בונוס של עד 100% ברכישת נקודות של IHG Rewards

הבונוס אינו אחיד לכל חברי המועדון ולכן ייתכן שחשבונכם לא זכאי לבונוס המקסימלי אלא לבונוס נמוך יותר (כמו 80%). על מנת להנות מהמחיר הנמוך ביותר תחת הבונוס המקסימלי, 5$ לכל 1,000 נקודות, יש לרכוש לכל הפחות 27,000 נקודות (ולקבל 27,000 נקודות נוספות כבונוס) במחיר של 270$. המבצע בתוקף עד ה-22 לאוגוסט.

חברות התעופה הטובות בעולם ע״פ סקייטרקס

סקייטרקס נחשבת לסמכות הגבוהה בכל הקשור לדירוג מוצרים ושירותים בשוק התעופה העולמי והיא מפרסמת מספר דירוגים בכל שנה. הדירוג החשוב ביותר, אפשר לומר, הוא דירוג חברות התעופה ובין השאר בחירת ׳חברת התעופה הטובה בעולם׳. השנה זכתה, ולא בפעם הראשונה, חברת התעופה המצוינת סינגפור איירליינס. אפרסם בקרוב פוסט מקיף בנושא.

הלוך/חזור עם אלעל ליוהנסבורג החל מ-499$

אלעל עדכנה לאחרונה שלא תגדיל את תדירות הטיסות בקו ליוהנסבורג ל-4 בשבוע, חרף הודעות קודמות בנושא, ועבור רבים זו הייתה אינדיקציה שלילית לפעילות החברה בקו. המבצע החדש של אלעל, במסגרתו מוצעים כרטיסים במחיר נמוך משמעותית מהרגיל, אולי מהווה אינדיקציה נוספת. המחיר המוזל זמין במגוון תאריכים עד סוף 2018 ומחייב שהיית סופ״ש ביעד (ומקסימום שלושה חודשים).

האם יוקם בת״א מלון של רשת היוקרה פור סיזנס?

״רשת מלונות היוקרה הבינלאומית Four Seasons (פור סיזנס) מנהלת מגעים מתקדמים לכניסה לישראל. […] המלון של פור סיזנס הוא רק חלק מהפרויקט המיועד למתחם בקצה המערבי של רחוב אילת, המכונה מתחם לפיד. הפרויקט אמור להשתרע על 300 אלף מ"ר, כאשר 100 אלף מ"ר מתוכם ישמשו למלון ועל ה־200 אלף מ"ר הנותרים ייבנו כ־700 דירות יוקרה. הפרויקט כולו ישתרע על פני שלושה בניינים בני 50־60 קומות לפחות״.

5,000 מיילים של M&M מהשכרת רכב של באדג׳ט

מבצע אטרקטיבי למדי של מועדון התעופה של קבוצת לופטהנזה במסגרתו יכולים חברי המועדון להנות מבונוס של 5,000 מיילים לכל השכרת רכב של שלושה ימים ומעלה. על מנת להנות מהבונוס יש לבצע את ההזמנה במהלך חודש יולי ולהשלים את ההשכרה עד סוף אוקטובר. המבצע תקף להשכרות בארה״ב, אירופה, אוסטרליה וניו-זילנד.

סין דרשה ואיימה – אלעל נכנעה

״תקרית דיפלומטית: חברת התעופה הישראלית המובילה אל על מחקה באחרונה ממנוע חיפוש הטיסות שלה את שמה של המדינה "טייוואן" מיעד הטיסה "טייפה", שהיא בירת טייוואן – ובמקום זאת הוסיפה את שם המדינה סין, שנמצאת בסכסוך מדיני ממושך עם טייוואן. הסיבה למחיקה, שעוררה מחאה מצד המדינה האסייתית השנויה במחלוקת, היא דרישה שהפנתה ממשלת סין לכל חברות התעופה בעולם. כיום רק 20 מדינות בעולם מכירות בטייוואן. בשנים האחרונות הפעילה סין לחצים כבדים על מדינות לנתק את קשריהן עמה. כעת החליטו הסינים להחריף את הלחץ, ונראה שהדרישה למחיקת השם ממנועי החיפוש של הטיסות הבינלאומיות היא אחד מהצעדים״.

8 תגובות

  1. רונן

    עוד מבצע מעניין שכדאי להוסיף – מבצע קניית מיילים של Aegean.
    עד סוף אוגוסט הם נותנים בונוס של עד 40% בקניית מיילים.
    אחרי הבונוס זה יוצא מחיר של כ 1.78 יורו-סנט, או כ 2.1 סנט דולרי.
    ניתן לקנות עד 50,000 מיילים בשנה (יחד עם הבונוס זה יוצא 70,000 מילים).

    הגב
  2. ארז

    ולטסים לביג׳ין: בלא מעט מטיסותיה מ/ליעד, אלעל מאפשרת לנוסעי היוקרה שלה (גולד ומעלה) הושבה במחלקת עסקים בשירות תיירים. כלומר, קונים כרטיס זול ב- 800 דולר ויושבים בביזנס.
    כמה זה ב״לא מעט מטיסותיה״? לא יודע, אבל יצא שזה קורה לי גם בהלוך, וגם בחזור: הקיץ בביג׳ין מסתבר חלש בעסקים, וכנראה שגם התחרות פוגעת באלעל כך שהיא החליטה לשדרג / לצ׳פר את נוסעי היוקרה. יפה!

    אם נפתחת האופציה (אקזקיוטיב) אז זה קורה בד״כ בטווח של שבוע – 3 ימים שלפני הטיסה- אז ניתן לבחור את המושב כבר בהזמנה בכל ערוץ שהוא. כל סוכן (כולל אלעל) יוכלו להגיד אם מושבי העסקים כבר פתוחים להושבה בשירות תיירים.
    תקף לכרטיסים שמשלמים בכסף וגם בנקודות.
    הבודדים שקונים כרטיס עסקים בטיסות האלו (בכסף או בנקודות) יושבו בראשונה (772) בשירות עסקים [ככלל, לא מופעלת מחלקה ראשונה בקו, והמושב דומה באיכותו למושב העסקים].
    מקווה שיעזור למי שמתכנן גיחה ספונטנית לסין.

    הגב
    • חנצי

      באופן כללי זה קורה כבר תקופה ארוכה בכל הטיסות עם ה 77 למזרח (לא רק לסין). ככלל אצבע זה אפשרי כמעט בכל טיסה חוץ מטיסות יוצאות מישראל במוצ"ש או חוזרות בחמישי – שורות 14 + 15 (בין הגאלי לאקונומי) נפתחות להושבה בחינם (שירות תיירים) לגולד ומעלה

      הגב
  3. חן

    במבצע נקודות הבונוס ב- IHG, אני יכול לקנות מ- 5,000 נקודות ולקבל את הבונוס.

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      כן, אבל אז המחיר יהיה גבוה מ-5$ ל-1,000 נקודות. כדי לקבל את המחיר המינימלי הזה צריך לרכוש 27,000 נקודות. כדי לקבל את הבונוס, עם מחיר משוקלל גבוה יותר, צריך לרכוש 5,000 נקודות בלבד.

      הגב
  4. דרור

    עוד שני מבצעים מהימים האחרונים:
    עד 100% בונוס ברכישת מיילים של יונייטד (עד 26.7).
    עד 45% בונוס ברכישת אוויוס של בריטיש (עד 6.8).

    הגב

השאר תגובה