המלון ממוקם בסמוך לשורת הקיונים המפורסמת של בנגקוק בצומת הגדולה שליד Central World. באזור זה ממוקמים כמה מהמלונות הטובים ביותר בעיר של רשתות בינ״ל כמו אינטרקונטיננטל, אנאנטרה (לשעבר פור-סיזנס), סנט רג׳יס ועוד. אזור זה נחשב לפופולרי ביותר בבנגקוק לקניות ובילויים, ולכן הוא מושך אליו בעיקר תיירים אמידים שמוכנים לשלם מעל 200$ ללילה בעיר שבה אפשר למצוא חדרים במלונות טובים למדי גם מתחת ל-75$ ללילה.

המלון של הייאט שווה כל דולר. במיוחד לאור העובדה ששילמתי רק 89$ ללילה, לפני מס, כתוצאה מבקשת BRG שהתקבלה.

הגעה וצ׳ק-אין מוקדם

כשבוע לפני הצ׳ק-אין קיבלתי מייל מהמלון. מעבר למעט מידע על המלון ומספר שירותים שהוא מציע לאורחים עם הגעתם, נשאלתי לגבי בקשות מיוחדות ומועד צ׳ק-אין רצוי. ציינתי שאגיע מוקדם.

הגעתי למלון בשעה 9:30. בכניסה ללובי, עם היציאה מהמונית, קיבלו את פניי מספר אנשי צוות מחוייכים. לאחר הכניסה ללובי ניגשה אלי נציגה חמושה בטאבלט ושאלה לשמי. היא ליוותה אותי מיד לטרקלין בקומה ה-17 כדי להתחיל בצ׳ק-אין.

שמחתי לגלות שמוכן עבורי חדר בקומת הטרקלין בשעה כ״כ מוקדמת. שדרוג לאחת מקומות הטרקלין הוא השדרוג המקובל לבעלי סטטוס דיימונד במועדון של הייאט – אבל אינו טריוויאלי וכרגיל תלוי זמינות. מכל קומות הטרקלין, לדעתי, עדיפה קומה 17 לאור הגישה הנוחה לטרקלין עצמו. המלון, בכל מקרה, נוהג לתת יחס מועדף ללקוחות הקבועים.

החדר בקומת הטרקלין

קיבלתי את חדר 1702 שנמצא בקרבת הטרקלין עצמו. בצמוד לחדר נמצא חדר ישיבות השייך לטרקלין, ומאוחר יותר באותו היום למדתי שכנראה אין קירות עבים מספיק כדי להשתיק קהל של אורחים צעקנים. אומנם הרעש לא היה קיצוני, ואומנם רק לאורך שעתיים במהלך אחה״צ, בכל זאת ביקשתי לעבור לחדר אחר באותה הקומה – ומיד קיבלתי את חדר 1726.

Grand Hyatt Bangkok Club Room 1

Grand Hyatt Bangkok Club Room 2

Grand Hyatt Bangkok Club Room 3

החדרים בקומת הטרקלין מרווחים מאוד ומאובזרים היטב. החדרים הזוגיים פונים לנוף אחורי של המלון, לכמה בנייני משרדים אפרוריים, בעוד החדרים האי-זוגיים פונים לרחוב הראשי ומשקיפים על קו הרכבת, מגרש הגולף המפורסם במרכז העיר, בית החולים המשטרתי ומספר קניונים. בהחלט כדאי להעדיף את החדרים האי-זוגיים כשהזמינות מתירה.

מלונות הייאט, ובכלל זה המלון בבנגקוק, נוטים שלא לחסוך בטכנולוגיה. בכל צד של המיטה ישנו לוח בקרה ששולט על כל התאורה בחדר, על המזגן ועוד. מניסיוני מדובר בדר״כ ב׳צעצוע׳ שגורם יותר כאב ראש מכל דבר אחר – אבל הצעצוע בבנגקוק עבד נהדר. באחד הצדדים של המיטה נמצא מכשיר רדיו מרובע שמאפשר חיבור אלחוטי של מכשיר סלולרי לניגון מוזיקה. גם הוא עבד היטב.

