בעולם המערבי, ובפרט בתחום הנסיעות הבינ״ל, נדיר שאי אפשר להשיג הנחה על מוצר או שירות. אפילו בשוק כרטיסי הטיסה, בו התחרות נחשבת מוגבלת יחסית בגלל אופי תמחור ושיווק הכרטיסים, ניתן להוזיל את העלות באמצעות מגוון כלים החל ממעבר לאתרי הזמנות דרך אתרי קאשבק, עובר בהשוואת מחירים מול אתרי הזמנות קטנים יותר שגובים עמלה נמוכה יותר ועד טריקים מתוחכמים יותר כמו ״PoS״ או ״Hidden City״ (לא ארחיב כעת).

בשווקים אחרים – הזמנת חדרים במלונות, השכרות רכב, שירותי הסעות ועוד – ההנחות הקיימות בשוק מגיעות לפעמים לעשרות אחוזים.

בפוסט הזה אתן לכם חמש דוגמאות למוצרים ושירותים שחבל מאוד לשלם עליהם את המחיר המלא המבוקש. אתם מוזמנים להפיץ את הפוסט לכל מי שיכול לעשות בו שימוש כי אלו מוצרים ושירותים הרלוונטיים גם לנוסע הממוצע ולא רק לנוסעים תכופים.

הרשמה בחינם למועדון הנוסע המתמיד של אלעל

ככלל, מועדוני תעופה בעולם אינם גובים תשלום עבור הצטרפות. אין הרבה הגיון לגבות תשלום כזה כי אחד הנתונים הקרדינליים ביותר לקביעת חוזקו ואיכותו של מועדון תעופה הוא מספר חברי המועדון. לכל מועדון תעופה יש אינטרס מובהק להוסיף לשורותיו כמה שיותר חברים בכל זמן נתון.

אלעל, כהרגלה בקודש, החליטה שהיא תפעל אחרת. אלעל גובה 25$ על הצטרפות למועדון הנוסע המתמיד. בתמורה, יש לציין, חבר המועדון החדש נהנה מ-30 נקודות מתנה (שווי ריאלי של 10$ עד 15%, כך שפחות או יותר חצי מעלות ההצטרפות חוזרת בצורת נקודות).

elal-matmid-regisration-form

אלא שאפשר להירשם למועדון בחינם. כל מה שאתם צריכים זה להשיג קוד רישום שמאפשר את הרישום בחינם – ובתוך כך לוותר על נקודות המתנה. בכל רגע נתון קיימים מספר קודים כאלו פעילים. איפה תמצאו אותם? הקוד הכי פשוט זמין באתר האמריקני של אלעל. אלעל רוצה שישראלים ישלמו על רישום למועדון – אבל לא מנסה אפילו לגבות תשלום כזה מהאמריקאים. כדי להירשם למועדון באתר האמריקני לחצו כאן. קוד ההרשמה הוא ״AOT00043646״.

20% הנחה על מגון המנויים של פריוריטי-פאס

מועדון הטרקלינים Priority Pass הוא הגדול מסוגו בעולם. הוא לא מפעיל טרקלינים בעצמו אלא נמצא בחוזה עימם על מנת לאפשר לחבריו כניסה אליהם – וכעת הוא מכסה מעל 900 טרקלינים ברחבי העולם. בפועל זה אומר שבכל שדה גדול יהיו מספר טרקלינים של המועדון כך שתוכלו לבחור.

המועדון מציע פומבית שלושה מנויים שונים:

  • הראשון נקרא ״Standard״. זהו מנוי ׳ריק׳. הוא עולה 99$ לשנה וניתן בחינם למחיקי כרטיסי אשראי מסוימים בישראל. תחת מנוי זה כל כניסה לטרקלין עולה 27$ לאדם (כולל אורחים).
  • השני נקרא ״Standard Plus״. הוא עולה 249$ לשנה אבל כולל עשר כניסות ראשונות בחינם למחזיק הכרטיס (27$ לאורח). כלומר, שווי ההטבה הכלולה הוא 270$. בפועל מנוי זה משתלם כבר מהכניסה השישית.
  • השלישי נקרא ״Prestige״. הוא עולה 399$ לשנה וכולל כניסה בלתי מוגבלת וחינמית למחזיק הכרטיס (27$ לאורח). כלומר, זה מנוי מצוין לנוסעים תכופים ובפרט לנוסעים תכופים שאינם שומרים נאמנות לברית תעופה מסוימת ואינם מחזיקים סטטוס גבוה שמאפשר להם כניסה לטרקלינים.

