שותפות חדשה ואטרקטיבית בין קבוצת הייאט לרשת SLH

רשת מלונות היוקרה SLH – בשמה המלא: Small Luxury Hotels of the World – מאגדת למעלה מ-500 מלונות יוקרה עצמאיים הפועלים ביותר מ-80 מדינות בעולם. לא מדובר ברשת בהיבט הקלאסי, שכופה מיתוג דומה לכל מלון, אלא דווקא ברשת שמעודדת מלונות לשמור על האופי הייחודי שלהם. SLH מפעילה מועדון לקוחות שנקרא Invited. באוגוסט השנה פורסמה הידיעה על שיתוף פעולה שנבנה בין הרשת לבין קבוצת הייאט. מבין קבוצות המלונות המובילות החיבור עם קבוצת הייאט הוא הטבעי ביותר כי קבוצת הייאט היא קטנה יחסית (פחות מ-1,000 מלונות) ויש בה דגש מיוחד על מלונות יוקרה (אם כי לקבוצת הייאט גם רשתות מוזלות יחסית). ובכן, ב-6 לדצמבר השותפות החדשה יוצאת לדרך כש-54 מלונות של רשת SLH יהיו זמינים להזמנה גם באתר של הייאט. חברי המועדון של הייאט, World of Hyatt, יוכלו לצבור נקודות משהייה במלונות אלו ואף להשתמש בנקודות כדי להזמין חדרים במלונות אלו. הלילות אף ייספרו לסטטוס. זאת ועוד, חברי המועדון של הייאט – בכל סטטוס – יהיו זכאים להטבות באותם מלונות של רשת SLH לרבות ארוחת בוקר בחינם ושדרוג אפשרי לחדר. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר של SLH.

איסלנדאייר לא תרכוש את חברת הלואוקוסט וואו-אייר

המיזוג בין שתי חברות התעופה האיסלנדיות בוטל וכעת חברת הלואוקוסט מהצפון הרחוק נמצאת בסכנה קיומית. זאת לאחר שלפחות חמש חברות תעופה אירופיות פשטו רגל בשנה האחרונה. בינתיים מסתמן שתבוא ישועה מצידה של חברת ההשקעות אינדיגו שנמצאת במו״מ להשקעה. חברת אידיגו מחזיקה במניות של כמה וכמה חברות תעופה כבר היום כך שיש לה ניסיון משמעותי בתעשיית התעופה.

מהדורה חדשה למבצע PointBreaks של מועדון IHG Rewards

מסגרת המבצע הפופולרי הזה מוצעים חדרים בעשרות מלונות של קבוצת IHG במחיר מוזל של 5,000 עד 15,000 נקודות ללילה בלבד. במלונות מסוימים זה משקף הנחה של 50% ומעלה לעומת העלות הרגילה ללילה-בונוס. המהדורה הנוכחית תקפה לשהיות עד ה-28 לפברואר. שימו לב שכל מלון מחוייב להציע מספר מוגבל של חדרים בתעריף המוזל ומכאן שמלונות ׳נעלמים׳ מהרשימה ככל שעובר הזמן. סה״כ מדובר במהדורה חלשה יחסית עם מעט מאוד מציאות.

אלעל מקטינה את ההנחה לעמיתי מועדון הצרכנות חבר

נכון להיום נהנים חברי מועדון הצרכות חבר מהנחה קבועה של 5% בהזמנת כרטיסי טיסה של אלעל (על מחיר הבסיס, לפני המסים) בהזמנה ישירה באתר אלעל, דרך המוקד הטלפוני או דרך מספר סוכני נסיעות שבהסכם. החל מה-15 לינואר ההנחה תהיה בגובה 3% בלבד.

הורידו אפליקציה וקבלו 250 נקודות של מועדון Golden Circle

מבצע כביכול זניח של מועדון הלקוחות של רשת מלונות היוקרה שנגרי-לה. אלא ש-250 נקודות הן בעלות ערך של 25$ במימוש כך שלמעשה מדובר בבונוס נדיב למדי. המועדון מאפשר להשתמש בנקודות גם לטובת תשלום רכישת מזון ומשקאות במלונות הרשת כך שניתן לכאורה להשתמש ב-250 נקודות כדי להנות מקרדיט של 25$ במסעדה/בר של אחד המלונות מבלי צורך להיות אורחים במלון. אני לא משוכנע ב-100% שזה פשוט כמו שזה נשמע אבל נראה שכן.

קאשבק של 12% על הזמנות של מאריוט

אתר הקאשבק האמריקני Ebates מציע החזר חריג בגובהו להזמנות באתר מאריוט. נראה שאין תנאים מיוחדים. אם אין לכם עדיין חשבון באתר Ebates אז נסו למצוא בגוגל קישור הרשמה פעיל ותוכלו להנות מבונוס של 10$ למצטרפים חדשים.

3 תגובות

  1. תייר

    מכבר באתר קשבק משפיע על כמות הנקודות שאקבל מהשהייה?

    הגב
  2. כן, אפשר להשתמש בנקודות של הייאט להזמנת לילה בת״א - FlyingOut

    […] בנובמבר 2018 החל השת״פ של הייאט עם רשת מלונות היוקרה SLH. במסגרתו יכולים חברי מועדון World of Hyatt להזמין חדרים במלונות SLH ישירות באתר הייאט (ולהנות מסל של הטבות בהזמנה ישירה), לצבור נקודות מכל שהייה (כולל קרדיט לסטטוס ומבצעים תקופתיים) ולממש נקודות כדי לשלם על הלילות (ע״פ קטגוריות המימוש במועדון). בתחילת הדרך רק 50+ מלונות של SLH נכללו בשת״פ, ואיפשרו צבירה ומימוש של נקודות לחברי המועדון של הייאט, אך כיום הרשימה כוללת מעל ל-300 מלונות מתוך 500+ מלונות הרשת בעולם. […]

    הגב

השאר תגובה