Grand Hyatt Bangkok Club Room 4

הייאט מציעה אינטרנט בחינם לכל לקוחותיה בכל מלונותיה בעולם. חלק מהמלונות מציעים רשת אינטרנט שניה, מהירה יותר, ובעלי סטטוס דיימוד זוכים לגישה גם אליה בחינם. מצאתי את הרשת במלון מהירה מאוד באופן יחסי ונטולת תקלות.

חדר המקלחת מרווח מאוד וכולל גם אמבטיה וגם מקלחת. המלון מציע את מוצרי הטואלט של המותג ג׳ון ג׳ייקובס.

הטרקלין והצוות

אחד הטרקלינים הטובים, היפים והאיכותייים שיצא לי לנסות. הטרקלין מציע ארוחת בוקר עשירה לרבות מספר פריטים חמים, משקאות וכיבוד קל לאורך היום והיצע מרשים מאוד באופן יחסי בשעות אחה״צ במסגרת Happy Hour (בין 17:30 ל-19:30). עבור מי שמעוניין בכך ההיצע של שעות אחה״צ יכול להוות תחליף לארוחת ערב – אם כי במלון עצמו ובסביבתו הקרובה ישנן מספר מסעדות שבהחלט כדאי לנסות.

סידורי הישיבה בטרקלין נוחים למדי. בקצה האחד, לשמאל מהכניסה, חדר ׳רגוע׳ יותר שבו פינת טלויזיה עם מספר כורסאות. בקצה האחר, לימין מהכניסה, חדר בסגנון בר ובמרכזו שולחן עץ מוגבה ומוארך המתאים במיוחד לקבוצת חברים שמעוניינים לשבת ביחד.

Grand Hyatt Bangkok Grand Club
הצוות בטרקלין יוצא מן הכלל.
מלונות טובים מקפידים לבחור בקפידה את עובדי הטרקלין שלהם, ומכאן שבדר״כ השירות מצוין, אבל הצוות בבנגקוק מתעלה מהסטנדרט. רמת השירות גבוהה ואנשי הצוות מכירים את האורחים בשם ובהעדפות האישיות שלהם. כל שאלה ובקשה שהייתה לי זכתה מיד למענה מקצועי אדיב במיוחד.

ומעבר לצוות הטרקלין – הזדמן לי להתקשר מספר פעמים למוקד השירות של המלון. המענה היה מהיר ויעיל. כשהזמנתי, למשל, טכנאי לבדוק את החיבור בטלויזיה שעשה בעיות בעקבות מזג האויר, הגיע טכנאי תוך פחות משלוש דקות ופתר את הבעיה.

הספא במלון – i.Sawan – אחד הטובים בעיר

מתקני הספא, יחד עם הבריכה וחדר הכושר של המלון (פתוחים לכלל האורחים), נמצאים בקומה ה-5. הספא מציע מגוון רחב של טיפולים. אלו שהספא מהווה עבורם סיבה לביקור במלון ישמחו לדעת שהמלון מציע מספר חדרים ייעודיים הכוללים מיטת טיפולים מיוחדת – כך שאין צורך ׳לדלג׳ כל פעם מהחדר אל הספא וחזרה.

Grand Hyatt Bangkok i.Sawan Spa
טיפולי ספא הם חלק בלתי נפרד מהחוויה התאילנדית ובבנגקוק פזורים אינספור מרכזי ספא קטנים וגדולים. אך מעטים מציעים רמה גבוהה כמו זה של ספא i.Sawan במלון גראנד הייאט. אפשר לומר שזהו ספא חמישה כוכבים ואחד הטובים ביותר בבנגקוק. המתקנים מצוינים, המטפלות דוברות אנגלית, המוצרים איכותיים והשירות מוקפד במיוחד.

