מתנה מהבלוג

אני מחלק מתנות לכם, קוראיי הבלוג, לכבוד יוםההולדת של האתר שחל באפריל. ביום חמישי פרסמתי את המתנה השנייהערכה של חברת התעופה קתאי פסיפיק.

כדי להשתתף בהגרלה, שפתוחה עד מחר בלבד, כל שעליכם לעשות הוא להגיב לפוסט של יום חמישי עם תשובה לשאלה הקצרה שפורסמה בפוסט. זה הכל. כרגע יש לפוסט רק 82 תגובות אז סיכויי הזכייה גבוהים!

תוויקנייה של אתר Club1Hotels בהנחה של 12.5%

ביום ראשון הקודם פרסמתי מבצע בלעדי לקוראיי הבלוג במסגרתו ניתן לרכוש תוויקנייה של אתר הזמנת המלונות הפופולרי C1H בהנחה מוגדלת של 12.5%. האתר כיום מציע הנחה מקסימלית על 10% וגם זה רק במסגרת מבצעים מיוחדים (וכרגע לא מתקיים אחד כזה).

המבצע הבלעדי לקוראיי הבלוג יתקיים עד יום שבת ה-12 למאי בלבד. כדי להנות מההנחה אנא שילחו אלי מייל (lior@flying-out.com) עם שמכם המלא והסכום שאותו תרצו לרכוש (לפני הנחה). אנא שימו לב שהמינימום לרכישה הוא 1000$ והתשלום יבוצע ישירות מול אתר ההזמנות. אם תפנו בעצמם ישירות לאתר לא תוכלו להנות מההנחה כי היא מוצעת כעת רק למי שיגיע דרכי.

בינתיים יש הזמנות לתווי-קנייה בסך למעל מ-8000$. מספר קוראים הולכים לחסוך הרבה מאוד כסף בהמשך על הזמנת לילות במלונות. נצלו גם אתם את ההזדמנות!

אני עצמי רוכש תוויקנייה גם כן.

נקודות של סטארווד במחיר מוזל

תזכורת: עד ה-31 למאי מציע מועדון SPG (קבוצת סטארווד) הנחה של 35% ברכישת נקודות. המחיר, בשקלול ההנחה, הוא 22.75$ לכל 1,000 נקודותוזה מחיר מצוין.

SPG Buy Points April 2018

רכישת נקודות אפשרית רק לחשבונות בני 14 ימים ומעלה ולכן המבצע אפקטיבית מסתיים כבר ב-17 למאי למי שלא מחזיק בינתיים חשבון במועדון. רוצה לומראם אתם מתלבטים לגבי רכישת הנקודות אז מוטב שקודם כל תפתחו חשבון ורק אח״כ תמשיכו להתלבט.

חשוב גם לזכור שבאוגוסט מועדון SPG יתמגז לתוך מועדון Marriott Rewards (קבוצת מאריוט) והנקודות יומרו ביחס של 3:1 לטובת הראשון. כלומר, המבצע הנוכחי הוא בעצם הזדמנות לרכוש נקודות של מאריוט במחיר של פחות מ-8$ לכל 1,000 נקודות. בהמשך השבוע אפרסם מאמר מקיף על המיזוג של שני המועדונים האלו וההשלכות השונות של המהלך.

מפגש קוראים

אני מתנצל שטרם העלתי פוסט מסודר על המפגש עם הפרטים המלאים. הסיבה היא שעדיין לא נמצא המקום המתאים לארח את המפגש ומכאן שמספר שאלות נותרו ללא מענה.

התאריך שנבחר לקיום המפגש הוא יום רביעי ה-23 למאי. התאריך היה הפופולרי ביותר מבין התאריכים שהוצעו בטופס המקוון. ברור לי שלא כולם יוכלו להגיע בתאריך הזה. כמובן שאעדכן אם יהיה שינוי.

