קוראיי הבלוג הוותיקים מכירים את אהבתי לשיקגו. זו עיר מדהימה מכ״כ הרבה בחינות ובקלות העיר האהובה עלי בארה״ב. אני כ״כ אוהב את שיקגו, למעשה, שהיא העיר היחידה שקיבלה ׳מדריך מלונות׳ כאן בבלוג (שפורסם ביולי 2016).

באותו פוסט הסברתי על האזורים השונים במרכז העיר וסימנתי במפה את גשר שדרת מישיגן, או בשמו הרשמי DuSable Bridge, כנקודה המסמלת את מרכז העיר טוב יותר מכל נקודה אחרת. כך כתבתי:

בגדול, אני ממליץ לתייר הממוצע לבחור מלון שנמצא במרחק של כמה מאות מטרים מגשר מישיגן שמהווה את הקצה הדרומי של המיילמנקודה זו אפשר להגיע בקלות, ברגל, לכמעט כל האתרים התיירותיים של העיר. אין חשיבות גדולה מדי לאזור שבו ממוקם המלון במידה והוא במרחק הליכה מהגשר כאמור.

Map of Chicago with Markers

מלונות בשיקגו

ניסיתי עד כה מספר לא מבוטל של מלונות בעיר. לחלקם חזרתי פעם או פעמיים לאורך השנים. בין השאר ניסיתי את:

  • InterContinental Magnificent Mile (קבוצת אינטרקונטיננטל)
  • Fairmont Millennium Park (קבוצת אקור)
  • Park Hyatt (קבוצת הייאט)
  • Hyatt Centric Magnificent Mile (קבוצת הייאט)

אך שוק המלונות בשיקגו כ״כ מעניין, והמבחר כ״כ מרשים, אז יש רשימה ארוכה של מלונות בעיר שאני מעוניין לנסות. מלבד המלונות של רשתות היוקרה  ריץקרלטון, פור סיזנס, פנינסולה, לנגהאם, וולדורף אסטוריהיש מספר מלונות ׳צנועים׳ יותר שחשוב לי לנסות קודם:

  • LondonHouse (קבוצת הילטון)
  • The Palmer House (קבוצת הילטון)
  • Radisson Blu Aqua (קבוצת רדיסון)

גם את המלון של רשת סוויסוטל תמיד רציתי לנסות. הוא לא בליגה של המלונות המפוארים ביותר בעיר, הוא לא בעל היסטוריה ארוכה ועשירה והוא לא שוכן באחד הבניינים הכי יפים בעיראבל הוא כן נהנה ממיקום מצוין וביקורות חיוביות. סה״כ כראה כמו מלון פרקטי מאוד וכדאי מאוד עבור התייר הממוצעוזאת בעצם הטענה שאני רוצה לבחון בביקור הקרוב.

Swissotel Chicago on the Map

Swissotel Chicago

השוואת מחירים והזמנה

לא מדובר במלון יוקרה מהשורה הראשונה בעיר ובאופן טבעי המלון אינו משתתף בתוכנית ה-FHR של אמקס או בתוכנית של וירטואוזו.

התחלתי לבדוק מחירים בערוצים הסטנדרטיים. מכיוון שמדובר בשהייה עתידית מחקתי מצילומי המסך את התאריכים אלו,למשל, תוצאות החיפוש בקיאק:

Swissotel Chicago Rate - Kayak

המחירים שמופיעים בצילום לעיל באתרים של פריסליין ובוקינג אינם נכונים. בפועל המחירים באתרים האלו, כמו גם באתרי הזמנות מובילים אחרים, היו זהים למחירים באתר המלון (אך נמוכים מהמחירים באתר של קבוצת אקורבאופן תמוה). הבדיקה שלי הייתה לחדר מקטגוריית הבסיס (קלאסיק) בתעריף גמיש (ביטול ללא קנס עד סמוך לצ׳קאין) וללא ארוחת בוקר. אלו המחירים באתר המלון ואתר קבוצת אקור:

המחיר הזול ביותר שהוצג בקיאק היה של אתר הזמנת המלונות Amoma. אני מכיר את האתר הזה כבר שנים אך לא זכור לי ביצעתי דרכו הזמנה. המחיר הנמוך שמצאתי באתר היה גמיש, אומנם, אך איפשר ביטול רק עד שבוע לפני הצ׳קאין ולא עד יום לפני הצ׳קאין (כמקובל בתעריפים גמישים לגמרי). כלומר, התעריף של אמומה הוא גמישלמחצה לכל היותר אך מוזל בצורה משמעותית מאתר המלון – 292$ לעומת 537$ (כ-45% הנחה).

