קבוצת מאריוט משיקה את המועדון החדש שלה: Bonvoy

בקיץ האחרון הושלם המיזוג של קבוצת סטארווד עם קבוצת מאריוט. בתוך כך אוחדו להם שלושה מועדוני לקוחות: SPG (המועדון הפופולרי של קבוצת סטארווד), Marriott Rewards (המועדון של קבוצת מאריוט) ו-Ritz-Carlton Rewards (המועדון של רשת מלונות היוקרה ריץ-קרלטון שהיה דומה מאוד למועדון של קבוצת מאריוט אך פעל עצמאית משום מה). היה ידוע שבכוונת הקבוצה להשיק מועדון-מאוחד תחת שם חדש, ועם שינויים מסוימים, אך השם נחשף רק לאחרונה. כעת נודע כי המועדון בשמו החדש יחל לפעול ב-13 לפברואר. החשבונות הקיימים יישארו כשהיו, כמובן, אך האפליקציה של מועדון SPG לא תפעל אחרי תאריך זה.

תעריפים מוזלים לטיסות של אייר-פראנס וק.ל.מ

מהדורה נוספת של מבצעי ״Oh lala״ ו-״Dream Deals״, בהתאמה, במסגרתם מוצעים תעריפים מוזלים לטיסות בהמשך השנה למגוון רחב של יעדים בעולם. אפשר למצוא, לדוגמה, כרטיסים ליעדים בארה״ב ובאסיה בפחות מ-500$. כרטיסים לדרום-אמריקה מתחילים מאזור 600$ בלבד – מחיר אטרקטיבי גם כן – אבל כדאי לדעת שגם לאטאם משווקת תעריפים מוזלים ליבשת הדרומית והם במקרים רבים אטרקטיביים אף יותר. שימו לב שאייר-פראנס וק.ל.מ משווקות ׳תעריפי לייט׳ ליעדים מסוימים אז המחירים לא בהכרח כוללים מזוודה. ברוב המקרים התעריפים המוזלים האלו כן מאפשרים צבירת נקודות במועדוני תעופה מסוימים בברית סקיי. להזמנות עד ה-23 לינואר.

100% בונוס ברכישת נקודות של הילטון

המבצע הראשון השנה לרכישת נקודות של מועדון Hilton Honors. ההנחה ניתנת לכל החשבונות, למיטב הבנתי, ברכישה של 10,000 נקודות ומעלה. כל חשבון רשאי לרכוש עד 80,000 נקודות בשנה (לפני הבונוס) אבל זו מגבלה פחות משמעותית כי המועדון מאפשר העברה חינמית ומיידית של נקודות. מחיר הנקודות, בשקלול הבונוס, הוא 5$ לכל 1,000. המבצע בתוקף עד ה-26 לפברואר.

תקרית מביכה נוספת ל-TSA

אי אפשר להגיד את זה אחרת: הרשות לבטיחות בתחבורה בארה״ב (ה-TSA) היא בדיחה. הגוף הזה עמוס בחוסר-מקצועיות, חוסר-סדר ואיכות אנושית ירודה מאוד – ובאופן מתבקש לא מפסיק לספק כותרות שליליות וכישלונות בכל בדיקה שנערכת. הבעיה היא שהגוף הזה הוא שאמון בפועל על הבטיחות והביטחון בטיסות מארה״ב ובתוכה. הסיפור הפעם: במקרה שהתרחש בתחילת ינואר הצליח נוסע בשדה התעופה הבינ״ל של אטלנטה – השדה העמוס בעולם – להעביר אקדח דרך הבידוק הביטחוני הרגיל וטס איתו לטוקיו. ככל הנראה הנוסע גילה את הנשק בתיקו במהלך הטיסה ודיווח על כך לצוות, ולאחר הנחיתה חיכו לנוסע אנשי הביטחון היפנים שליוו אותו ולקחו את הנשק כמובן. אירוע מסוג זה קורה אחת לכמה חודשים בארה״ב.

