מספר פוסטים שאולי תרצו לקרוא שוב:


מבוא לאתרי קאשבק – לחדשים בתחום 

אתרי קאשבק הם פורטלים המקשרים החוצה לאתרים אחרים. כל מעבר דרכם נרשם אוטומטית לחשבון המשתמש. מרגע שנוחתים באתר היעד ממשיכים את תהליך הרכישה כרגיל ללא הבדל. הקאשבק – ההחזר כספי – לרוב מתעדכן בתוך כמה ימים או כמה שבועות, ובכל מקרה רק לאחר מימוש העסקה (הטיסה או השהייה, ככל שמדובר במוצרי נסיעות). 

אני ממשיך להמליץ על אתר הקאשבק האמריקני TopCashBack. אני משתמש באתר בשנים האחרונות ומקבל באמצעותו החזר שנתי ממוצע של 150$-200$. סכום לא מבוטל. ל-TCB יש מספר אתרים-מדינתיים נוספים כשהגדול מהם הוא האתר הבריטי וגם בו אני משתמש באופן שיגרתי. אתם מוזמנים להירשם לאתרים האלו באמצעות הקישורים כאן בפוסט מה שייקנה לבלוג בונוס כלשהו לאחר שתצברו החזר כספי מינימלי בכל אתר. תודה מראש על התמיכה בבלוג! 

להרשמה לאתר האמריקני: https://www.topcashback.com/ref/flyingout

להרשמה לאתר הבריטי: https://www.topcashback.co.uk/ref/flyingout

כמובן ש-TCB הוא לא אתר הקאשבק היחיד בשוק. הנה כמה אתרים גדולים ומומלצים אחרים: Mr Rebates, Ebates ו-FatWallet. 

חשוב לדעת שלא כל המוצרים והשירותים מזכים בקאשבק. לרוב התנאים לכך מופיעים בגלוי בעמודים המתאימים באתרי הקאשבק. כך, לדוגמה, תעריפים מוזלים בהזמנה ישירה באתרי המלונות הם לרוב מוחרגים מקאשבק או כל החזר אחר כי כביכול מגולמת בהם הנחה גבוהה מדי. לכן לפעמים יהיה חכם יותר לבחור בתעריף הגמיש הרגיל ולצבור נניח 8% החזר דרך אתר הקאשבק מאשר להשתמש בתעריף מוזל שמקנה 4% הנחה במקור אבל ייבטל את אפשרות צבירת הקאשבק. לומדים עם הניסיון.

בכל מקרה, מעבר דרך אתר קאשבק לא ׳פוגע׳ בתהליך הרכישה בשום צורה. המחירים אותם מחירים. הזמנות שמבוצעות ישירות באתרי המלונות הן הזמנות ישירות לכל דבר ויאפשרו צבירת נקודות וקרדיט לסטטוס במועדון המלונות הרלוונטי. באותה מידה הזמנה בהוטלס,קום, לדוגמה, תצבור קרדיט במסגרת תוכנית הנאמנות של האתר (׳לילה בחינם אחרי עשרה לילות׳).

דוגמאות להחזרים כספיים

האתר האמריקני של TCB מציע כעת 7% החזר על הזמנות באתר בוקינג. לא רע. אלו שטסים בתכיפות עם וויז אולי יעדיפו לעבור דרך אתר החברה כי הוא מאפשר צבירת קרדיט של וויז בסך 10% מכל הזמנה ובעצם נותן החזר אפילו גבוה יותר – אבל זה, כאמור, מתאים רק למי שיודע שיוכל להשתמש בקרדיט לטיסות של וויז. את ההחזר של אתר הקאשבק, לעומת זאת, אפשר לקבל ישירות לפייפל או אפילו לקבל בונוס בהמרה לקרדיט של אמזון, לכרטיס נטען של ויזה ועוד אפשרויות אטרקטיביות.

