מלון יוקרתי חדש ייפתח בקרוב בחוף ת״א: David Kempinski

טרם פורסם מועד הפתיחה הרשמי אבל הוא צפוי להיות בחודשים ספטמבר או אוקטובר. המלון כמובן שייך לרשת הבינ״ל קמפינסקי והוא כבר הצטרף לפורטפוליו המלונות של וירטואוזו. המידע באתר המלון הוא חלקי עדיין אבל לפי התמונות אפשר להבין שמדובר במלון מעוצב להפליא, יוקרתי ומתקדם. כיום ההיצע בחוף ת״א לוקה בחסר, בלשון המעטה, כך שהקמפינסקי יהיה תוספת מבורכת עבור מי שרוצה להתפק בחופשה תל-אביבית ומעדיף חדר עם נוף לים (יש כיום שתי אפשרויות טובות – סטאי וג׳פה – אבל שתיהן ביפו).

אלעל וישראייר השיקו השבוע את הקוים החדשים למרוקו

טיסות הבכורה למרקש המריאו ביום ראשון בבוקר (25 ליולי). חרף המגבלות על הנסיעות לחו״ל, החגיגה בנתב״ג הייתה גדולה ובפרט בטרקלין המלך דוד של אלעל שעוצב במיוחד לכבוד האירוע והוגשו בו מאכלים מרוקניים. החגיגה נמשכה גם במטוסים. שתי החברות מתכננות להפעיל טיסות גם לקזבלנקה החל מהחודש הבא בעוד ארקיע תצטרף כנראה לתחרות על הקו למרקש. עדיין לא ברור מתי יחלו הטיסות של רויאל אייר-מרוק, נושאת הדגל המרוקני, שכבר הודיעה מזמן כי תפעיל טיסות ישירות לישראל.

מעתה ניתן לרכוש טיסות של קטאר איירוויס עם מיילים של אלסקה

על אף שאלסקה הצטרפה לברית וואן-וורלד מוקדם יותר השנה, לא ניתן בשלב זה להשתמש במיילים של אלסקה להזמנת טיסות בכל חברות התעופה בברית. זה כנראה יקרה רק בתחילת 2022. אבל החל מהשבוע ניתן לרכוש טיסות של קטאר איירוויס, אחת מחברות התעופה הטובות ביותר בברית, שלצערנו לא טסה בשלב זה לישראל. כרטיס בונוס בכיוון-אחד במחלקת העסקים בין אזור המזרח-התיכון לצפון-אמריקה עולה 85,000 מיילים עם כמה עשרות דולרים במסים. חשוב לזכור שבכרטיס בונוס של אלסקה ניתן לכלול עצירה ללא תוספת מחיר (בדוחא, במקרה הזה) אבל לא ניתן לשלב טיסות של חברות שותפות אחרות כמו אמירטס (אבל כן ניתן לכלול טיסות אלסקה בתוך צפון-אמריקה).

כסף גדול בלואוקוסט: דריקטוריון וויזאייר רוצה לתת למנכ״ל החברה 100 מיליון פאונד

לטענת הדריקטוריון מטרת הבונוס היא להבטיח את הישארותו בתפקיד של מנכ״ל החברה, ג׳וזף ואראדי, שנחשב למנכ״ל מוערך בענף התעופה והביא את וויזאייר להתרחבות משמעותית בשנים האחרונות (תוך התגברות על משבר הקורונה בינתיים). הבונוס מותנה בהצלחות עתידיות, אומנם, כמו הכפלת שווי מניית החברה בתוך פחות מחמש שנים, אך בכל זאת לדעת חלק ממחזיקי מניות החברה מדובר בסכום מוגזם והם מתנגדים למהלך. ראוי לציין שג׳וזף ואראדי הוא אחד ממייסדי החברה שהחלה את דרכה ב-2003.

מועדון SkyMiles (דלתא) מאריך את תוקף הסטטוס בשנה נוספת 

חברי מועדון המחזיקים כיום בסטטוס גבוה ימשיכו להחזיק בו עד סוף ינואר 2023. זו הארכה אוטומטית ולא נדרשת כל פעולה. בנוסף, מיילים לסטטוס שייצברו במהלך שנת 2021 יעברו במלואם גם לשנת 2022 כך שבשנה הבאה שימור/שיפור הסטטוס יהיה קל מתמיד. בהחלט צעדים חיוביים מאוד מצד המועדון, אם כי עדיין מדובר במועדון עם הצעת ערך חלשה ביחס למתחריו.

עוד ועוד מדינוח הופכות אדומות (אסורות לטיסה)

החל מהיום בריטניה, טורקיה, קפריסין וגיאוגיה כלולות ברשימה. ביום שישי הבא צפויות להתווסף אליהן גם יוון, איחוד האמירויות, איטליה, בולגריה וצרפת. כלומר, רוב יעדי הנופש הפופולריים ביותר על ישראלים עתידים להיות אדומים. המשמעות של ״מדינה אדומה״ היא שאסור לאזרחים ותושבים לטוס אליהן ללא אישור מראש מוועדת חריגים (שמאפשרת נסיעות חיוניות בלבד) וכמו כן כל החוזרים ממדינות אלו – לרבות מחוסנים ומחלימים – חייבים בבידוד מלא ע״פ הוראות משרד הבריאות. חובת הבידוד חלה גם על מדינות כתומות, דרגת הביניים של משרד הבריאות, שבהן נכללות חמש המדינות האחרונות שציינתי ובנוסף מדינות אחרות כמו איי סיישל, קוסטה ריקה וקניה.

השאר תגובה