priority-pass-save-20

ובכן, גם פריוריטי-פאס מציע הנחות על המנויים שלו מדי פעם. קל יחסית לקבל 10% הנחה, אבל הנה קישור שיקנה לכם 20% על שלושת המנויים האלו. זה חיסכון לא מבוטל.

כרטיס הנחות של AAA ורישיון בינ״ל – בחינם

ממסי היא הנציגה הישראלית של מועדון AAA האמריקני. לקוחות ישראלים אומנם לא יכולים להצטרף כחברים מלאים במועדון AAA אבל כן יכולים לקבל, דרך ממסי, את כרטיס ההנחות של מועדון AAA הנושא את השם הקליט והשיווקי-מאוד ״Show Your Card and Save״ (או בקיצור: SYC&S). הכרטיס הזה מקנה הנחות במגוון רחב של מלונות, מוטלים, חברות השכרת רכב, מסעדות, אטרקציות, חנויות ועוד ברחבי ארה״ב (ובמקומות אחרים בעולם).

את הכרטיס הזה תקבלו אם תהיו חברי מועדון ממסיתור. חברות במועדון עולה 179 ש״ח לשנה ומעבר לכרטיס SYC&S היא כוללת מספר הטבות נוספות: רישיון בינ״ל בחינם, ייעוץ מסלולים או ספר תיור, 30 ש״ח מתנה לקניות בחנויות ממסי, 10% על רכישת מזוודות ומוצרים נלווים בחנויות ממסי והנחה לביטוח נסיעות לחו״ל.

והנה החיסכון: אתם יכולים לקבל שנת חברות ראשונה בממסיתור בחינם אם אתם מחזיקים בכרטיס אשראי של לאומיקארד. כן, ככה פשוט. אין לכם כרטיס אשראי של לאומיקארד? אין שום בעיה – החברה תשמח לתת לכם אחד עם פטור מלא מדמי שימוש חודשיים לשנה הראשונה (ואח״כ 12.90 ש״ח לחודש ע״פ המחירון הרגיל). כלומר, אין מניעה שתצטרכו כלקוחות חדשים, תנפיקו את כרטיס האשראי ולא תעשו בו שימוש, תהנו משנת חברות חינם במועדון ממסיתור על כל הטבותיה ואז תבטלו את כרטיס האשראי לקראת תום השנה הראשונה.

הנחות במלונות קבוצת הילטון ברחבי העולם

ראו את הפוסט הזה.

קבוצת הילטון מציעה מספר תעריפים מוזלים בהם כל אחד יכול לעשות שימוש כדי להוזיל את מחירי החדרים במלונות הקבוצה בכל חודשי השנה. בנוסף ישנם תעריפים מוזלים הזמינים רק ללקוחות זכאים כמו תעריף AAA שמיועד למחזיקי כרטיס ההנחות של המועדון כפי שפירטתי מוקדם יותר בפוסט הזה.

הקבוצה חריגה במובן שהתעריפים המוזלים שהיא מציעה זמינים מאוד. התוצאה בפועל היא שכמעט אף פעם אין צורך לשלם את המחיר המלא במלונות הקבוצה.

אבל אל תשכחו להסתכל תמיד על תנאי התעריף שבו אתם משתמשים. אני ממליץ כרגיל להעדיף רק תעריפים המאפשרים ביטול ללא קנס (ובעצם ללא חיוב מראש) עד סמוך למועד השהייה כדי לאפשר גמישות גבוהה ואפשרות לשנות תוכניות ברגע האחרון.