TCB-US Booking

חשבתם לרכוש מנוי של פריוריטי פאס או להצטרף לשירות הפריים של אמזון בארה״ב? גם בזה אתר הקאשבק יכול לעזור…

TCB-US Priority Pass

TCB-US Amazon Prime

האתר האמריקני מציע קאשבק של 8% על הזמנות במלונות קבוצת IHG. זה החזר נדיב אבל מניסיוני האתר האמריקני ׳מפספס׳ ברוב המקרים כשזה נוגע להזמנות במלונות הקבוצה. אולי התנאים מונעים את הקאשבק במקרים רבים מדי. כך או כך, אני תמיד מעדיף להשתמש באתר הבריטי כדי לקבל קאשבק על הזמנת אלו – ושם אני לא נתקל בבעיות. האתר הבריטי כעת מציע גם הוא 8%.

TCB-UK IHG

יש אסטרטגיה פופולרית של רכישת תווי-קנייה על מנת לחסוך בהוצאות לאורך זמן. בארה״ב תווי-קנייה הם כ״כ פופולריים שישנם אתרים ייעודיים למסחר בהם וכמובן אתרים שמוכרים אותם בצורה ישירה. אחד מאותם אתרים הוא Raise. אז אם תרצו ליצור חיסכון נוסף – עברו לאתר Raise דרך אתר הקאשבק TCB על מנת להנות מ-2% קאשבק בכל הזמנה בסך 20$ ומעלה.

TCB-US Raise

כדוגמה אחרונה – לא אשכח להזכיר את אתר הזמנת הטיסות FlightHub. אני משתמש בו באופן שיגרתי ובפרט להזמנת כרטיסי טיסה זולים יחסית. שימו לב שיש להשתמש באתר האמריקני ולא באתר הקנדי. בזכות המעבר מ-TCB אני נהנה מקאשבק נדיב במיוחד של 15$ לכל הזמנה – ללא קשר לעלות הכרטיס! וכן, יצא לי כבר לרכוש כרטיסים בפחות מ-50$, למשל, ולהנות מקאשבק כרגיל. 

TCB-US FlightHub

איך מקבלים את ההחזר שנצבר בחשבון? 

הדרך הפשוטה ביותר היא להעביר לחשבון הפייפל ומשם לחשבון הבנק. ההעברה השניה, לחשבון הבנק בישראל, כרוכה בעמלה (עמלה של פייפל).

אבל יש אפשרויות מגוונות למימוש ההחזר לפחות באתר TCB. שימו לב שרוב האפשרויות אפילו כוללות בונוס של 3% עד 6%. כך, לדוגמה, תוכלו להזמין כרטיס מתנה של ויזה – ששווה כמו כסף לרוב הרכישות בתוך ארה״ב – ולהנות מבונוס נדיב של 5% לכל סכום שתטענו בו. לחילופין תוכלו לבקש קרדיט לשימוש באמזון עם בונוס של 3% מהסכום המבוקש (לא חייבים לנצל את כל היתרה הקיימת בחשבון).

הנה כמה מהאפשרויות הקיימות כרגע באתר האמריקני של TCB:

TCB Payout

לסיכום

אני משתמש באתרי קאשבק לעיתים תכופות ובעצם לא מבצע הזמנה באף אתר (למוצרי נסיעות או בכלל) מבלי לבדוק האם ניתן לקבל קאשבק על רכישות דרכו. למה לא לחסוך אם אפשר?

המלצה קטנה נוספת לסיום היא להשתמש באתר CashbackMonitor על מנת לעקוב אחר ההצעות של אתרי הקאשבק ופורטלי הקניות השונים. יש בזה התעסקות נוספת וזה כנראה ידרוש מכם לפתוח כמה חשבונות נוספים, אבל למשתמשים תכופים זה יכול להשתלם ובגדול. 

אם גם אתם רוצים לחסוך אז עשו לעצמכם טובה גדולה: הירשמו כבר עכשיו לאתר קאשבק והתרגלו להשתמש בו!

להרשמה לאתר האמריקני: https://www.topcashback.com/ref/flyingout

להרשמה לאתר הבריטי: https://www.topcashback.co.uk/ref/flyingout

13 תגובות

  1. ארז

    תוכל בבקשה לפרט עוד קצת על ההבדלים בין האתרים הבריטי/אמריקאי של TCB, ואיך נבון להחליט במי מהם להשתמש (לישראלי שהחשבונות שלו כאן)?

