המועדון שחתום על יותר ׳מבצעים ממוקדים׳ מכל מועדון אחר הוא IHG Rewards. למעשה, מרבית המבצעים של המועדון בשלושת השנים האחרונות היו בסגנון החדש הזה. במסגרת המבצעים האלו, שלרוב נמשכים שלושה עד ארבעה חודשים, מקבל כל חבר מועדון אוסף של ׳הצעות׳ או ׳משימות׳ ומתוגמל בנקודות עבור השלמתן. לרוב ניתן גם בונוס אטרקטיבי להשלמת כל ההצעות/משימות באוסף או רובן המכריע.

המבצע של מועדון IHG Rewards

לפני חודשיים, באמצע דצמבר, כתבתי על המבצע החדש של קבוצת אינטרקונטיננטל הזכה לשם הפשוט ״Accelerate״. המבצע נכנס לתוקף ב-1 לינואר והוא עתיד להסתיים ב-15 לאפריל. אתם יכולים עדיין להירשם למבצע בקישור הזה ולקרוא את תנאיו המלאים בקישור הזה.

המבצע מבטיח מינימום של 30,000 נקודות בונוס לכל חבר מועדון שישלים את כל המשימות שנבחרו עבורו. בפועל מרבית חברי המועדון זוכים לסך גבוה יותר של נקודות בונוס. אוסף המשימות שלי מציע בונוס מצרפי של 52,500 נקודות, ואלו המשימות:

accelerate-2017-my-offer

כך כתבתי באותו פוסט מלפני חודשיים:

״אני יכול, באופן עקרוני, להשלים את כל ההצעות כבר לאחר חמישה לילות בלבד בצורה הבאה:

  • שהייה של לילה אחד במדינה א׳ במהלך חודש ינואר בהזמנה דרך האפליקציה (השלמת משימות 1 ו-7).
  • שהייה של לילה אחד במדינה ב׳ בהזמנה דרך האפליקציה.
  • שהייה של לילה אחד במדינה ג׳ בהזמנה דרך האפליקציה (השלמת משימה 3)
  • שהייה של שני לילות בסופ״ש במדינה ד׳ (השלמות משימות 2, 4, 5 ו-6).

כלומר, תמורת הוצאה של 500$ אקבל החזר בשווי 315$. זה החזר של 63% על הכסף. מעולה!״

בדיוק כך היה.

השלמתי את כל המשימות. השתלם?

במסגרת הטיול שלי לניו-זילנד והונג-קונג נדרשתי להתארח לא מעט לילות במלונות. בגלל המיעוט של מבצעים אטרקטיביים בעונת החורף בחרתי להתמקד במבצע של מועדון IHG Rewards ולהשלים אותו במינימום הוצאה ובמינימום טירחה. למזלי לו״ז הנסיעות איפשר זאת בקלות.

שהייה ראשונה: הולידיי-אין אקספרס ברלין סיטי סנטר

הייתי זקוק ללילה אחד במרכז ברלין. המבחר בברלין גדול אבל בחרתי במלון של רשת הולידיי-אין אקספרס כי הוא מציע מיקום נוח וארוחת בוקר קלה בחינם לכל האורחים. השתמשתי בתעריף גמיש אטרקטיבי מאוד של 66 אירו בלבד (בערך 70$). מהלילה הזה צברתי 1980 נקודות כולל 1,000 נקודות בונוס במסגרת התעריף.

שהייה שניה: הולידיי אין אוקלנד

הייתי זקוק ללילה אחד ליד שדה התעופה והמלון של רשת הולידיי אין התאים בול. בחרתי בתעריף גמיש הכולל ארוחת בוקר. שילמתי סה״כ 167 דולר ניו-זילנדי (בערך 120$). מהלילה הזה צברתי 1490 נקודות.

שהייה שלישית: אינטרקונטיננטל הונג-קונג

לטובת סופ״ש בהונג-קונג בחרתי לנצל שובר לילה-שני-חינם שאני מקבל אחת לשנה כחבר בתוכנית אמבסדור של רשת מלונות אינטרקונטיננטל. הלילה הראשון מבין השניים, עליו שילמתי מחיר מלא, עלה 2860 דולר הונג-קונגי כולל מס (בערך 370$) המלון עדכן את שני הלילות כלילות תקפים לסטטוס (ומכאן גם למבצעים) וסה״כ צברתי 6,100 נקודות מהשהייה הזאת.

שהייה רביעית: רמינגטון מנילה

לילה קצר ליד השדה והמלון, שהצטרף לאחרונה לקבוצת IHG, נראה כבחירה הטובה ביותר קודם כל מטעמי נוחות. הלילה עלה לי בערך 90$ (מעגל למטה) וצברתי 1170 נקודות סה״כ.

jan2017-accelerate-promo-ihg

ארבעת השהיות האלו – סה״כ חמישה לילות – הספיקו כדי להשלים את כל המשימות שהיו ברשימה. משימה אחת לא עודכנה עדיין אז חסרות לי כמעט 3,000 נקודות – אבל כבר פניתי לשירות הלקוחות וקיבלתי אישור שהטעות תתוקן בקרוב. במבצעים כאלו חשוב לעקוב אחר צבירת הנקודות מפני שמורכבות העדכון לפעמים יוצרת תקלות.

סה״כ הוצאתי בערך 650$ (ושובר אחד) על חמישה לילות שממילא הייתי צריך לבלות במלון. עבור הלילות האלו צברתי סה״ 63,240 נקודות. אני נותן לנקודות של מועדון IHG Rewards שווי כללי של 6$ לכל 1,000 נקודות כך שמבחינתי קיבלתי החזר בשווי כללי של בערך 380$. או, אם תרצו, החזר של 58% על ההוצאה הכללית. משתלם?

סיכום

מבצעים מהסוג הזה יכולים להשתלם בענק עבור מי שסידורי הנסיעות שלו מאפשרים לו למקסם אותם. כנראה שלא הייתי טורח לכפות על עצמי לילות נוספים במלונות או בוחר מלונות שאין לי עניין לשהות בהם, אז אני שמח מאוד שבתקופה הרלוונטית צרכיי הנסיעות שלי הביאו אותי למספיק מלונות של הקבוצה כדי להשלים את המשימות ולצבור כ״כ הרבה נקודות בונוס.

5 תגובות

  1. בכמה מועדוני מלונות יש לי חשבון פעיל? – FlyingOut

    […] מועדון משני נוסף עבורי הוא IHG Rewards. גם הוא מועדון מומלץ לנוסעים מזדמנים אך פחות מומלץ לנוסעים תכופים בשל האנמיות הנוראיות של ההטבות לסטטוס. בהתאם אני עושה אפס מאמץ להגיע לסטטוס גבוה במועדון אבל עדיין מחזיק בסטטוס פלטינום כתוצאה מחידוש קבוע של חברותי בתוכנית אמבסדור של רשת מלונות אינטרקונטיננטל (שפועלת במקביל למועדון של הקבוצה כולה). משזה נאמר, רשמתי כבר 9 לילות השנה במועדון – בעיקר בזכות המבצע לרבעון הראשון שהיה אטרקטיבי מספיק עב…. […]

    הגב

השאר תגובה