מועדון התעופה Etihad Guest (אתיהאד) החל למכור מיילים

כמו מועדוני תעופה רבים אחרים גם המועדון של אתיהאד משתמש בשירותיו של Points.com למכירת המיילים. מחיר הבסיס הוא 2 סנט למייל, או, בתרגום, 20$ לכל 1,000 מיילים. סה״כ מדובר במחיר בסיס נמוך. כל חבר מועדון יכול לרכוש עד 60,000 מיילים בשנה קלנדרית.

עד 35% הנחה על מלונות קבוצת הייאט בתת-היבשת ההודית

מהדורת 2017 של מבצע ״Celebrate with Hyatt״. להזמנות עד ה-2 למאי ולשהיות עד ה-16 ליולי. כמובן שהתעריף המוזל דורש תשלום מראש ואינו ניתן לביטול – אז השתמשו בו רק במידה והתוכניות שלכם וודאיות. ההנחה מוצעת לכל המלונות של הייאט בהודו ולמלון היחיד של הייאט בנפאל – הייאט רג׳נסי הנהדר בקטמנדו. לרשימת המלונות של הייאט בהודו לחצו כאן.

מדריך מקוצר לחוק שירותי תעופה מוגש ע״י אתר אמון הציבור

האתר מציג גירסה מקוצרת ל׳חוק טיבי׳, הוא חוק שירותי תעופה, אשר נועד להסדיר את זכויותיהם של נוסעים בתעבורה אווירית בטיסות מישראל ואליה. האתר לא מציג את הנוסח המלא של החוק. במקרה ואתם מאמינים כי אתם זכאים לפיצוי כספי על איחור או ביטול טיסה – הצעד הראשון צריך להיות הגשת בקשה ישירות לחברת התעופה. במידה ואתם נתקלים בסירוב תוכלו לפנות לעו״ד המתמחה בתחום התעופה או לאחת מהחברות המטפלות בתביעות מהסוג הזה.

באפריל עברו בנתב״ג מעל 1.7 מיליון נוסעים

מדובר בעלייה חדה של בערך 25% לעומת אפריל 2016. על אף המגבלות החדשות על העלאת מכשירים סלולריים לטיסות לארה״ב הממריאות מאיסטנבול ועל אף המצב הפוליטי בטורקיה – טורקיש עדיין החברה הזרה הפעילה ביותר בנתב״ג וטורקיה היא עדיין יעד מוביל מבחינת תנועת הנוסעים (כמובן שרובם המוחלט בקונקשיין ליעדים אחרים). בנתב״ג פעילות כיום כ-139 חברות תעופה.

מבצע הקיץ של הילטון: כפל או טריפל נקודות

הרשמה נדרשת. המבצע תקף לשהיות מה-1 למאי ועד ה-31 לאוגוסט. במסגרת המבצע חברי המועדון יהנו מתוספת של 10 נקודות בונוס לכל 1$ בחיוב (מעבר ל-10 נקודות הבסיס לכל 1$). חברי מועדון בסטטוס דיימונד – הגבוה ביותר – יהנו מתוספת של 20 נקודות בונוס לכל 1$ בחיוב (טריפל נקודות). זיכרו שהמועדון מציע בונוס של 500 נקודות לכל הזמנה שמבוצעת באמצעות האפליקציה במהלך 2017

מבצע חדש לשכירת רכב מהרץ לחברי מועדון הנוסע המתמיד

המבצע מתוכנן להיות בתוקף לכל שנת 2017 והוא אטרקטיבי במיוחד למחזיקי כרטיס האשראי פלייקארד (רגיל, עסקי או פרימיום). חברי מועדון הנוסע המתמיד של אלעל יהנו מהנחה של 13% על הזמנות דרך חברת ׳קשר רנט א-קאר׳, המפעילה את הרץ-ישראל, וישירות באתר הישראלי של הרץ. מלבד ההנחה יהנו מחזיקי כרטיס אשראי פלייקארד מצבירה מוגדלת במיוחד של 40 נקודות לכל השכרה בעוד חברי המועדון האחרים יהנו מצבירה של 20 נקודות לכל השכרה. ההטבה אינה תקפה להשכרות בישראל וככל הנראה אין מינימום ימים לכל השכרה. למבצעים נוספים ראו את הפוסט הזה.

אייר מרשל אמריקאית השאירה נשק בשירותים של מטוס

עוד תקרית מביכה לשירות המרשלים המוטסים (FAMS) שכפוף לרשות לבטיחות בתעבורה (TSA) שגם היא עצמה לא מפסיקה לספק כותרות שליליות. התקרית התרחשה ב-6 לאפריל במהלך טיסה של חברת דלתא ממנצ׳נסטר (MAN) לניו-יורק קנדי (JFK). במהלך אותה טיסה שכחה מאבטחת מוטסת של השירות את הנשק שלה בתא השירותים של המטוס. נוסע מצא את הנשק, מסר אותו לאחד מאנשי צוות הטיסה וזה העביר אותו חזרה למרשלית. היא ׳שכחה׳ לדווח על התקרית במשך מספר ימים ועל אף האירוע הבעייתי המשיכה בתפקידה כרגיל. שירות המרשלים קיים כבר מעל חמישים שנה, בהיקף כוח אדם גדול משמעותית מאז אירועי 2001, אך מעולם לא מנע אירועי טרור כלשהו או ביצע מעצר של פעיל טרור בטיסה. 

הירשמו למבצע הקיץ של מועדון IHG Rewards

מהדורה נוספת השנה למבצע ״Accelerate״. כמיטב המסורת של המועדון גם במסגרת המבצע החדש מקבל כל חבר מועדון אוסף של הצעות, או משימות אם תרצו, אותן הוא מתבקש להשלים על מנת להנות מבונוסים שונים. המבצע בתוקף לשהיות (ובמקרים מסוימים גם להזמנות) בין ה-15 למאי וה-31 לאוגוסט. מבצעים מהסוג הזה מעודדים גמיפיקציה גבוהה ונוטים להיות אטרקטיביים מאוד. המבצע הקודם של המועדון היה ברבעון הראשון של השנה וכתבתי על איך הצלחתי למקסם אותו. זיכרו גם שהמועדון מציעשלושה מבצעים נוספים כרגע ובתכנון נכון אפשר להנות מהם יחד.

השאר תגובה