אתמול, בשקט בשקט, איבריה הזינה תעריף אטרקטיבי במיוחד לטיסות הישירות שלה מת״א למדריד: החל מ-215$ בלבד. זו לא טעות ולא תקלה באתר החברה – זו הזדמנות לבקר במדריד הנפלאה!

הקו ת״א-מדריד עלה לכותרות בשני הקשרים בחודשים האחרונים. האחד, עם התחלת הפעילות של אייר-אירופה בקו תוך הבטחה להוזיל משמעותית את מחירי הטיסות למדריד עצמה וליעדי המשך רבים בצפון ודרום אמריקה (נתח שוק משמעותי של איבריה כיום). השני, עם ההודעה של איבריה שתתחיל להפעיל בקו מטוסים רחבי גוף מדגם איירבאס A330 שכוללים, בין השאר, גם את מחלקת העסקים החדשה של החברה. ככל הנראה החלטה זו של איבריה נבעה גם היא כתוצאה ישירה מהגדלת הפעילות של אייר-אירופה בנתב״ג והניסיון שלה ׳לגנוב׳ נוסעים לאיבריה.

על כל פנים, נולד לו תעריף חדש ונמוך במיוחד של 81$ לכיוון בלבד שמייצר מחיר סופי של 219$ כולל כל המסים וההיטלים. והמחיר הזה מגיע לקו שבדר״כ רואה מחירים בטווח של 400$ עד 500$ לטיסות ישירות.

התעריף המוזל מכורטס תחת מחלקת כרטוס P שהיא מחלקת הכרטוס הנמוכה ביותר שיש לאיבריה למיטב ידיעתי. מועדון Executive Club של בריטיש יעניק אוויוס בגובה 25% ממרחק הטיסה בלבד, קרי כ-550 אוויוס לכל קטע טיסה, ו-35 נקודות סטטוס לכל קטע טיסה. מועדון AAdvantage של אמריקן יעניק מיילים בגובה 80% ממרחק הטיסה, קרי כ-1760 מיילים לכל קטע טיסה.

עיקרי תנאי התעריף המוזל:

  • לרכישה בין ה-5 ליוני וה-15 ליוני (כולל).

  • ליציאה עד ה-30 לנובמבר (כולל).

  • מינימום שהייה ביעד: שלושה ימים לאחר היציאה, או הלילה שבין שבת לראשון.

  • מקסימום שהייה ביעד: חודש אחד.

  • ביטול הכרטיס: תמורת עמלה בסך 150$.

  • שינוי הכרטיס: תמורת עמלה בסך 70$ בתוספת כל הפרש שיש לעומת הטיסה החלופית.

איך כדאי להזמין את הכרטיסים?

מבדיקה שערכתי בין אתרי ההזמנות הישראלים נראה שהאתר של קשרי תעופה מתמחר את הכרטיסים האלו בצורה הטובה ביותר ואפילו מבצע המרה מדולרים לש״ח ללא עמלה. הכרטיסים האלו אמורים להופיע במחיר של 230$ ש״ח שמתורגמים ל-895 ש״ח בקירוב. הזמנה דרך כל אתר ישראלי מבטיחה את ההגנה של החוק הישראלי לפיה ניתן לבטל את העסקה בתוך 14 ימים תמורת קנס של 5% מגובה העסקה (~45 ש״ח במקרה הזה) בהתאם לתנאי החוק.

אם אתם מעוניינים להזמין מהר לפני שייחטפו כל המושבים אבל תוכניות הנסיעה לא וודאיות – העדיפו אתר ישראלי.

אתרי הזמנות אירופיים מתמחרים את הכרטיסים החל מ-210$ בלבד. אתם מוזמנים להשתמש באתר SkyScanner כדי למצוא אתרי הזמנות שונים. האתר ״petas.gr״ הוא אתר הזמנות יווני מוכר ואמין, ואני מציין את שמו כי הוא מופיע כזול ביותר במקרים רבים.

אל תשכחו שאתם יכולים לעבור דרך אתרי קשבק כדי לחסוך עוד. לדוגמה באתר TopCashBack עליו המלצתי כאן בבלוג מספר פעמים. האתר מציע, למשל, החזר של 15$ עבור הזמנת כרטיסי טיסה באתר ההזמנות Vayama שמצאתי בו כרטיס של איבריה במחיר של 220$ בלבד (ולא הצלחתי לשחזר מאז). לחילופין, TCB מציע גם החזר של 5$ להזמנת כרטיסי טיסה באתר פרייסליין הפופולרי.

באתר איבריה הכרטיסים נמכרים ב-249$.

בהצלחה!

Iberia Plane

3 תגובות

השאר תגובה