו דבר כזה , אז אין ככ מה לפנות אליהם . אם זה המחיר זה המחיר.

השאר תגובה