אם אתם נוסעים כחלק מקבוצהבין אם זה טיול משפחתי ובין אם זו נסיעת עבודה עם קולגותייתכן שתהיה לכם הזדמנות לצבור קרדיט עבור מספר חדרים ביחד. האם זה בכלל אפשרי? האם ניתן להנות גם מקרדיט לסטטוס עבור מספר חדרים?


רוב מועדוני המלונות הגדולים מאפשרים צבירת קרדיט על מספר חדרים במקביל בהנחה שחבר המועדון שצובר את הקרדיט הוא אחד האורחים מהצ׳קאין לצ׳קאאוט ובהנחה שכל החדרים משולמים ביחד. מלונות בפועל לא דורשים שאותו חבר מועדון ישלם את החשבון בעצמו, כלומר באמצעות כרטיס אשראי על שמו, ובכלל ניתן לחלק את התשלום הסופי בין מספר אמצעי חיוב אם רוציםוהעיקר ששמו של חבר המועדון מופיע על החשבון המרוכז.

קבוצת הילטון: Hilton Honors

ניתן לצבור קרדיט לסטטוס עבור חדר אחד בלבד וכך גם לגבי קרדיט חיצוני כמו צבירת מיילים במסגרת מסלול דאבלדיפ (Points&Miles). ניתן לצבור נקודות בסיס ובונוסים נלווים עבור שני חדרים במקביל. מכיוון שניתן להגיע לסטטוס גבוה במועדון באמצעות צבירת נקודות בסיס בלבד הרי שהאפשרות לצבור נקודות בסיס עבור שני חדרים במקביל פוטנציאלית יכולה לקצר את הדרך לסטטוס גבוה.

Multiple Room - Hilton FAQ

קבוצת מאריוט: Marriott Rewards

ניתן לצבור נקודות בסיס ובונוסים נלווים עבור שלושה חדרים במקביל. ניתן לצבור קרדיט לסטטוס עבור חדר אחד בלבד. כל החדרים חייבים להיות מוזמנים על שמו של חבר המועדון שמעוניין לצבור קרדיט.

Multiple Rooms - Marriott FAQ

קבוצת הייאט: World of Hyatt

ניתן לצבור נקודות בסיס עבור שלושה חדרים במקביל. ניתן לצבור קרדיט לסטטוס וכל בונוס נוסף, לרבות מבצעים תקופתיים, עבור חדר אחד בלבד. מכיוון שניתן להגיע לסטטוס גבוה במועדון באמצעות צבירת נקודות בסיס בלבד הרי שהאפשרות לצבור נקודות בסיס עבור שני חדרים במקביל פוטנציאלית יכולה לקצר את הדרך לסטטוס גבוה.

Multiple Rooms - Hyatt T&C

קבוצת קרלסוןרזידור: Club Carlson

ניתן לצבור נקודות בסיס ובונוסים נלווים עבור שלושה חדרים במקביל. ניתן לצבור קרדיט לסטטוס עבור חדר אחד בלבד. כל החדרים חייבים להיות מוזמנים על שמו של חבר המועדון שמעוניין לצבור קרדיט.

Multiple Rooms - Club Carlson T&C

קבוצת אינטרקונטיננטל: IHG Rewards

במלונות בארה״ב וקנדה (בלבד) ניתן לצבור נקודות עבור תשעה חדרים במקביל. לא ברור מתנאי המועדון האם אלו נקודות בסיס או לא אבל ההנחה שלי היא שכן. במלונות בשאר העולם ניתן לצבור נקודות רק עבור חדר אחד. קרדיט לסטטוס ניתן לצבור עבור חדר אחד בלבד בכל המלונות בעולם.

Multiple Rooms - IHGR T&C

קבוצת סטארווד: SPG

המועדון הנדיב ביותר. ניתן לצבור קרדיט מלאנקודות בסיס, נקודות בונוס וקרדיט לסטטוסעבור שלושה חדרים במקביל. זה אפילו תקף במהלך מסלול מהיר לסטטוס מה שאומר שניתן, תיאורתית, להשיג סטטוס פלטינום במועדון בתוך פחות משבוע (שישה לילות כפול שלושה חדרים).

Multiple Rooms - SPG T&C

לסיכום

למעט המועדון של סטארווד, שהוא החריג בנדיבותו, כל מועדוני המלונות הגדולים לא מאפשרים לצבור קרדיט לסטטוס עבור יותר מחדר אחד בלבד. כלומר, זו הנורמה בפועל. כן ניתן לצבור נקודות עבור מספר חדרים במקביל, לרוב שלושה, כשהמועדון של קבוצת אינטרקונטיננטל הוא העוף המוזר.

השאר תגובה