בפוסט זה לא אסביר שוב כיצד פועלים אתרי קאשבק. מי שרוצה מוזמן לקרוא את הפוסטים האלו:

שימוש במספר אתרי קאשבק

עיקרון מנחה בתחום הנסיעות הוא לרכז פעילות למינימום של מועדוני לקוחות כדי שבכל חשבון תהיה יתרה ׳אפקטיבית׳. מתוך עיקרון זה ישנה ההמלצה הכללית לבחור מועדון תעופה אחד בכל ברית ולקרדט אליו את כל הטיסות של אותה הברית – וכך עושים נוסעים מזדמנים רבים (וגם נוסעים תכופים, אם כי להם לפעמים יש מספיק פעילות כדי לתמוך בחשבונות במספר מועדוני תעופה). העיקרון הכללי הזה לא כ״כ נכון לגבי אתרי קאשבק משום שמאתרים אלו ניתן להנות גם אם יש בחשבון יתרה נמוכה. כלומר, מרבית אתרי הקאשבק לא קובעים מינימום משמעותי למשיכת כספים החוצה מהחשבון – ולכן אין מניעה להשתמש במספר אתרי קאשבק באופן שיגרתי.

בשימוש במספר אתרי קאשבק שונים ניתן להנות ממגוון רחב יותר של הצעות בכל עת וממבצעים שונים שמציעים האתרים המובילים. אחוז ההחזר בין האתרים בדר״כ שונה וכך תמיד ניתן לבחור את ההחזר הגבוה ביותר לכל רכישה.

כמובן שיש חיסרון אחד ברור: ניהול חשבונות במספר רב של אתרי קאשבק זו התעסקות יקרה בזמן ולא כ״כ כדאית או נוחה. שניים-שלושה חשבונות זה סביר אבל עשרה חשבונות זה כנראה מוגזם ולא פרקטי.

שלושת אתרי הקאשבק בהם אני משתמש הם ועליהם אני ממליץ בחום: האתר האמריקני של TCB, האתר הבריטי של TCB והאתר האמריקני Ebates.

מבצע הרשמה לאתר הבריטי

אם תירשמו היום – בהליך שלוקח פחות מדקה – תהנו מבונוס של 5 פאונד לאחר שתצברו החזר של 10 פאונד לפחות (תנאי סטנדרטי לבונוסים כאלו).

להרשמה לחצו כאן

גילוי נאות: הבלוג מקבל בונוס נוסף עבור כל משתמש חדש שנרשם ומגיע להחזר מינימלי כאמור.

דוגמאות להחזרים קיימים

בחיפוש זריז באתר הבריטי מצאתי את ההצעות האלו שתקפות כעת:

2 תגובות

  1. אסף

    שלום,
    מספר דברים:
    1. אחלה בלוג, תודה.
    2. אני תוהה אם אתרי הקאשבק באמת טובים. נראה לי שעדיף למצוא דרך לקבל את ההנחה שהם מציעים ישירות מול נותן השירות. למשל, בדוגמה שלך, 6.3% קאשבק על הזמנות מאגודה. אבל לפי נסיוני, אפשר לקבל הנחה דומה אם מזמינים דרך האפליקציה של אגודה ולא דרך האתר. אז למה לטרוח ולהזמין דרך אתר הקאשבק?
    3. נראה לי שעדיף להזמין ישירות דרך נותן השירות, כך לדעתי יהיה קל יותר לבצע שינויים בהזמנה שלך, לדוגמה, הזמנתי מלון ישירות ממריוט בתעריף מוזל ללא אפשרות ביטול. כשראיתי שהמחיר ירד משמעותית התקשרתי לשירות הלקוחות של מריוט ושאלתי אם אפשר לקבל את התעריף המוזל, הם הסכימו. אני לא יודע אם זה היה אפשרי אם הייתי מזמין דרך אתר קאשבק, מה אתה אומר?

    תודה

    אסף

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      2. טענה מעניינת. בפועל היא נכונה בעיקר לדוגמה שנתת ולדוגמאות דומות לה – אבל פחות נכונה בראייה רחבה. רוב אתרי ההזמנות לא מציעים מחירים נמוכים יותר באפלייקציה שלהם, ומה גם שכיום יש אתרי קאשבק שמאפשרים קישור גם לאפליקציות ואתרים סלולריים. כלומר, הסוגיה נפתרה בגדול. במקרה חריג יחסית שיש מחיר זול יותר באפליקציה אז הכדאיות של אתרי הקאשבק מטורפדת, אבל, כאמור, זה לא המצב ברוב המכריע של המקרים.

      3. כשאתה עובר מאתר קאשבק לאתר הקבוצה/הרשת אז אתה ממשיך ככל לקוח ומבצע הזמנה ישירה. לא יהיה הבדל בטיפול בך לעומת כל לקוח אחר שנכנס לאתר הקבוצה/הרשת בלי שעבר באתר קאשבק.

      הגב

השאר תגובה