Swissotel Chicago Rate - Amoma 1

Swissotel Chicago Rate - Amoma 2

כמובן שניגשתי לבדוק את המחיר גם באתר Club1Hotels שבו אני מוצא באופן עקבי מחירים נמוכים למלונות מדרגות אירוח גבוהות.

לא חשבתי שאמצא באתר Club1Hotels מחיר נמוך יותר מזה של אמומהשנמוך ב-45% מהמחיר באתר המלון! – אבל התכוונתי להשתמש בתוכנית ה-BRG של האתר מול המחיר של אמומה. אבל מסתבר שלא היה צורך כי המחיר היה נמוך אף יותר:

Swissotel Chicago Rate - Club1Hotels

"Who are the guest names" ?!

התעריף לעיל הוא גמיש לחלוטין (ביטול חינמי עד יום לפני הצ׳קאין). כלומר, גם המחיר נמוך יותר וגם תנאי הביטול נוחים יותר.

אבל הכיף לא נגמר כאן. את שני הלילות הזמנתי באמצעות תוויקנייה שרכשתי באוקטובר 2017 בהנחה של 20%. מאז האתר מציע הנחה מקסימלית של 10% על תוויקנייה, וגם זה רק במסגרת מבצעים, אך עד הלילה מוצעת הנחה של 12.5% בלעדית לקוראיי הבלוג (יש לשלוח אלי מייל כדי להנות מהמבצע).

כלומר, בעצם, שילמתי רק 212$ במקום 265$ על ההזמה הנ״ל. זה חיסכון של 325$ לעומת התעריף הגמיש הרגיל באתר המלון (קצת מעל 60% הנחה). באתר המלון, אגב, לא היה תעריף מוזל לחברי המועדון של אקור או תעריף מוזל למחזיקי כרטיס AAA. זה חיסכון גדול מאוד אך לא גדול כמו החיסכון בהזמנת הלילה בריץקרלטון בודפשט בשנה שעברה (155$ באתר Club1Hotels לעומת יותר מ-500$ באתר המלון…).

Swissotel Chicago Front Desk

Swissotel Chicago – Check-in Desks

פוסט נוסף שאולי תרצו לקרוא בנושא: ״כמה נמוכים התעריפים באתר Club1Hotels?״ (אוגוסט 2017).

מבצע בלעדי  – בשעות הקרובות

בסוף אפריל פרסמתי שלמשך שבועיים בלבד יכולים קוראיי הבלוג להנות מהנחה בלעדית של 12.5% ברכישת תוויקנייה של אתר Club1Hotels. המבצע מסתיים בחצות הלילה במוצ״ש זמן שיקגו (כלומר, בשעה 7:59 בבוקר יום ראשון, ה-13 למאי, שעון ישראל).

אז אם אתם מעוניינים לרכוש את תוויהקנייה בהנחהשלחו לי מייל בהקדם עם שמכם המלא, כתובת המייל שלכם ויתרת תוויהקנייה שברצונכם לרכוש (היתרה לפני ההנחה, מינימום 1000$ רכישה ללקוח). המייל שלי: lior@flying-out.com

עד כה הוזמנו תוויקנייה בסך של יותר מ-10,000$.

לסיכום

אני שמח שבביקור הקרוב בשיקגו אוכל לנסות מלון חדש שהיה על הכוונת שלי כבר זמן רב ואני גם שמח שיכלתי להזמין את הלילות בו במחיר כ״כ נמוך (בערך 105$/לילה כולל מסים בתעריף גמיש). עוד מציאה מוצלחת באתר Club1Hotels – ועוד סיבה להמשיך להמליץ עליו.

מחכה לקיץ

Chicago at Night

2 תגובות

  1. ערן

    בצילום המסך של קייאק מופיע מחיר של $129 באמומה, בעוד באתר עצמו הראית שהמחיר היה $292.
    מה הסיבה להבדל? סוג התעריף?

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      המחיר שמופיע בקיאק הוא המחיר ללילה אחד בעיגול למטה. זה אכן המחיר שהופיע באמומה (ראה צילום מסך ראשון מאתר אמומה). כלומר, בערך 260$ לפני מסים ובשקלול המסים 292$.

      הגב

השאר תגובה