מעל מאה מטוסי דרימליינר מחכים לקראת מסירה ללקוחות

הצרות של בואינג לא נגמרות. גם בגלל משבר הקורונה אבל בעיקר בגלל בעיות טכניות שהתגלו בייצור ומצריכות בדיקה נוספת של כל המטוסים, בואינג מחזיקה כעת מעל ל-100 מטוסי דרימליינר מוכנים שמחכים לקראת מסירה. אחד מהם של אלעל, האחרון בהזמנה של החברה. בואינג מעריכה כי תוכל למסור את מרבית המטוסים האלו עוד השנה – אבל יש לזכור שפס הייצור של הסדרה ממשיך לפעול ומטוסים חדשים יתווספו לאלו החונים. במקביל יש לחברה צבר הזמנות ענק למטוסי ה-737MAX שגם רבים מהם חונים בהמתנה למסירה.

מסתיים היום: הנחה של 30 אירו להזמנה באתר איג׳יאן ללקוחות ויזה

לטיסות עד סוף אוקטובר. ההנחה תקפה לתעריפי הלוך/חזור בלבד מ/אל יוון או קפריסין. ההנחה מוזילה את תעריף הבסיס ולא את הסכום הכולל, כך שבמקרים מסוימים תינתן בפועל הנחה קטנה מ-30 אירו. יש לשלם באמצעות כרטיס של ויזה ולהשתמש בקוד ההנחה ״VISA30IS״ בתהליך ההזמנה. בהצלחה!

הצטרף נציג אלעל לקהילת הלאונג׳

בלאונג׳ חברים עשרות עובדי אלעל מכל הדרגים בחברה. חלקם סייעו רבות לחברים בקהילה, באופן גלוי או סמוי, ובפרט לאור העובדה שאלעל לא כ״כ מפעילה שירות לקוחות בחודשים האחרונים כשכמעט כל עובדי החברה בחל״ת. אך השבוע נעשה צעד נוסף וייחודי עבור חברי הקהילה: הצטרף נציג אלעל בפייסבוק – כן, פרופיל עצמאי שהחל לפעול במיוחד – במטרה לספק מענה ושירות לקוחות ברשת החברתית, עם גישה מלאה למערכות החברה ויכולת לטפל בהזמנות ולא רק להפנות לגורמים אחרים. מדובר בצעד חדשני ובלעדי, שאולי ישרת גם קהילות אחרות בפייסבוק, והכל במטרה להביא ערך מוסף לחברי הלאונג׳.

המדינה דורשת בידוד לנוסעים המגיעים משבע מדינות

המדינות הן: אוקראינה, אתיופיה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו וטורקיה. כל הנוסעים המגיעים ממדינות אלו – לרבות בקונקשיין דרך מדינה אחרת, ולרבות נוסעים מחוסנים או מחלימים – יידרשו להשאר בבידוד בביתם או במלונית למשך 14 ימים (או 10 ימים בכפוף לשתי בדיקות קורונה שליליות). זוהי החלטה של מנכ״ל משרד הבריאות שאמורה להכנס לתוקף ב-3 למאי אך טעונה אישור הכנסת.

רשמית: קבוצת מלונות אפריקה-ישראל משיקה את רשת VERT

הרשת החדשה כוללת שלושה מלונות שהיו עד לאחרונה במיתוג רשת קראון-פלאזה העולמית (אילת, ירושלים וים-המלח) ואת מלון לגון בנתניה. אי לכך שלושת הראשונים ניתקו מגע עם מועדון IHG Rewards ולא ניתן יותר לצבור נקודות משהיות בהם או להשתמש בנקודות כדי לרכוש בהם לילות-בונוס. חבל מאוד, כמובן, כי מדובר היה באפיק מימוש אטרקטיבי למדי. ע״פ מנכ״ל הרשת החדשה, שרון אלון, פירוש המילה ״Vert״ בצרפתית הוא ״ירוק״ ובהתאם הרשת מכוונת לעולמות הבריאות, הוולנס והסביבתיות. דרך צלחה.

מועדון MileagePlus עוזר לבעלי סטטוס לשמר או לשדרג את הסטטוס שלהם

מדובר במבצע שהוא למעשה שלושה מבצעים. או, אם לדייק – כל בעל סטטוס במועדון של יונייטד יוכל לבחור להצטרף לאחד משלושה מסלולים לפי מה שמתאים לצרכיו. במסגרת המסלולים האלו ניתן לצבור נקודות-סטטוס ומיילים כנגזרת מטיסות נוספות. פרטים מלאים על המבצע היחסית-מתוחכם הזה בפוסט של לאקי.

ביקורת נוקבת על הכתבות של נגה ניר נאמן

הכתבת של ערוץ 13 עשתה בשנים האחרונות מעבר מתחום הצרכנות לתחום התיירות. היא עדיין כותבת בשני התחומים. אלא שבניגוד לכתבים אחרים, בפרט בתחומים אלו, הכתבות של נגה ניר נאמן כמעט תמיד מרגישות כמו תוכן ממומן. כמובן שערוץ 13 הוא עסק שצריך להרוויח ויש לו מערכת יחסים עם גופים פרטיים שרוצים לפרסם – אבל במקום מסוים צריך לעבור קו גבול, לפחות כאשר הערוץ מנסה לטעון שהוא חדשותי ומקצועי. במיוחד אם אותה כתבת מקבלת נסיעות בחינם לחו״ל עבור הכתבות. בכל מקרה, יסמין לוי מספקת סקירה של המצב.

השאר תגובה