המועדון של בריטיש, Executive Club, מאריך את תוקף הסטטוס בשנה שלמה

בתקופה האחרונה אנחנו רואים עוד ועוד מועדוני לקוחות מאריכים את תוקף הנקודות, הסטטוס, השוברים וכיוצ״ב במטרה לשמר ככל הניתן את קהל הלקוחות הנאמנים למועדון. זה הכרחי, ובפרט כי בקרוב צפוי מבול של מבצעים והצעות אטרקטיביות כשחברות מנסות למשוך אחת מהשניה לקוחות. המועדון הבריטי, אם כן, עשה צעד גדול – אחרי שבועות ארוכים של ציפייה ואכזבה מצד חבריו הפעילים ביותר – והאריך את תוקף הסטטוס בשנה שלמה לכל מי שמחזיק סטטוס כלשהו במועדון. ההטבה תקפה לכל מי ששנת החברות שלו מסתיימת בין יולי 2020 ליוני 2021.

הירשמו למבצע התקופתי החדש של מועדון World of Hyatt

לשהיות בין ה-15 ליוני וה-15 לספטמבר. כמובן שעונת הקיץ הקרובה צפויה להיות דלה ביותר בתיירות בינ״ל, אבל מי שכן יחליט לצאת לחופשה יוכל להנות ממבצעים שווים למדי ומחירים נמוכים באופן כללי. במסגרת המבצע של הייאט ניתן לצבור פי שלוש נקודות החל מהשהייה השניה. חברי מועדון בעלי סטטוס גבוה יקבלו בונוס נוסף של 2,500 נקודות על השהייה הראשונה. נדרשת הרשמה.

מאמר נוקב, אם כי מעט מבולגן לטעמי, על פעילות אלעל ב-15 השנים האחרונות

המאמר בעצם עוקב אחר פועלה או אי-פועלה של תמי מוזס-בורוביץ׳ שהיא בעלת השליטה העיקרית באלעל (באמצעות חברת כנפיים שבבעלותה). תמי נחשבת לחברת דריקטוריון פעילה במיוחד שיש לה יד בכל ההחלטות המשמעותיות של החברה. היא נצר למשפחה עשירה, שכבר עשורים רבים נמצאת עמוק בזירה הכלכלית הישראלית, אבל ישנן טענות קשות על ההחלטות שקיבלה תמי לאורך השנים ועל הכישלונות שלה כפי שהם מוצגים בכתבה. בעיניי בהחלט כדאי לקרוא את הכתבה כי היא מספקת סקירה מצוינת גם על השוק הישראלי באופן כללי וגם על אלעל בפרט.

המועדון של טורקיש מוכר מיילים בהנחה

חברי מועדון ללא סטטוס מקבלים בונוס מקסימלי של 80% ברכישת מיילים בעוד חברי מועדון בעלי סטטוס גבוה כלשהו מקבלים בונוס מוגדל של עד 100%. בשקלול בונוס של 100% המחיר הוא 1.5 סנט/מייל. סה״כ מחיר הוגן לרכוש בו מיילים של טורקיש, למי שמתכנן מימוש מסוים (צפון-אמריקה ודרום-אסיה במחלקת העסקים…), אבל לא הייתי ממהר לרכוש מיילים במחיר הזה בלי תכנון כלשהו. אני לא סומך על מועדון Miles&Smiles שייתן התראה מספקת, אם בכלל, לפני שיבצע שינויים לטבלאות המימוש שלו. ניתן לרכוש עד 100,000 מיילים (לא כולל הבונוס) והמבצע בתוקף עד ה-21 ליוני בלבד.

היאכטה היוקרתית של ריץ-קרלטון צפויה להגיע לישראל בקיץ 2022

לפני מספר שנים הודיעה רשת מלונות היוקרה ריץ-קרלטון על השקת קווי שייט ביאכטות יוקרתיות ייעודיות שיהיו בעצם מלונות יוקרה בלב ים. בכך היא הולכת בעקבות רשת מלונות היוקרה פור-סיזנס שבבעלותה מטוס יוקרתי בעזרתו היא מציעה ׳טיולים מאורגנים׳ בעלות כמעט מופרכת. הפרוייקט הזה נדחה שוב ושוב והשייט הראשון היה אמור לצאת ב-14 ליוני 2020 אבל בינתיים בוטלו כל הקוים עד אפריל 2021. כעת פורסם על תכנון קו שייט חדש במזרח אגן הים-התיכון, מאיסטנבול לאתונה דרך חיפה ואשדוד בין השאר, שאמור להתחיל באוגוסט 2022. למקרה שיש לכם בערך 23,000$ לשני נוסעים בחדר. קרדיט לקורא הבלוג הוותיק עילי.

מבצע תקופתי חדש של מועדון IHG Rewards – לחברי מועדון אמריקאים בלבד

לשהיות עד ה-8 לספטמבר. ניתן לצבור עד פי 4 נקודות מכל שהייה. המבצע מיועד אך ורק לחברי מועדון שכתובתם המעודכנת היא בארה״ב – ולא ידוע בשלב זה אם יהיה מבצע תקופתי מקביל, טוב יותר או פחות, לחברי מועדון שאינם בארה״ב. יש שתי סיבות שאני מזכיר את המבצע הזה בכל זאת: האחת – משום שמדובר במבצע תקופתי משמעותי וכדאי להכיר אותו, ואולי בהמשך נוכל להשוות אותו למבצע תקופתי שיוצע לשאר חברי המועדון. השניה – משום שבאופן מסורתי תמיד ניתן היה לשנות כתובת בחשבון רק לצורך ההרשמה למבצע ואח״כ לשנות חזרה לכתובת מחוץ לארה״ב, ולא הייתה כל בעיה או כל סנקציה מצד המועדון. לא ניסיתי בעצמי וכל אחד מוזמן לקחת את הסיכון על דעת עצמו.

