אחרי שהושק, באוקטובר האחרון, בחר אתר ההזמנות החדש לשווק את עצמו בעיקר דרך בלוגים מקצועיים בתחום הנסיעות הבינ״ל. הוא פנה לבלוגרים ודרכם הציע שנת חברות חינם לקוראים. כמה מאות מקוראי הבלוג הספיקו להירשם אחרי שכתבתי לראשונה על האתר החדש.

אבל ההרשמה החינמית לאתר הייתה פתוחה לזמן מוגבל בלבד.

בזמנו, כדי לצייר את ההצעה כאטרקטיבית במיוחד, ציין האתר שחברות שנתית צפויה לעלות 675$. כבר אז היו מספר בלוגרים שהרימו גבה לגבי המחיר העתידי הגבוה מתוך הנחה שבמחיר הזה לא יירשמו יותר מדי משתמשים לאתר החדש (לפחות בשנותיו הראשונות). ואכן דמי החברות באתר נמוכים הרבה יותראו, נכון יותר לומר, מוצעת חברות שנתית ׳רזה׳ במחיר נמוך יותר. בהמשך אפרט על האפשרויות השונות.

ראוי לציין שלטענת האתר את הרווח שלו הוא עושה מדמי החברות שהוא גובה. כך, לכאורה, הוא יכול לוותר על גביית עמלה מכל הזמנה וכתוצאה להוריד את המחיר למינימום הנדרש מהספקים השונים עימם הוא עובד. אני בספק שזה אכן המצב אבל האתר כן מציע מחירים נמוכים באופן עקבי.

נכון להיום ניתן להזמין באתר לילות במלונות ברחבי העולם, השכרות רכב ואטרקציות (המבחר מוגבל מאוד כנראה). בהמשך ייתכן שניתן יהיה להזמין גם כרטיסי טיסה.

אם אתם רוצים להצטרף לחגיגהיש לכם מספר אפשרויות:

חברות חודשית בעלות של 29$

זו אפשרות טובה לנסות את האתר לפרק זמן קצר. מתאים במיוחד אם אתם מתכננים איזו נסיעה ארוכה ומורכבת עם לילות רבים במלונות. שימו לב לתנאים הנוחים:

  • קרדיט של 25$ להזמנה ראשונה. כלומר, במידה והחלטתם לבצע הזמנהולא משנה באיזה סכוםתקבלו הנחה שכמעט תחזיר לכם את עלות החודש הראשון. לא רע בכלל.
  • ניתן לבטל את החברות בתוך שבעה ימים במידה ולא ביצעתם בינתיים הזמנה. כלומר, תוכלו לנסות את האתר לשבוע אחד בלי שזה יעלה לכם סנט.
  • החברות לא מתחדשת אוטומטית כך שאין סיכון.

חברות שנתית בעלות של 149$

זו אפשרות טובה למי שכבר הכיר את כדאיות האתר ורוצה להנות מגישה חופשית וקבועה לתעריפים המוזלים המוצעים בו. מתאים בעיקר לנוסעים תכופים, באופן טבעי, כי רק עבורם החיסכון יהיה גדול מספיק כדי להציע את עלות החברות. שימו לב לתנאים הנוחים:

  • קרדיט של 50$ להזמנה ראשונה.
  • ניתן לבטל את החברות בתוך שלושים ימים במידה ולא ביצעתם בינתיים הזמנה. כלומר, תוכלו לנסות את האתר לחודש שלם בלי שזה יעלה לכם סנט.
  • החברות לא מתחדשת אוטומטית כך שאין סיכון.
  • ניתן להעביר את החברות לאדם אחר במהלך השנה.

חברות שנתית מורחבת בעלות של 695$

זו אפשרות שמתאימה אך ורק לנוסעים אולטרהתכופים שמזמינים עשרות לילות בשנה ולא מעוניינים לשמור נאמנות למועדון לקוחות מסוים. אני מזכיר שוב שהזמנות דרך אתר Club1Hotels, כמו דרך כל אתר הזמנות אחר, אינן מקנות קרדיט במועדוני מלונות. החברות השנתית המשודרגת הזאת מגיעה עם אוסף לא מבוטל של הטבות:

  • קרדיט של 100$ להזמנה ראשונה.
  • 20,000 מיילים במתנה במגוון מועדוני תעופה.
  • שנת חברות חינם באתר ShopRunner (אתר שמציע משלוח חינם מאתרים רבים).
  • קרדיט של 30$ באתר LuggageFree.
  • שנת חברות חינם במועדון הטרקלינים של האתר. למיטב הבנתי זה פשוט שיתוף פעולה עם מועדון הטרקלינים פריוריטי פאס.
  • ניתן לבטל את החברות בתוך שלושים ימים במידה ולא ביצעתם בינתיים הזמנה. כלומר, תוכלו לנסות את האתר לחודש שלם בלי שזה יעלה לכם סנט.
  • ניתן להעביר את החברות לאדם אחר במהלך השנה.

