האם סוף סוף יחל לפעול קו טיסות סדיר מת״א למנילה?

כבר שנים שמדברים על זה – אבל זה פשוט לא קורה חרף כל ההבטחות וכל הניסיונות. כעת מודיע משרד התיירות שחברת התעופה פיליפין איירליינס – כמובן נושאת הדגל הפיליפיני – תפעיל קו חדש בין המדינות החל מאוקטובר. בהנחה שהקורונה לא תתנגד עד אז. הפיליפינים כבר עכשיו מאפשרת לתיירים מחוסנים להיכנס למדינה. הטיסות בין ת״א למנילה צפויות לארוך 12-11 שעות ואפשר לקוות שהחברה הפיליפינית תשלח לנתב״ג את המטוס המתקדם ביותר בצי שלה כדי למשוך את הקהל הישראלי כפי שעושות לא מעט חברות תעופה אחרות. בהצלחה.

הירשמו למבצע התקופתי החדש של מועדון IHG Rewards

לשהיות עד ה-16 לאוגוסט. במסגרת המבצע יקבלו כל חברי המועדון בונוס של 100% על צבירת הבסיס בשהייה השניה (אין בונוס לראשונה) ובונוס של 200% על צבירת הבסיס מהשהייה השלישית והלאה. נדרשת הרשמה לפני השהיות על מנת להנות מהבונוס. אפקטיבית צבירת הבסיס במועדון מהווה החזר יחסי של 5% על ההוצאה, כך שבמסגרת המבצע ניתן להגיע להחזר יחסי של 15% על ההוצאה לא כולל בונוס לסטטוס אם יש (שיכול להיות 5% נוספים…).

אירופה נפתחה לתיירים ישראלים

מתוך הכתבה שפורסמה ב-Ynet: ״האיחוד האירופי צירף בצהריים (יום ה') את ישראל לרשימת המדינות שלאזרחיהן מותר להיכנס לשטחי האיחוד גם למטרות פנאי – כמו תיירות ונופש – ולא רק לצורך ביקורים המוגדרים "חיוניים". ההחלטה, שהסתמנה כבר בתחילת השבוע, התקבלה כשברקע תקוותיו של האיחוד לעורר את ענף התיירות שלו, עם התקרבות הקיץ״. בהחלט חדשות טובות לנו הישראלים, ובפרט למחוסנים ומחלימים שאינם נדרשים לבידוד בחזרה לישראל. בינתיים, בצד השני של העולם, אוסטרליה מודיעה שתישאר סגורה לתיירים לפחות עד סוף השנה.

מבט ראשון על מחלקת העסקים החדשה של קטאר איירוויס

הבלוג הבריטי המצוין Head For Points חושף תמונות של המוצר החדש של חברת התעופה המובילה מקטאר. המוצר יותקן במטוסי ה-789 שתקבל החברה. המוצר היה אמור להיחשף בתערוכת ITB שנערכת בברלין כל שנה בחודש מרץ – אם כי השנה, מסיבות ברורות, התערוכה בוטלה.

נחשף העיצוב המתוכנן של אולם האירועים המרכזי בוולדורף-אסטוריה בניו-יורק

המלון האייקוני החליף בעלות לפני מספר שנים ומאז נמצא בתהליך של שיפוץ מקיף שעתיד להסתיים רק ב-2023 (והתעכב כמובן בגלל הקורונה). ובכן, כעת מפרסם המלון תמונות אינלוסטרציה ראשונות שמציגות את אולם האירועים הראשי שלו בעיצוב המתוכנן. מדובר באחד מאולמות האירועים הגדולים ביותר בעיר שיוכל לארח למעלה מ-1,000 אורחים.

איג׳יפט-אייר מתכננת להפעיל שלוש טיסות יומיות מקהיר לת״א

מאז הסכם השלום בין ישראל ומצריים (הסכם שלום אמיתי – לא הסכם מדיני עם יח״צ מוגזם) פועל קו טיסות בין קהיר ות״א. בקו הזה פעילה בשנים האחרונות רק אייר-סיני שהיא חברה-בת של איג׳יפט-אייר. זה המצב מכל מיני סיבות טובות ובין השאר כדי שאיג׳יפט-אייר תוכל לטעון שאינה טסה לישראל. אבל זה עתיד להשתנות – כי החברה-האם מעוניינת לקחת את הקו לעצמה ואולי מתוך כוונה להתחרות עם השוק הישראלי לטיסות המשך למגוון יעדים באפריקה, אסיה ואולי אפילו ארה״ב.

מלזיה איירליינס סוגרת את צי ה-A380

עוד מסמר בארון הקבורה של מטוס הענק של איירבוס. החברה המלזית, שמחזיקה שישה מטוסים מדגם זה, הודיעה כי לא תפעיל אותם יותר בעתיד והם יוצעו למכירה בהמשך השנה. לא ברור מי מעוניין לרכוש את המטוסים, אבל אפשר להעריך את האופטימיות. המטוסים של מלזיה איירליינס טרם חגגו את יום-הולדתם העשירי.

5 תגובות

  1. ד״ר דונצ׳יץ׳

    כאן קורא ותיק של הבלוג – אבקש אם אפשר להימנע מתכנים פוליטיים : ״(הסכם שלום אמיתי – לא הסכם מדיני עם יח״צ מוגזם)״.

    כמובן שזה הבלוג שלך וזכותך לכתוב כראות עיניך, אבל רק מביע עמדה שזה לא מה שחלקנו רוצים להיתקל בו בבלוג ויש לנו מספיק פוליטיקה יומיומית, תודה.

    הגב
    • אנונימי

      תגובה מיותרת. זה הבלוג של ליאור, וזכותו לכתוב מה שהוא רוצה. אם לא מתאים לך, אל תיכנס.

      הגב
    • Lior@FlyingOut

      מקבל את הביקורות, אם כי בעיניי זו בכלל לא הייתה הערה פוליטית. כלומר, היא לא כוונה לצד מסוים או לאדם מסוים. אני פשוט מאמין שמבחינה טרמינולוגית השימוש ב״הסכם שלום״ לתיאור ההסכמים המדיניים האחרונים הוא פשוט לא נכון. אז התקשורת יכולה לכתוב מה שבא לה, ואני אכתוב מה שנראה לי לנכון.

      הגב
  2. יצחק

    ידידנו ליאור
    אם כבר גלשנו לכאן, לא הבנתי האם הסכם שלום "אמיתי" תלוי בניסוח של הנייר שעליו הוא כתוב, או באחווה שנוצרה ממנו
    במציאות במדינות המפרץ הישראלים מתקבלים באהדה ובחיבוק, ולמצרים אינך יכול להכנס ללא ליווי ביטחוני למעט כמה מקומות בסיני!
    להזכירך צבא מצרים הוא הצבא ההתקפי הכי גדול באזור וכולו מכוון אלינו הבסיסים בסיני ועל התעלה עוברים שיפוצים מסיביים בשנים האחרונות ואנחנו עוצמים ענים , ה' ירחם ברגע שתהיה שם הפיכה נוספת

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      ע״פ הגדרה הסכם שלום הוא הסכם שנחתם עם מדינת אוייב. כלומר, בין מדינות שהיו בעימות צבאי. מה שכתבת נכון אבל לא סותר את ההגדרה.

      הגב

השאר תגובה