המלון יוקם באחד מהבניינים המפורסמים בעיר – The London Guarantee Building – שנרכש לאחרונה. המלון צפוי להוות תוספת משמעותית לפורטפוליו הגם-ככה-מוצלח של הילטון בעיר הרוחות.

לבניין ההיסטורי יש מיקום סופר-אטרקטיבי במרכז העיר. הוא ידוע כאחד מארבעת ׳העוגנים׳ של גשר מישיגן ביחד עם מגדל טריביון, בניין ריגלי היפייפה ובניין 333. הבניין ממוקם על הגדה הדרומית של הנהר – היכן שעמדה בעבר מצודת דירבורן ההיסטורית שסיפורה הוא פרק חשוב בהולדת העיר.

הבניין ההיסטורי צפוי לעבור בחודשים הקרובים שיפוץ מסיבי כדי להתאימו כמלון מודרני, ובנוסף יוקם בצמוד אליו בניין חדש עם חזית מזכוכית שאמור להשלים בעיצובו את הבניין ההיסטורי. המגדל החדש יכלול את הלובי של המלון וככל הנראה גם כמה עשרות חדרים מתוך 452 החדרים המתוכננים במלון כולו. אם המספר הזה מדויק – הרי שהוא יהיה אחד המלונות הגדולים ביותר בעיר. המלון צפוי להיפתח בשנה הבאה תחת המותג הצעיר ״Curio״, אבל קשה לי להיות אופטימי באשר לאורך תהליך השיפוץ והבניה.

השם ״LondonHouse״ הוא מחווה למועדון ג׳אז מפורסם שפעל בקומה הראשונה של הבניין בין שנות ה-50 לשנות ה-70. המועדון נחשב לאחד ממועדוני הג׳אז המוערכים והמוצלחים בארה״ב ויש הטוענים גם בעולם כולו.שיקגו, למקרה שהיה לכם ספק, הייתה ונשארה עיר מאוד מוזיקלית ומאוד תרבותית.

להילטון נוכחות משמעותית מאוד בשיקגו כשכמה מהמלונות שהיא מנהלת שוכנים בבניינים היסטוריים. השניים הידועים ביותר הם The Drake Hotel שנמצא בצפון המייל ומלון Palmer House שנמצא במרכז הלופ.

2 תגובות

השאר תגובה