ככלל אני נוטה שלא להמליץ בבלוג על אתרים, שירותים או מוצרים שלא ניסיתי בעצמי. לא אכתוב על חברת תעופה שלא טסתי איתה, מלון שלא ביקרתי בו או אתר הזמנות שלא ביצעתי דרכו לפחות הזמנה אחת – ואם כן, זה יהיה כתוב במפורש.

אתר הקאשבק שאני ממליץ עליו כאן בבלוג מדי פעם, ובו אני משתמש בעצמי, הוא אתר TopCashBack שנקרא בקיצור TCB. יש לו גם גרסה בריטית, אבל אני מעדיף את השימוש בגרסה האמריקנית הפופולרית יותר. אם קיבלתם המלצות לאתרי קאשבק אחרים – מצוין, תשתמשו בכל אחד מהם, והעיקר שתקבלו החזר מהרכישות שאתם גם ככה מתכננים לבצע!

ניתן לקבל החזר על רכישה של כרטיסי טיסה, לילות במלונות, השכרות רכב, כרטיסים למופעים, הסעות, כרטיסי רכשת, ביטוח נסיעות, חבילות נופש, מזוודות, ספרי טיולים… ועוד ועוד.

הערה: אם תרשמו לאתר באמצעות הקישורים בפוסט זה ותצברו החזר מינימלי אני אזכה בבונוס בסך 10$. אז תודה מראש לכל מי שיבחר להירשם ולהתחיל להשתמש בשירות. למען השקיפות אציין שאני לא מקבל אף תגמול נוסף מהאתר והפוסט הזה אינו מהווה פרסומת. 

אתרי קאשבק, למי שלא מכיר, לא מוכרים דבר וחצי דבר. הם סה״כ שער לאתרי אינטרנט שונים. כל מעבר מתועד אוטומטית וכאשר הגולש מבצע רכישה כלשהי באתר שאליו עבר הוא זוכה לקבל החזר מסוים מסך הרכישה. גובה ההחזר לא קבוע. בכל מקרה, המעבר באתר הקאשבק לא משנה בשום צורה את המחיר באתר שאליו עוברים או את תהליך הרכישה בו. הכל נשאר בדיוק אותו דבר ורק בזכות המעבר דרך אתר הקאשבק ניתן לקבל אחוז מסוים מהרכישה בחזרה.

הבהרה: המעבר דרך אתר קאשבק לא מונע מכם להנות מכל הטבה אחרת. תוכלו עדיין לצבור נקודות במועדון המלונות הרלוונטי, נקודות באתר ההזמנות או קרדיט לשהייה.

אז הרשמו כבר עכשיו – לגמרי בחינם, ותוך דקה אחת – והתחילו לצבור החזרים מקניות במאות רבות של חנויות מקוונות ברחבי האינטרנט. לא רק בתחום התיירות אלא בכלל.

אילו החזרים תוכלו לקבל נכון להיום על הזמנת לילות במלונות?  

TopCashBack Hotels Table אילו החזרים תוכלו לקבל נכון להיום על הזמנת כרטיסי טיסה?

TopCashBach Airfare Table

2 תגובות

השאר תגובה