לסיכום

אני נהנה בינתיים מהחברות שלי באתר Club1Hotels וממשיך למצוא באתר תעריפים אטרקטיביים מאוד למלונות ברחבי העולם. בפרט למלונות יוקרה.

אני חושב שהחברות באתר כדאית למי שטס לחו״ל מספר פעמים בשנה, מעדיף להתארח במלונות מדרגת אירוח גבוהה יחסית ולא מעוניין לשמור נאמנות למועדון מלונות כלשהו. אני לא מוצא הרבה כדאיות לחברות על בסיס חודשיאלא עבור מי שמעוניין לנסות את האתר לפרק זמן מוגבל או עסוק בתכנון נסיעה מסוימתוסה״כ מחיר של 149$ לחברות שנתית נשמע לי הוגן מאוד (במיוחד עם קרדיט של 50$ להזמנה ראשונה, כך שאפקטיבית המחיר הוא 99$).

האתר מציע גם חברות לארגונים, Corporate Membership, אבל המחיר אינו מפורסם והוא ככל הנראה תוצאה של מו״מ. זה אולי מתאים לארגונים קטנים יחסית ששולחים את העובדים שלהם ליעדים רבים ברחבי העולם ומעדיפים לספק להם מלונות מהסוג הטוב ביותר.

להצטרפות לחצו כאן.

6 תגובות

  1. יי

    מי שנרשם בזמנו כשהאתר עלה קיבל שנת חברות בתנאים ה"רזים" או המלאים?
    ואם מותר לשאול, איך הם הגיעו אליך? הרי הבלוג שלך הוא ישראלי ובעברית.

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      כן, את החברות הרגילה באתר שעולה כיום 149$/שנה.

      הם לא פנו אלי. אני שמעתי על האתר מבלוגר אחר, פניתי אליהם, הצגתי להם את הבלוג והם ביקשו לתת את ההטבה גם לקוראים שלי.

      הגב
  2. מוריס

    מצאתי לינק שעדיין פעיל להצטרפות חינם לשנה שלמה (אבל ללא כל הקופונים וכו'). נטו גישה לאתר לשנה שלמה (שככל הנראה, זה מה שרוב הגולשים באמת רוצים).

    הצטרפתי דרך הלינק של אתיהאד, שזה גם מזכה אותי עם 2 מיילים לכל $1 מכל הזמנה דרך Club1.

    הגב
    • גיא

      לא יודע למה לא צירפת גם את הלינק, אבל למעוניינים:
      https://club1hotels.wufoo.com/forms/qpaj2sr1m3wjy9/

      לי אתיהד לא רלוונטיים ממש אז חיפשתי לראות אם יש לינקים אחרים עם בונוסים אחרים, ומצאתי את זה:
      https://club1hotels.wufoo.com/forms/rud0qbq0yhrx1v/
      כביכול אמור לתת לי $25 קרדיט וגם חברות לשנה בshoprunner. אחרי ההרשמה הקרדיט התגלה כמותנה הזמנה (צריך לעשות הזמנה מעל $250 תוך חודש ורק אז מקבלים אותו…) וחברות לshoprunner לא קיבלתי אבל שלחתי להם מייל לגבי זה.

      יש גם את הלינק הזה:
      https://club1hotels.wufoo.com/forms/qpklzka0kyx8lb/
      מערב דמי הרשמה של $10 אבל מהניסוח נשמע שבאמת מקבלים קרדיט של $25 מיד לאחר מכן (לא ניסיתי).
      גם מבטיח 2 מיילים על כל $1, לא ספציפית לאתיהד.

      הגב
      • גיא

        עדכון – אמרו לי שישלחו את הקוד לshoprunner בימים הקרובים. לגבי הקרדיט, פשוט אמרו לי "תשלח לנו מייל אחרי ההזמנה הראשונה שלך". לא ציינו ספציפית שהיא צריכה להיות על סך $250+, אז אולי מוותרים על התנאי הזה. אגלה כשייצא לי באמת לעשות הזמנה.

השאר תגובה