המחירים, סה״כ, בהתאם. הטיפול הבסיסי ביותר – חצי שעת מסאז׳ עם התמקדות ע״פ דרישת הלקוח – עולה כ-1800 באט לפני מסים (17%). ניתן להוסיף על כך טיפ שעובר באופן ישיר למטפלת. בימי אמצע השבוע הספא מציע מבצע של 25% הנחה על מגוון טיפולים – או לפחות זה המבצע הנוכחי. כך שעת מסאז׳ תאילנדי קלאסי עלתה לי כ-2300 באט סה״כ כולל מסים (קרוב ל-250 ש״ח). לא זול במובני תאילנד, אומנם, אבל מחיר מציאה ביחס למחירי העולם המערבי. 

מסעדות, ברים וחנויות במלון

קומת הלובי התחתונה של המלון מהווה מעין מיני-קניון. אפשר למצוא בה מספר חנויות, מאפייה מצויינת המציעה מוצרים מיובאים רבים, מסעדת גריל פופולרית בשם Tabels, בר עשיר בשם 494 ועוד. אבל המסעדה המפורסמת ביותר במלון נמצאת למעשה בקניון היוקרתי המחובר למלון והגישה אליו גם היא דרך קומת הלובי התחתונה. בקניון, לצד חנויות של מותגים מובילים, נמצאת המסעדה שנקראת Tea Room.

Grand Hyatt Bangkok Erawan Tea-Room

כשמה כן היא – מסעדת Tea Room היא המקום הטוב ביותר לשתות בו תה. אבל היא גם מציעה תפריט אוכל מקומי ומערבי עשיר ואיכותי במיוחד. ומעבר לכל זה השירות במסעדה והעיצוב שלה יצרו לה את המוניטין שהיא נהנית ממנו כיום. לצערי הזדמן לי לנסות אותה פעם אחת בלבד אבל אין ספק שעוד אחזור אליה פעמים רבות. המחירים גבוהים יחסית לבנגקוק: מנה עיקרית ומשקה אחד כנראה יובילו לחשבון של 750 באט ומעלה כולל מסים (כ-80 ש״ח).

Grand Hyatt Bangkok Erawan Tea-Room Sitting

Erawan Tea-Room Sitting, Grand Hyatt Bangkok

לסיכום

לא חשבתי שאכתוב ביקורות על המלון כבר אחרי השהייה הראשונה ובטח לא ביקורת עמוסה במחמאות. אבל Grand Hyatt Erawan הפתיע אותי לטובה בכל אספקט וזכיתי לסופ״ש רגוע, נעים וטעים במיוחד.

השדרוג לקומת הטרקלין מומלץ מאוד אפילו במחיר של עשרות דולרים נוספים ללילה. השדרוג הזה, אגב, גם יכול לחסוך ארוחה או שתיים ביום למי שמעוניין בכך – אם כי קל למצוא בבנגקוק מסעדות טובות וזולות לאכול בהן.

אני ממליץ בחום גם הספא של המלון שמציע חווייה נהדרת ועל המסעדה הפנטסטית Tea Room שבה תוכלו להנות ממגוון מנות מקומיות מעניינות.

אל תשכחו לחייב את כל ההוצאות לחדר כדי לזכות במקסימום נקודות במועדון גולד פספורט!

Grand Hyatt Bangkok Lobby 2

נ.ב.

את המלון מנהל ישראלי בשם אדם זילבר שפועל בקבוצת הייאט כבר 15 שנים. בתפקידו הקודם היה במלון פארק הייאט הנהדר בהוצ׳ימין סיטי. שמחתי לפגוש אותו לשיחה קצרה באחד הערבים.

בסוף 2016 מתוכנן להיפתח בבנגקוק מלון של רשת פארק הייאט היוקרתית בבניין חדש שנבנה במרכז העיר. מחכה בקוצר רוח!

6 תגובות

השאר תגובה