חודש של שיחות בינ״ל בחינם באמצעות סקייפ

אחת הסוגיות שהכי מעניינות נוסעים לחו״ל, ועבדכם הנאמן ביניהם, היא סוגיית התקשורת. האם ואיך להתקשר חזרה הבייתה, לגלוש באינטרנט, לקרוא מיילים ואפילו לתקשר אנשים או עסקים במדינה שבה מטיילים.

חלק מהנוסעים רוכשים חבילות שימוש מחברת הסלולר המקומית שלהם. חלק מהנוסעים מעדיפים לרכוש כרטיסי סים מקומיים במדינה אליה הם נוסעים. חלק מהנוסעים בכלל מסתמכים על אינטרנט אלחוטי ושימוש באפליקציות ותוכנות חינמיות. כל אחד ומה שנוח לו.

אני מסתמך על דאטא. כלומר, אני מוותר מראש על האפשרות להתקשר ולשלוח הודעות טקסט רגילות ומשתמש באינטרנט לטובת כל התקשורת. שיחות אני מבצע לרוב באמצעות סקייפ, על אף שבמקרים רבים ניתן לבצע את אותן שיחות באמצעות אפליקציות חינמיות אחרות כמו וויבר, ווטסאפ ועוד. בשביל להוציא שיחות בסקייפ אני רוכש זמן אוויר בעלות סבירה מאוד – כל פעם בטעינה של 10$ לחשבון שלי. מבחינתי השיטה הזאת מספיקה בהחלט משום שאין לי צורך להוציא שיחות רבות בדרך זו.

skype-free-for-one-month

אז אם גם אתם מעדיפים להסתמך על גלישה באינטרנט (עם חבילת גלישה או באינטרנט אלחוטי חינמי) ומעוניינים להשתמש בסקייפ כדי להוציא שיחות – אולי תשמחו לגלות שסקייפ מציע חודש ראשון בחינם למשתמשים חדשים. כן, פשוט ככה, חודש ראשון לגמרי בחינם. במהלך החודש תוכלו לנהל שיחות ללא עלות למספרים יבשתיים ב-63 מדינות שונות ומספרים סלולריים ב-8 מדינות שונות (ראו תנאים מלאים בקישור לעיל).

לסיכום

אחד מקוראי הבלוג התייעץ איתי לאחרונה על רכישת מנוי למועדון פריוריטי-פאס. הוא שאל על הנחות לרכישת המנויים ושלחתי אליו את הקישור שצירפתי בפוסט זה. הוא חסך 80$ בשאלה אחת.

זו הייתה דוגמה נוספת לכך שכמעט תמיד ניתן לחסוך כסף, ולא מעט, על מוצרים ושירותים בתחום התיירות. כמובן שאני לא מצפה מכל אחד להכיר את ההנחות הקיימות לכל מוצר או כל שירות, ואני לא מכיר אותן בעצמי, אבל תמיד כדאי לנסות ולברר. הדרך הפשוטה ביותר היא לשאול את גוגל אבל אתם תמיד מוזמנים גם לשלוח לי מייל ואשמח לעזור.

6 תגובות

  1. יערי

    לגבי מועדון ממסי בחינם למחזיקי כרטיס האשראי, חשוב לציין שזה חד פעמי ללקוח, היינו עשית ו ביטלת אחרי שנה… לא תוכל לעשות שוב! לכן מומלץ… פעם אחת על שמך, פעם שניה רעיתך ואח"כ… בעיה… (-:

    הגב
  2. ריענון: התעריפים המוזלים של קבוצת הילטון – FlyingOut

    […] ישראלים המצטרפים למועדון הלקוחות של ממסי מקבלים את כרטיס ההטבות של AAA בחינם (כרטיס שנקרא ״Show Your Card and Save״, או בקיצור בשם הקליט SYC&S). ניתן להצטרף לשנה ראשונה בחינם באמצעות כרטיס של לאומיקארד. פרטים נוספים בפוסט הזה. […]

    הגב

השאר תגובה