מסלול מהיר לסטטוס גולד של IHG Rewards למצטרפים חדשים

המבצע בשיתוף מועדון התעופה Flying Club של וירג׳ין אטלנטיק. חברי מועדון התעופה (הרשמה בחינם) שאין להם עדיין חשבון במועדון IHG Rewards יכולים להירשם עד ה-31 לאוגוסט ולהנות גם ממתנת הצטרפות של 500 מיילים וגם ממסלול מהיר לסטטוס גולד. באופן רגיל יש לצבור עשרה לילות על מנת להשיג את הסטטוס אבל במסגרת המסלול המהיר יש לצבור רק שלושה לילות עד ה-30 לנובמבר. סטטוס גולד במועדון זה לא מקנה יותר מדי הטבות אבל זה עדיף מכלום.

מבצע סאנדור לשלושה יעדים לחברי מועדון הנוסע המתמיד

במסגרת המבצע החדש, שבעיניי הוא די מעניין, מוצעים כרטיסי הלוך/חזור בחודשים ספטמבר ואוקטובר לשלושה יעדים – ולנסיה, מלאגה ופורטו – במחיר של 290$ ו-50 נקודות. החברה מציעה רק 400 כרטיסים במחיר הזה וכרטיסים אלו לא יצברו נקודות או קרדיט לסטטוס במועדון הנוסע המתמיד בהיותם כרטיסי בונוס (בתמחור ייחודי).

הירשמו למבצע החדש של מועדון Hilton Honors

המבצע לשליש האחרון של 2017 הוא די סטנדרטי ומציע כפל נקודות לכלל חברי המועדון ובונוס מיוחד לבעלי סטטוס דיימונד. הבונוס שאני קיבלתי (משתנה בין חבר לחבר) מקנה לי 10,000 נקודות בונוס לכל 10 לילות עד סוף השנה. זה המבצע השני שמקנה בונוס נוסף רק לבעלי סטטוס דיימונד – וזו סה״כ מגמה חריגה בעולם מועדוני המלונות. ההרשמה נדרשת, לשהיות בין ה-1 לספטמבר וה-31 לדצמבר.

חברת הלואוקוסט WOW Air פותחת ארבעה קוים נוספים לארה״ב

אין ספק שקצב התרחבות רשת היעדים של חברת הלואוקוסט האיסלנדית הוא מרשים. החברה מפעילה גם טיסות לנתב״ג ומציעה לנוסע הישראלי טיסות לרייקיאוויק החל מ-99$ לכיוון (לפני תוספות) וטיסות ליעדים בארה״ב החל מ-180$ לכיוון (לפני תוספות). השבוע הודיעה החברה שבחודשים אפריל ומאי 2018 היא תחל להפעיל טיסות לארבעה יעדים חדשים בארה״ב – קליבלנד, סינסינטי, דטרויט וסנט לואיס – כתוספת לשמונת היעדים אליהם היא מפעילה טיסות כיום. הטיסות לכל היעדים יופעלו באמצעות מטוסים איירבאס A321 צרי-גוף שהם הטרנד החדש לטיסות טרנסאטלנטיות ׳קצרות׳.

מבצע מוגבל במלונות פתאל: חדרים ב-99 ש״ח ללילה

ביום שני הקרוב (ה-28 לאוגוסט), למשך תשע שעות בלבד, תציע רשת מלונות פתאל חדרים במחיר מוזל של 99 ש״ח בלבד במסגרת מבצע שצריך לזכות בפרס על הדיסוננס הענק שבין כותרתו לתנאיו. אז ככה: (1) המבצע מתייחס רק לשישה מלונות של הרשת. (2) במסגרת המבצע מוצעים רק 90 חדרים במחיר המוזל – 15 חדרים בכל מלון. (3) לשהיות בחודשים ינואר ופברואר. (4) בהזמנת שלושה לילות לכל הפחות. (5) ישנה תוספת כספית עבור ילדים.

טיסות במחלקות הפרימיום של אלעל עם מיילים של קוונטס

כבר שנים שניתן להשתמש במיילים של קוונטס להזמנת כרטיסי בונוס בטיסות אלעל למגוון יעדים – אך רק במחלקת התיירים. עלות כרטיסי הבונוס היא כזאת שהופכתה אותה כדאית רק למי שממילא משתמש במועדון של קוונטס. השבוע שודרג הסכם השת״פ בין מועדוני התעופה של החברות וניתן מעתה להשתמש במיילים של קוונטס (מועדון Frequenst Flyer) גם לטיסות במחלקות הפרימיום של אלעל במספר קוים למזרח. ייתכן שהאפשרות קיימת גם בטיסות ליוהנסבורג או שכך יהיה בעתיד הקרוב. זו אפשרות חדשה, מעניינת ואטרקטיבית – אז ברכות למועדון האוסטרלי.

השאר תגובה