לונדון הית׳רו (LHR) ממשיך להיות שדה התעופה העמוס באירופה

בלומברג הציג השבוע את הנתונים על עשרת שדות התעופה העמוסים באירופה לשנת 2018. הרשימה כמעט לא השתנתה מאז השנה שעברה – מעט העובדה ששרמטייבו, הגדול משדות התעופה של מוסקבה ושדה-הבית של אירופלוט, נכנס לרשימה במקום ה-10 על חשבונו של פיומיצ׳ינו ברומא (ככל הנראה באופן חד-פעמי לאור אליפות העולם בכדורגל שהתקיימה השנה ברוסיה). הרשימה המלאה: לונדון הית׳רו (LHR) בו עברו 80.1 מיליון נוסעים, פריס שארל-דה-גול (CDG) בו עברו 72.2 מיליון נוסעים, אמסטרדם סכיפהול (AMS) בו עברו 71 מיליון נוסעים, פרנקפורט (FRA) בו עברו 69.5 מיליון נוסעים, איסטנבול אטאטורק (IST) בו עברו 68 מיליון נוסעים, מדריד בראחס (MAD) בו עברו 57.9 מיליון נוסעים, ברצלונה אל-פראט (BCN) בו עברו 50.1 מיליון נוסעים, מינכן (MUC) בו עברו 46.3 מיליון נוסעים, לונדון גטוויק (LGW) בו עברו 46.1 מיליון נוסעים ומוסקבה שרמטייבו (SVO) בו עברו 45.9 מיליון נוסעים.

הירשמו למבצע הרבעון הראשון של מועדון Radisson Rewards

במסגרת המבצע, שיתקיים עד ה-31 למרץ, ניתן לצבור 120,000 נקודות בונוס. זהו בונוס מדורג ועל מנת להגיע לבונוס המקסימלי כאמור יש לבלות 20 לילות במלונות הקבוצה. שימו לב שאין התייחסות למספר השהיות ובאופן לא-שיגרתי נספרים גם לילות-בונוס וגם לילות בתעריף המשלב כסף ונקודות. סה״כ מבצע אטרקטיבי למי שתכנן ממילא להתארח מספר לא מבוטל של לילות במלונות הקבוצה בחודשיים וחצי הקרובים.

בקרוב ייפתח שדה התעופה רמון ליד אילת (ETM)

החלו סיורי העיתונאים בשדה החדש שנבנה בהשקעה אדירה של 1.7 מיליארד ש״ח. הוא מעוצב, ידידותי-לסביבה, עמוס טכנולוגיה וגדול בצורה משמעותית משדה התעופה של אילת שאותו הוא אמור להחליף. כל זה יפה וטוב – אלא שאף אחד מקברניטי הפרוייקט העצום הזה, שבמסגרתו נבנה שדה תעופה בינ״ל מאפס, לא חשב שיהיה נכון לחבר את השדה לאילת – מרחק של כ-20 דקות נסיעה – באמצעות רכבת כלשהי או לפחות שירות הסעות חינמי. במקום זה הנוסעים התמימים, שרובם יגיעו לשדה בטיסות לואוקוסט מאירופה, ייאלצו לקחת מונית לאילת ובמקרים רבים לשלם מחיר מופקע תודות לנהגי מוניות ישראלים שלא בוחלים באמצעים כדי לגמור את החודש בצורה חיובית יותר (וכן, זו הכללה, אז למען הסדר הטוב: יש גם נהגי מונית הוגנים והגונים). נצטרך להמתין ולראות האם השדה החדש יוכיח את עצמו כהצלחה – לתיירים, לישראלים ובפרט לתושבי אילת.

5 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לגבי אילת, על פי פרסומים מתוכננת רכבת קלה (לדעתי ל 12/9999) אבל בכל מקרה אוטובוס בתדירות מאד גבוהה ובמחיר נסיעה מקומית באילת עד לאזור המלונות באילת.

    הגב
  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אמורים להיות גם שאטלים חינם בתקופה הקרובה

    הגב
  3. אלון בלון

    נתחיל מאוטובוס ישיר מתל אביב לשדה התעופה הבינ"ל הראשי של ישראל,

    הגב
    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      היה ובוטל כשפתחו את קו הרכבת.
      יחד עם זאת, יש שירות ישיר באוטובוס בלילה כל שעה עגולה – קו 469 של מטרופולין שמקשר בין ת"א לב"ש דרך נתב"ג.

      הגב

השאר תגובה