לזמן מוגבל: שני מלונות מרכזיים של רשת פארק-פלאזה בהנחה

המבצע היה אמור להימשך 48 שעות בלבד ולהסתיים אתמול, אבל המחיר המוזל עדיין זמין. במסגרת המבצע אפשר להזמין חדרים בשני מלונות נוחים במיוחד של קבוצת רדיסון: מלון פארק-פלאזה ויקטוריה באמסטרדם מציע את החדר הבסיסי ב-89 אירו ללילה בלבד ומלון פארק-פלאזה ווסטמיניסטר בלונדון מציע את החדר הבסיסי ב-99 פאונד ללילה בלבד. לשהיות עד ה-30 לספטמבר, התעריף לא כולל ארוחת בוקר וניתן לבטל עד 48 שעות לפני הצ׳ק-אין ללא קנס. שימו לב שניתן לבחור חדרים משודרגים בעלות מוזלת גם כן (כל ׳מדרגת שדרוג׳ עולה 10 אירו/פאונד בהתאמה, וזה כדאי!).

אתיהאד הפכה לשותפה חדשה של מועדון התעופה Aeroplan

המשמעות העיקרית היא שניתן מעתה להשתמש במיילים של אייר-קנדה לרכישת מושבי בונוס בטיסות אתיהאד בכל מחלקות השירות. מימוש המיילים אטרקטיבי במיוחד עבור טיסות ארוכות במחלקה הראשונה המצוינת של אתיהאד (בפרט במטוסי ה-A380 שזמנם ככל הנראה קצוב). כרטיס בונוס מארה״ב לאוסטרליה במחלקה הראשונה, עם קונקשיין באבו-דאבי (AUH), עולה רק 110,000 מיילים בתוספת מסים – וזה מימוש פנטסטי, אם יש לכם מיילים של אייר-קנדה. בהחלט מדובר ביתרון חדש למועדון Aeroplan אבל אני עדיין מחזיק בדעה שהוא מועדון תעופה מדרג ב׳ בקבוצת סטאר, לפחות עבור לא-קנדים, ולכן לא הייתי ממהר להעביר את תשומת הלב אליו רק בגלל היתרון היחסי הזה.

קבוצת IHG מקבלת שדרוג משמעותי בצורת ערוץ הזמנה למלונות יוקרה

קבוצות הייאט ומאריוט מפעילות כבר שנים תוכניות ייעודיות להזמנת מלונות מרשתות היוקרה שלהן. התוכניות האלו זמינות רק לסוכני נסיעות מובילים, שיש להם רקורד מוכח, והלקוחות זוכים לסל הטבות בכל מלון גם כשהם משלמים את המחיר הרגיל בהזמנה ישירה (וכמובן גם צוברים נקודות במועדוני הלקוחות). בעצם מדובר בתוכניות כמו וירטואוזו, אבל פנימיות לכל קבוצה. ובכן, כעת קבוצת IHG הצטרפה לחגיגה והשיקה את תוכנית ״Luxury & Lifestyle Collections״ (או בקיצור ״Luxury Collection״) במסגרתה יוכלו לקוחות להזמין חדרים במלונות נבחרים של הרשתות אינטרקונטיננטל וקימפטון (אבל משום מה לא ריג׳נט…). חדשות משמחות, וכנראה אקדיש פוסט בהמשך לתוכנית הזאת.

האם שיתוק נתב״ג הוא מהלך מכוון של הממשלה לעידוד תיירות-פנים בלבד?

״בענפי התעופה והתיירות לא מבינים מדוע הממשלה לא משחררת גם את תחום התעופה. הרי לא מדובר בפתיחה מוחלטת וחזרה למצב הקודם, אלא בפתיחה הדרגתית ומבוקרת, עם בדיקות לפני עלייה למטוסים והקפדה על המלצות של איגוד הבריאות העולמי והתאמות מקומיות מתבקשות. בענף התגבשה התפישה שהכל תלוי באדם אחד: ראש הממשלה בנימין נתניהו״ […] ״וזה מביא אותנו להסבר קצת יותר קונספירטיבי שעליו מדברים בענף בנוגע לגרירת הרגליים של נתניהו. הוא מעדיף שהישראלים יישארו בארץ בקיץ ויסייעו לאושש את ענפי המלונאות והקמעונות. שיבזבזו את הכסף שלהם בבתי מלון, בצימרים, בקניונים ובחנויות, במקום לשרוף אותו באיי יוון וסיישל או לתרום להתאוששות הכלכלה בארה"ב או אירופה״.