״טייסי אל על חזרו לשבש את הטיסות״

״מחלתו הפתאומית של הטייס נובעת ככל הנראה מהמתח המצטבר בקרב טייסי החברה, בשל סירובה של הנהלת אל על להחזיר לעבודה עשרות טייסים מצי מטוסי ה-737 לעבודה – לאחר שהוצאו לחופשה ללא תשלום במארס 2020. הטייסים אף סובלים מירידה של עשרות אחוזים בשכרם […] הנהלת החברה סירבה גם לדרישת ועד הטייסים להסב עשרות טייסים מצי מטוסי ה-737 צרי הגוף לצי מטוסי הדרימליינר (787), שחזרו לעבודה סדירה ומבצעים טיסות מטען – בעיקר לסין, מערב אירופה וארה"ב…״.

טורקיש מציעה הנחה נדיבה במיוחד של 40% לאנשי רפואה

כדי להנות מההנחה יש למלא את טופס ההרשמה הייעודי, לספק מעט מידע ולהמתין. בקשות שיאושרו יזכו את המבקש בקוד קופון המקנה הנחה של 40% ברכישת כרטיסי טיסה באתר טורקיש. ישנן מגבלות בתנאי המבצע אבל הן נראות סה״כ סבירות מאוד – אם כי מצויין כי ׳מספר המושבים מוגבל׳ ולא ידוע כמה מושבים הוקצו למבצע. את הכרטיסים יש לרכוש עד ה-1 לאוגוסט 2020 אבל ניתן לטוס עד ה-31 למאי 2021. ההזמנה יכולה לכלול עד ארבעה נוסעים.

8 תגובות

  1. דרור

    "מעט מבולגן" זה אנדרסטייטמנט עצום.
    הכתבה מתארת את השכונה באל על בצורה שעושה כבוד לשכונה הזו.

    הגב
  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נראה לי שיש בעיה שמועדוני התעופה שוכחים ממנה, לי חסר לצורך העניין באייגן 1000 נקודות בכדי להגיע לסטטוס גולד.
    אבל את הם מאריכים לי רק את הסטטוס סילבר לחצי שנה, ולא את הנקודות וזה בעיה.. משום שאני כלקוח יצטרך עכשיו מהתחלה לצבור 24000 מיילים בכדי להתקדם לגולד וככל הנראה שבמצעים של עכשיו אעבור לחברה אחרת.

    הגב
  3. אריה

    ליאור היקר,
    מהו הסטנדרט באלעל שלא בתקופת קורונה, במקרה של טיסה שנרכשה בנקודות ואלעל מבטלת את הטיסה. ככל שיש נקודות שאם ישיבו אותם לחשבון עם התוקף המקורי שלהן – הוא כבר עבר, האם אותן נקודות פשוט נמחקות, למרות שהחברה ביטלה את הטיסה, או שאתה מכיר מקרים שהם האריכו את התוקף אם הם ביטלו ?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      לא ידעתי את התשובה לשאלה, כי מומחה לאלעל אני לא, אבל שאלתי חבר שמכיר ומבין. לדבריו אם הטיסה בוטלה ע״י אלעל ולא ע״י הנוסע אז כל הנקודות יחזרו לחשבון עם תוקף של שנה קדימה. או שהלקוח מסכים להשאיר את כרטיס הבונוס ובעצם לשנות מועד ללא עלות נוספת, ובמקרה הזה אין צורך בהחזר כלשהו. כעת, בתקופת הקורונה, כל ביטול של כרטיס בונוס יוצר החזר נקודות עם תוקף לשנה קדימה – אבל הבעיה שכרגע אין לאלעל שירות לקוחות פעיל כי כולם בחל״ת.

      הגב
      • אריה

        תודה גדולה על התשובה והבירור.
        אכן, כולי תקווה שעם חובות של 1.1 מיליארד דולר לנוסעים שטיסותיהן בוטלו, ועם חברה שגם כך לא נכנסה למצב הזה עם שני רגלים בריאות, לא אהפוך לעוד נושה יחד עם מאות אלפים….

  4. דניאל

    הי ליאור,
    ישראייר החלו לשווק חבילות ליוון וקפריסין באוגוסט.
    בתוספת דולר אחד,ניתן לבטל עד שבוע קודם,ללא דמי ביטול.
    היית הולך על זה או שחבל לקבור אצלם את הכסף?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אני נשאר יחסית אופטימי. מה גם שישראייר מחוייבת לחוק הישראלי ובמקרה הגרוע שהיא תבטל את הנסיעה היא תהיה מחוייבת להחזיר את הכסף בתוך 90 ימים. עדיין לאור המצב יש פה הימור מסוים, ועובדה שהרבה חברות תעופה לא החזירו כספים או החזירו לאחר יותר מדי זמן, ואני לא מכיר דרך להגן על הכסף. הסיכוי שישראייר תפשוט רגל נראה כרגע פחות סביר ולא הייתי דואג מזה.

      הגב
  5. סיכום חדשות ומבצעים מהשבוע האחרון - FlyingOut

    […] על המבצע הזה כתבתי לפני כחודש, אבל אז הוא היה פתוח רק לחברי מועדון שכתובת המגורים שלהם בארה״ב. כעת המבצע פתוח לכלל חברי המועדון והוא תקף לשהיות עד ה-8 לספטמבר. במסגרת המבצע ניתן להגיע עד לצבירה של פי 4 נקודות החל מהשהייה הרביעית – אם כי ברור שרק מעטים באמת ינצלו את ההזדמנות במהלך הקיץ הנוכחי. […]

    הגב

השאר תגובה