    הגב
  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ההמלצה שלך מאד עזרה לי! אני כבר על שלוש מאות דולר החזר השנה.
    תודה רבה

    הגב
  3. יוחי

    המלצה : כמי שמשתמש הרבה ב TCB להזמנות ב hotels.com
    אם ההזמנה היא למלון שלא בארה"ב, יש להזמין באתר הבריטי ולא האמריקאי אחרת לא תקבלו את ההחזר.

    ככלל ההחזרים באתר האמריקאי בדר"כ יותר גבוהים באחוזים אבל באתר הבריטי יש לפעמים החזרים בחברות שאין באמריקאי ( בעיקר בהשכרות רכב אבל לא רק ).

    והכי חשוב לבדוק גם incognito באופן ישיר כי לעיתים ( נדירות ) כשעוברים דרך אתר הקשבק המחיר הרגיל קופץ ואז ההנחה היא לא הנחה אלא "עבודה בעיניים" – קרה לי ב Sixt / Europcar

    הגב
  4. hemedr

    תודה ליאור, בהתחלה היה לי בעיות עם האתר, לא הבנתי למה סכומים משתנים אבל זה רק בשלב הPENDING אז לא נורא, כבר משכתי משמה למעלה מ80$ לפייפאל.
    אני ממליץ לנסות להשתמש באתר TRAVELOCITY אם יש שמה את המלון שאתם רוצים כי האתר נותן בין
    10-11% החזר שזה יותר מבוקינג
    והוטלס אפשר לקבל החזר באתר הסיני או הפסיפי שלהם, קצת טרחה רק בשביל הוטלס אז הפסקתי להשתמש בו.

    הגב
  5. yoel

    פלייט-הב לרוב איכזב אותי
    VAYAMA לעומת זאת הוכיח את עצמו כבר מספר פעמים
    ואני קונה כרטיסי אלעל במחיר נמוך מאתר החברה!

    טיפ לרווח גבוה יותר:
    רכשו כל מקטע טיסה בנפרד ובקרו בTCB לפני כל מקטע
    ואז תקבלו קשבק כפול
    (כמובן שמדובר בטיסות שרכישת כל צד בנפרד לא מייקר את הטיסה)

    הגב
    • Lior @ FlyingOut

      כן, גם אני ממליץ על Vayama. הזמנתי באתר מספר פעמים בעבר. אבל בדר״כ אני מוצא את הכרטיס שאני רוצה גם ב-FlightHub ואז ההחזר גבוה יותר, למרות שגם ב-Vayama ההחזר גבוה (12$). זה מעולה במיוחד לכרטיסים זולים כמו טיסות פנימיות בכל מיני מדינות שהן זולות גם בכיוון-אחד כפי שציינת.

      הגב
      • מאיר

        גם בנסיון שלי FlightHub היה יקר ובvayama היה משתלם.
        יצא לי להזמין כרטיסים בvayama
        אחד בעלות של 10.96$ וכרטיס נוסף בעלות של 11.89$
        לקבל 12$ קאשבק על כל הזמנה כך שטסתי בחינם ונשארתי עם עודף..

        כדאי לציין את הקאשבק בpriceline שבשונה מכל האתרים שנותנים קאשבק 1 על כל הזמנה לא משנה כמות הנוסעים, ועם רוצים לקבל על כל נוסע צריך להפריד את ההזמנות, על כל הסיכונים שבכך
        priceline נותן אמנם רק 5$ קאשבק אבל מקבלים 5$ לכל כרטיס ולא לכל הזמנה, מה שאומר שהיא מבצעים הזמנה אחת ל6 נוסעים מקבלים 30$.

  6. עומר

    שאלת אוף טופיק, אבל אשמח לקבל המלצות מהחברים כאן.

    מחפש להחליף את נרתיק המסמכים שלי שהגיע לשיבה טובה אחרי כמעט 20 שנה.
    מקום לשני דרכונים, כרטיסי אשראי (או כרטיסי פלסטיק בגודל דומה), בורדינג, קצת ניירת או שטרות מט״ח.

    שיטוט קצר באתרים רלונטיים מראה טווחי איכות ומחיר משמעותיים. לא מחפש להשקיע בזה המון.
    משהו איכותי ועמיד (עדיף לא מעור) אבל אין צורך להתפרע במעצבים, אני לא הנסיכה דיאנה…

    הגב

השאר תגובה