מלון סטאי בכינרת הוכיח מעבר לכל ספק שהוא אינו מלון יוקרה אמיתי

כתבה מעניינת על שהייה של שני לילות במלון סטאי בכינרת. כביכול מדובר במלון היוקרתי ביותר בצפון הארץ – ואחיו של מלון סטאי ביפו שנחשב לאחד היוקרתיים ביותר באזור המרכז. המלון מיהר כ״כ לפתוח את שעריו לאורחים אחרי הסגר שהוא התעלם כמעט לחלוטין מהנחיות משרד הבריאות בנוגע לשמירה על הגיינה ובטיחות הציבור ועל הדרך נציגיו הוכיחו מהו שירות גרוע של מלון ישראלי שלא מכיר בסטנדרטים בינ״ל של יוקרה. תחליטו אתם אם לצחוק או לבכות. אגב, זאת לא הפעם הראשונה שצצה כתבה שלילית על המלון הזה שככל הנראה סובל מניהול כושל במיוחד.

בונוס של 100% ברכישת נקודות של מועדון Radisson Rewards

המבצע בתוקף עד ה-30 ליוני. כל חבר מועדון יכול לרכוש עד 120,000 נקודות (לא כולל הבונוס). המחיר, בשקלול הבונוס, הוא 3.5$ לכל 1,000 נקודות – וזה המחיר הזול ביותר בו נמכרות נקודות של המועדון (לכל היותר פעם בשנה). כאמירה כללית זה מחיר אטרקטיבי לנקודות של המועדון אבל אני כרגיל ממליץ על רכישה רק במידה ויש לכם מימוש רצוי בראש. ישנם מלונות טובים רבים שלילה בהם יעלה 28,000 נקודות בלבד, אבל מלונות היוקרה הפופולריים ביותר של קבוצת רדיסון דורשים 70,000 נקודות ללילה לחדר מקטגוריית הבסיס.

בונוס של 100% ברכישת נקודות של מועדון IHG Rewards

המבצע בתוקף עד ה-15 ליוני. כל חבר מועדון יכול לרכוש עד 250,000 נקודות (לא כולל הבונוס). המחיר, בשקלול הבונוס, הוא 5$ לכל 1,000 נקודות. יש לרכוש מינימום של 27,000 נקודות כדי להנות מהמחיר הנמוך ביותר בגלל מדרגות המחיר הבסיסיות ברכישת נקודות.

שני מטוסים של אלעל השלימו מסע סביב העולם!

כמובן שמדובר בטיסות מטען שבוצעו במטוסי ה-789. המטוסים טסו מת״א ללוס-אנג׳לס, משם לשנגחאי ומשם חזרה לת״א. זו הייתה הפעם הראשונה בהיסטוריה, למיטב ידיעתי, שמטוס של אלעל טס מעל האוקיינוס הפסיפי.

איירבאס מאיימת לתבוע חברות תעופה

בעקבות המשבר חסר- התקדים שיצרה הקורונה ישנן חברות תעופה רבות שנמצאות על סף פשיטת-רגל. חלקן מעוניינת לשנות או לבטל את הזמנות המטוסים שיש להן עם יצרניות המטוסים ובתוך כך עם איירבאס. אומנם ישנם תנאים מוגדרים בכל הסכם, ולכל הזמנה, אבל במציאות שנקלענו אליה הכל פתוח לפרשנות. מאבקים מסוימים בין חברות תעופה ויצרניות מטוסים הם דבר שיגרתי למדי, כחלק מפעילות מסחרית וניהול מו״מ, אבל הפעם מדובר בהתבטאות חריגה מאוד של מנכ״ל איירבאס שרמז כי ייתכן שיבחר לתבוע חברות תעופה אם ינסו לחמוק מחובותיהן ע״פ ההסכמים.

רשת מלונות היוקרה SLH מציעה 500 לילות בחינם לאנשי צוות רפואי ואחרים

קמפיין יצירתי ומפנק במיוחד במסגרתו ניתן להמליץ על כל אדם ש׳נלחם בקורונה׳ ונושא בתפקיד רלוונטי – אנשי צוות רפואי, אנשי משלוחים, מתנדבים בעמותות, אנשי צוות אוויר שמפעילים טיסות מטען לציוד רפואי, מטפלים בבתי-אבות וכיוצ״ב. כל אחד יכול להגיש המלצה הכוללת עד 50 מילים בלבד. מבין כל המומלצים ייבחרו 500 זוכים שכל אחד מהם יזכה בשני לילות בחינם בכל מלון של רשת SLH בעולם שאותם יוכל לממש בין אוקטובר 2020 לספטמבר 2021 (כולל). למיטב הבנתי מדובר בקמפיין גלובלי ולכן ניתן בהחלט להמליץ על ישראלים.

2 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא מבין מה הבעיה של מנכל איירבאס.
    גם ככה יש המתנה של שנים למטוסים, אז שפשוט יעביר את זה לבאה בתור…גם ככה בבואינג יש משבר 737 מתמשך…

    הגב

השאר תגובה