תאילנד פותחת את שעריה לתיירים מחוסנים מ-46 מדינות כולל ישראל

הכלכלה התאילנדית נשענת באופן משמעותי על הכנסות ישירות ועקיפות מתיירות, ולכן היה ברור שתאילנד תעשה מאמץ ניכר כדי להיפתח מחדש לתיירים. מוקדם יותר השנה יושם בהצלחה הפיילוט, קודם בפוקט ואח״כ באזורים נוספים, והחל מה-1 לנובמבר יוכלו תיירים מחוסנים להיכנס לתאילנד ולטייל במדינה בחופשיות. המתווה החדש תקף רק לנוסעים מחוסנים (מלא, לא חלקי) בעלי דרכונים של 46 מדינות וביניהן ישראל. המתווה כולל פטור מבידוד למעט ב-24 השעות הראשונות לאחר הנחיתה עד קבלת תשובה שלילית מהבדיקה שנערכת עם הכניסה למדינה (בדומה למתווה הישראלי).

עד מחר: מבצע מצוין של אלעל לטיסות במחלקת העסקים לאירופה

המבצע כולל 14 יעדים בשלוש מדרגות מחיר: 300$ ללרנקה ואתונה, 500$ לוינה, ברלין, מינכן, פרנקפורט, בריסל, ציריך, טביליסי, בוקרשט וקייב, ו-1000$ לפריס ולונדון (לוטון בלבד, לא הית׳רו). תקף ליציאות מישראל בין ה-1 לנובמבר וה-28 לפברואר, אך מכיוון שניתן להשאר ביעד עד 3 חודשים ניתן לבחור חזרה לישראל עד סוף מאי. כמו כן ניתן לשלב יעדים. כמובן זמינות המושבים מוגבלת והם נחטפים במהרה. המבצע כולל גם הוזלה של עלות כרטיסי הבונוס ליעדים האלו – אבל בעיניי מימוש הנקודות לא כדאי במקרה הזה לאור המחירים בכסף. מידע נוסף בפוסט שפרסמתי מוקדם יותר השבוע.

מועדון המלונות World of Hyatt יחל להפעיל תמחור דינמי בשבוע הבא

לא מדובר בהפתעה אלא בשינוי שפורסם כבר מזמן והחלתו למעשה נדחתה מספר פעמים לאור הקורונה. התמחור הדינמי מאפשר למלונות לדרוש יותר או פחות נקודות, לעומת מחיר הבסיס שלהם בהתאם לקטגוריה, והחדשות הטובות הן שמדובר במנעד מוגבל למדי בניגוד למודלים המקבילים של מועדונים מתחרים. כך, לדוגמה, מלון מקטגוריה 6 שעולה כיום 25,000 נקודות ללילה בכל ימות השנה – יעלה בין 21,000 נקודות בתאריכים פחות מבוקשים, 29,000 נקודות בתאריכים מבוקשים מאוד ו-25,000 נקודות בשאר התאריכים. כלומר, לכל היותר התייקרות של כ-20% (או הוזלה בשיעור דומה בתאריכים אחרים). התמחור הדינמי ייכנס לתוקף ב-26 לאוקטובר אבל רק לשהיות מה-1 למרץ ואילך.

אמקס פתחה טרקלין סנטוריון חדש ומרשים בטרמינל 3 בהית׳רו

רשת הטרקלינים של אמקס ממשיכה להתרחב ולהשתבח. עוד תזכורת שאמקס שמה בכיס הקטן כל חברת אשראי אחרת מבחינת שירותים לנוסעים תכופים (ולא נשכח את תוכנית ה-FHR). הטרקלין החדש שלה נפתח בטרמינל 3 בהית׳רו, שבשנים האחרונות מארח כמה מהטרקלינים הטובים ביותר באירופה כולל אלו של קוונטס וקתאי. לטרקלין של אמקס יכולים להיכנס מחזיקי כרטיסי הפלטינום והסנטוריון של החברה, ולא משנה עם איזו חברת תעופה הם טסים. בהערת אגב מעניינת – איזיג׳ט פתחה טרקלין בשדה התעופה גטוויק.

ה-כתבת לענייני תעופה, מיכל רז-חיימוביץ׳, ראיינה באופן בלעדי את קני רוזנברג

המליארדר האמריקני, שהשתלט על אלעל באמצעות רכישת כ-40% ממניות החברה, זוכה לביקורות אינסוף ובפרט על השימוש בבנו כדי לעקוף מגבלה רגולטורית (בעלים של חברת תעופה ישראלית חייב להיות אזרח ישראלי). בינתיים השקיע רוזנברג כ-160 מיליון דולר בחברה וצפוי להשקיע כ-40 מיליון דולר נוספים. הראיון מעניין ומציג את החזון שיש לרוזנברג לגבי עתיד החברה ויכולת שלה להפוך לחברה רווחית ומותג עולמי עבור ישראל. ברקע, ובלי כל קשר לראיון, מתקיימים מגעים בין אלעל וארקיע לקידום מיזוג אפשרי של החברות.

מועדון המלונות Hilton Honors הציג הטבה חדשה: שדרוג מראש לבעלי סטטוס

אל תתרגשו – זה לא טוב כמו שזה נשמע. המועדון של הילטון ממילא חלש יחסית בהטבות לבעלי סטטוס. ככה זה כשיש הצפה מכוונת של השורות וכל נוסע תכוף יכול לסדר לעצמו סטטוס גולד או אפילו דיימונד בחינם וללא שהיות דרך כרטיסי אשראי או מועדוני לקוחות אחרים. המועדון אפילו לא מבטיח שדרוגים לסוויטה לבעלי סטטוס דיימונד במידה ויש אחת פנויה בצ׳ק-אין (בניגוד למועדונים של מאריוט והייאט, לדוגמה, שכן מציעים הטבה כזאת). המודל החדש – שכל מלון יכול לבחור לא להשתתף בו – כולל שדרוגים אוטומטיים מראש לבעלי סטטוס גולד ודיימונד כאשר ההזמנה נעשית לפחות 72 שעות לפני הצ׳ק-אין. כאמור, שדרוגים לסוויטות לא בתפריט וסביר להניח שמלונות רבים יבחרו שלא להשתתף. אז זו בעיקר כותרת גדולה.

טרקלין חדש ישרת את נוסעי אלעל ב-JFK

לא מדובר ב-KDL, אומנם, אבל מעתה משתמשת אלעל בטרקלין הפופולרי של וירג׳ן, הקלאבהאוס המפורסם, המנוהל ע״י חברת פלאזה-פרימיום. הטרקלין ממוקם בסמוך לשער A4 בטרמינל 4. בהחלט שדרוג עבור נוסעי מחלקת העסקים של אלעל ובעלי סטטוס גולד ומעלה.

תגובה אחת

השאר תגובה