אם תרצו לקרוא קצת על קבוצת המלונות ועל המותגים השונים שלה – לחצו כאן.

בפוסט זה אסקור ארבעה תעריפים שיכולים להוזיל משמעותית את המחיר הסופי במלונות הילטון: תעריף הספורט, תעריף MVP, תעריף עסקי ותעריף BRG. על שלושה מהם כתבתי בעבר בפוסטים ייעודיים.

כדאי לזכור גם את תעריף AAA שזמין כמעט בכל מלונות הקבוצה בעולם – אבל תעריף זה דורש חברות במועדון AAA או לפחות החזקת כרטיס Show your Card & Save אשר ניתן בארץ לחברי מועדון ממסי. מחזיקי כרטיס אשראי של לאומיקארד יכולים לקבל חברות במועדון ממסי לשנה אחת בחינם ובעלות מוזלת לחידוש.

בנוסף לתעריפים המוזלים אני ממליץ בחום לעבור לאתר של הילטון דרך אחד מאתרי הקאשבק –המועדוף עלי הוא האתר TopCashBack. אתם מוזמנים להירשם דרך הקישור שלי כדי לקבל 10$ מתנה לאחר הצבירה הראשונה שלכם (ראו תנאים). נכון להיום האתר מציע עד 6% החזר על הזמנה באתר של הילטון (כל המלונות, כמעט כל התעריפים).

Hilton Cashback Offers

תעריף הספורט – Team USA Rate

הנה פוסט מקיף שכתבתי על התעריף הזה מוקדם יותר השנה.

התנאים הכלליים: תעריף גמיש ללא תשלום מראש, זמין ברוב מלונות הקבוצה בעולם, מקנה הנחה של 15% על התעריף הגמיש הרגיל, פתוח לכולם.

לחיפוש התעריף במלונות הקבוצה לפי יעד היכנסו לעמוד הזה.

תעריף MVP

תעריף גמיש ומוזל במיוחד, בדר״כ 20% הנחה מהתעריף הגמיש הרגיל, אשר זמין אך ורק למלונות הקבוצה באמריקה (כולל מרכז ודרום-אמריקה). התעריף פתוח לכולם אם כי מומלץ לקרוא את תנאי ההזמנה של כל מלון כדי לוודא שאין דרישות מיוחדות (טרם נתקלתי בכאלו, אבל, זו עצה טובה לגבי כל תעריף מוזל במיוחד).

לחיפוש התעריף במלונות הקבוצה לפי יעד היכנסו לעמוד הזה.

שימו לב שתעריף MVP אינו מקנה עמלה לסוכנים וככל הנראה לא יהיה תקף גם לקבלת קאשבק. אבל, בהיותו 5% זול יותר מתעריף הספורט למשל, עדיין משתלם להשתמש בו גם אם קאשבק לא ייתקבל.

תעריף עסקי – Corporate Rate

הנה פוסט מקיף שכתבתי על התעריף הזה במאי 2014.

התנאים הכלליים: תעריף לא גמיש שדורש תשלום מראש, זמין במספר מועט יחסית של מלונות הקבוצה בעולם, מקנה הנחה של עד 45% מהתעריף הגמיש הרגיל, פתוח לכולם אם כי מומלץ בחום לקרוא את תנאי ההזמנה של כל מלון כי מדובר בתעריף שמכוון לנוסעים עסקיים.

התעריף הזה, למיטב ידיעתי, לא זמין למלונות בארה״ב.

לחיפוש התעריף השתמשו בקוד ״PR13CB״ בתיבת החיפוש ״Promotion/Offer Code״.

תעריף BRG

זהו לא תעריף שניתן להעלות בחיפוש אלא תעריף שמושג באמצעות בקשת BRG. אני אוהד נלהב של תוכניות BRG ובכלל זה גם של התוכנית של הילטון. כתבתי על תוכנית זו מספר פעמים בעבר: פוסט מקיף על התוכנית עצמה ורשמים משתי הזמנות שביצעתי בקיץ וחסכתי מעל 70% מהמחיר הרגיל.

תנאים כלליים: אם תמצאו באתר הזמנות מחיר לשהות במלון של הילטון שהוא נמוך יותר מהמחיר המוצג באתר המלון, ובהתאם לתנאי התוכנית המפורטים, הילטון תשווה את המחיר הנמוך ותוסיף עליו הנחה של 50$. מכאן, תוכנית ה-BRG של הילטון אטרקטיבית במיוחד לשהיות קצרות.

וכמובן, אל תשכחו להנות מצבירת נקודות במועדון HHonors

כל התעריפים שציינתי בפוסט הזה, וכמעט כל התעריפים הקיימים האחרים, תקפים לטובת צבירת נקודות מועדון, מבצעים מיוחדים וקרדיט לסטטוס.

חברי מועדון ללא סטטוס גבוה צוברים כ-10 נקודות לכל 1$ בחיוב (כולל כל ההוצאות במלון, למעט מסים וכל היטל נוסף). הילטון מציעה אפשרות של דאבל-דיפ במסגרתה ניתן לבחור בין תוספת של 50% לצבירת הנקודות, כלומר 15 נקודות לכל 1$ בחיוב, לבין צבירת מיילים למועדוני תעופה שונים בנוסף לנקודות הבסיס. חברי מועדון שיברחו לצבור 15 נקודות לכל 1$ בחיוב יהנו מהחזר על הכסף של בערך 6% אם ניתן לנקודות של הילטון הערכת שווי ריאלית של 4$ ל-1,000 נקודות. הבחירה בדאבל-דיפ עם מיילים של מועדוני תעופה כדאית בעיקר למי שמחפש דרך לרשום פעילות מזדמנת בחשבון התעופה שלו.

לסיכום

שימוש נכון בתעריפים ובכלים שציינתי בפוסט זה יכול לחסוך לכם עשרות אחוזים, לפעמים מעל 50%, בהזמנות של הילטון. טיילו כמו מקצוענים – ולעולם אל תשלמו מחיר מלא במלון של הילטון.

12 תגובות

  1. טיסה קצרה מדי, שדרוג מתבקש וטריק שיווקי – FlyingOut

    […] טיפ שני: כשאתם מחפשים תעריפים למלון שימו לב שאתם משתמשים בכל התעריפים שאתם זכאים להם או יכולים להיות זכאים להם. רוב מועדוני המלונות מוכרים נקודות כדבר שבשיגרה ולעיתים במחירים מוזלים מאוד במסגרת מבצעים – באפריל היה גם מבצע כזה של הילטון – ולכן רלוונטי תמיד להסתכל גם על המחיר בנקודות אפילו אם אין נקודות בחשבון. ואל תשכחו שקבוצת הילטון מציעה גם תעריפים מוזלים. […]

    הגב
    • smadar knoll

      היי כבר כתבתי לך שני קישורים לא עובדים בתעריף BRG
      מחפשת מלון בלונדון במאי משתמשת בנקודות ולא מבינה מה התעריף בדולרים? רשום רק נקודות.
      מחפשת את הילטון מארבל ארץ תודה סמדר

      הגב

השאר תגובה