המפגש מתוכנן להתקיים בשעות הערב, סביב 19:00 עד 21:00, באזור ת״א. השתתפות באירוע תדרוש הרשמה מראש, כמובן שניתן יהיה להביא בני/בנותזוג, כנראה תהיה הרצאה קצרה בנושא שטרם כתבתי עליו בבלוג ובין המשתתפים באירוע יוגרל פרס שווה במיוחד (שתצטרכו להגיע למפגש כדי לגלות מהו…).

פרטים מלאים, כאמור, יפורסמו בימים הקרובים כשיהיו לי כל התשובות.

המחלקה הראשונה של לופטהנזה

באופן מסורתי לופטהנזה מאפשרת גישה למושבי בונוס במחלקה הראשונה שלה למועדוני תעופה זרים (כלומר, לכל מועדוני התעופה מלבד Miles&More) רק בשבועיים שלפני הטיסה. רוצה לומראם תבקשו להשתמש במיילים של יונייטד, לדוגמה, כדי לטוס במחלקה הראשונה של לופטהנזה תאלצו להמתין עם הזמנת הכרטיס לרגע האחרון ולקוות שיהיה מושב פנוי בטיסה הרצויה לכם (לרוב יש…). עבור מרבית האנשים מדובר במגבלה משמעותית.

בשבועות האחרונים, לעומת זאת, ניתן להזמין מושבים במחלקה הראשונה של לופטהנזה לתאריכים בשנה הקרובה (על בסיס זמינות קיימת, כמובן). זה נכון לחלק ממועדוני התעופה בברית סטאר ולמיטב ידיעתי לא לכולם. כך, לדוגמה, אני לא רואה מושבים זמינים באתר של מועדון MileagePlus (יונייטד) אבל כן רואה מושבים זמינים באתר של מועדון Lifemiles (אוויאנקה). הנה דוגמה לטיסות בחודש דצמבר:

LH First on LM Website

עד ה-30 למאי מציע מועדון Lifemiles בונוס של עד 135% ברכישת מיילים. בשקלול הבונוס המחיר יורד עד בערך 14$ לכל 1,000 מיילים. כלומר, כרטיס בכיווןאחד מאירופה לצפוןאמריקה במחלקה הראשונה של לופטהנזה יכול לעלות פחות מ-1300$ כולל מסים. מחיר פנטסטי.

ויזה לאינדונזיה

ביום שישי, בפוסט ׳סיכום חדשות ומבצעים מהשבוע האחרון׳, פרסמתי כתבה מעיתון הארץ לפיה יכולים מעתה בעלי דרכון ישראלי להוציא ויזת תייר רגילה לאינדונזיה. כביכול סוכנות אחת קיבלה את האישור הדרוש והיא יכולה לטפל בהנפקת הויזה לנוסעים עצמאיים (בניגוד לקבוצות מאורגנות) כשאת הויזה יש לאסוף מהשגרירויות של אינדוזיה בסינגפור או תאילנד.

מדובר כמובן בחדשות משמחות מאוד עבורנו הישראלים ובמהלך הסופ״ש הכותרות בנושא פורסמו בכל קבוצה או פורום שעוסקים בתיירות.

אך ייתכן שלא כך הדבר. בכתבה שפורסמה הבוקר בעיתון האינדונזי TheJakartaPost כי הכותרת בנושא הויזה לבעלי דרכון ישראלי מבוססות על הונאה וכי ממשלת אינדונזיה מעולם לא אישרה את הדברים.

אני לא בטוח איפה נמצאת האמת וכל האירוע מזכיר מאוד את הכותרות שהיו בעניין ההיתר שקיבלה לאחרונה אייר אינדיה לטוס מעל ערב הסעודית (שפורסם, והוכחש, ואושר, ונדחה שוב, ופורסם שוב…).

2 תגובות

  1. עידו

    יש סיכוי למועד ב׳ שבו גם למי שימצא באותו השבוע בחו״ל יהיה סיכוי לזכות בפרס השווה במיוחד?

    הגב
  2. יי

    מאוד מוזר לי שזה פורסם רק בהארץ. אם אכן הייתה על כך הודעה רשמית, כל העיתונים היו אמורים לחגוג על זה

    הגב

השאר תגובה