לטוס לארה״ב עם ק.ל.מ במחירים חסרי-תקדים

החברה ההולנדית מציעה כעת מחירים נמוכים במיוחד למגוון מצומצם של יעדים בארה״ב ובראשם וושינגטון, אורלנדו ואטלטה. כרטיסי הלוך/חזור מת״א מתחילים ממחיר של 390$ בלבד באתר החברה. ניתן גם לטוס לחוף המערבי של ארה״ב – ובפרט לסן-פרנסיסקו – במחיר של החל מ-480$ בלבד. שווה!

מלונות נוספים של רשת SLH הצטרפו למועדון World of Hyatt

בשנה שעברה הודיעה קבוצת הייאט על שותפות עם רשת המלונות Small Luxury Hotel (רשת המאגדת מלונות בוטיק ומלונות יוקרה מרחבי העולם). לפני כחודשיים הצטרפו 54 ממלונות הרשת (מתוך קצת יותר מ-500) כמלונות שותפים תחת המועדון של הייאט. מדובר בשדרוג משמעותי למועדון שחבריו יכולים כעת לצבור נקודות ולממש נקודות במגוון רחב יותר של מלונות ובפרט מלונות יוקרתיים מאוד. כעת הצטרפו 56 מלונות נוספים של רשת SLH לחגיגה וסה״כ 110 מלונות של הרשת פועלים תחת מועדון World of Hyatt. המועדון, בעיניי, ביסס את מעמדו כמועדון המלונות הטוב ביותר עבור נוסעים תכופים במיוחד.

מהדורה חדשה למבצע יום-הולדת של מועדון הנוסע המתמיד

אם אתם חוגגים יום-הולדת בחודש פברואר תוכלו במהלך החודש לרכוש כרטיס בונוס מוזל במיוחד, עם פטור מהיטל-דלק, בצמוד לכרטיס בכסף לאותן טיסות. זו אחת ההטבות הטובות ביותר של המועדון. היעדים הפעם: אתונה, טביליסי, פריס, טורונטו והונג-קונג. ליציאות עד ה-31 למאי.

50% הנחה על כרטיסי בונוס במועדון התעופה IberiaPlus

להזמנות עד ה-10 לפברואר ולטיסות עד ה-15 לאפריל. מדובר כמובן רק בטיסות איבריה ולא טיסות של חברות תעופה שותפות (שניתן לרכוש באמצעות אוויוס במועדון, אבל לא להנות מההנחה). כך, לדוגמה, כרטיס בונוס הלוך/חזור ממדריד לניו-יורק במחלקת העסקים עולה כעת רק 34,000 אוויוס וכמה עשרות דולרים במסים (בתאריכי אוף-פיק ובהינתן זמינות שהיא באופן כללי מועטה מאוד בקו הזה). אבל כדי לצנן את ההתלהבות – חשוב לזכור שמדובר באחד ממועדוני התעופה החלשים באירופה עם שירות לקוחות ידוע לשימצה. פרטים נוספים על המבצע אפשר למצוא בפוסט בבלוג Points to be Made (לחצו כאן).

כרטיסים לאירועי ספורט לרכישה בנקודות של מועדון IHG Rewards

מימוש נהדר לנקודות, לפחות בעיניי, שלא ידעתי על קיומו עד לאחרונה. בתמצית: תמורת 40,000 עד 60,000 נקודות תוכלו לרכוש חבילה הכוללת שני כרטיסים למשחק כדורסל בארה״ב, לדוגמה, כולל הטבות נוספות כמו מושבי מועדפים וכסף לבזבוזים. בהתחשב במחירים של הכרטיסים האלו בכסף מדובר במימוש טוב במיוחד לחובבי ספורט. אני ממליץ בחום לקרוא את הפוסט המקושר כאן.

גארי לף פרסם הערכת-שווי חדשה לנקודות של מגוון מועדוני לקוחות

אם השם לא מוכר לכם – גארי כותב את הבלוג הנהדר View From the Wing ובעיניי הוא אחד הבלוגרים הכי מקצועיים בכל מה שקשור לניתוח פיננסי. בתחום של הערכת-שווי מטבעות הוא בגדר סמכות.

בריטיש סוגרת את מרכז ההזמנות שלה בישראל

״בסוף החודש הזה צפויה חברת התעופה הבריטית לסגור את מוקד ההזמנות הטלפוני שהיא מפעילה בישראל. בריטיש מצטרפת לחברות תעופה נוספות, בהן לופטהנזה ויונייטד, שכבר צמצמו את הנציגות שלהן בארץ״.

10 תגובות

  1. שי

    שלום ליאור, לאחר לבטים רבים ולאחר הצעתך בפוסטים הקודמים, כנראה שאבחר בBAEC. אני הולך לשאול שאלה, על מקום שכנראה לא אבקר בו. אז שאלתי היא: מה דעתך על חדר הקונקורד בהיתרו? תודה.

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      הדעות על הטרקלין הזה תמיד חלוקות. מחד – הוא משווק כטרקלין מאוד אקסקלוסיבי, הוא מעט טוב יותר מטרקלין הפירסט, הוא כולל מתקנים משודרגים ויש לו מסעדה לא רעה בכלל. מאידך – הוא לפעמים עמוס מאוד (מה שלא צריך לקרות בטרקלין מהסוג הזה), הוא לא עד-כדי-כך מפנק ואין אליו גישה ישירה במסלול המהיר שבריטיש הקימה ב-T5. כלומר, בגדול, לא הייתי עושה מאמץ מיוחד כדי להיכנס אליו אפילו אם הייתה לי את ההזדמנות אבל אני מניח שזה אחרת עבור מי שלא נכנס אליו מעולם ורוצה את החוויה הראשונה החדשה הזאת.

      לגבי סיכויי הכניסה שלך,

      אתה צריך כרטיס בפירסט של בריטיש או מפתח CCR (הטבה של GGL). להגיע למצב שיש לך כרטיס בפירסט של בריטיש זה לא סיפור דימיוני בכלל. אתה יכול או לרכוש בהזדמנות כרטיס ביזנס ולשדרג אותו בקלות עם אוויוס או פשוט לרכוש במקור כרטיס בונוס בפירסט. לרוב האפשרות הראשונה עדיפה.

      לגבי כרטיסים מוזלים בביזנס,

      במבצעים אפשר למצוא כרטיסים מת״א לניו-יורק ב-2400$. זה לא רע, ובפרט כשאתה משקלל פנימה את צבירת הנקודות (לסטטוס ולמימוש). אבל זה יקר מדי לרוב הנוסעים. אפשר, לחילופין, למצוא הזדמנויות מעניינות לכרטיסים מוזלים ליציאה מאירופה – ואז המחיר יכול לרדת עד אזור 1200$. זה דורש עוד איזו טיסת קישור קצרה, אולי, אבל בעידן הלואוקוסט זה לא ביג-דיל. אתה גם יכול לשלב ביזנס בכיוון אחד ואקונומי בחזור, כדי להוריד את המחיר, ואז לשדרג את ההלוך לפירסט עם אוויוס כדי לקבל את החוויה הזאת גם כן. בכל מקרה – אל תחשוב שמדובר בחלום רחוק מדי.

      – – –

      מאוד מרשים אותי העניין שלך בתחום הזה בגיל כ״כ צעיר. סחטיין עלייך. תמשיך לטוס, ללמוד ולחוות. אתה מוזמן לשלוח לי מייל עם כל שאלה למקרה שלא מתשחק לך לפרסם בפומבי: lior@flying-out.com

      הגב
      • שי

        שאלה נוספת: מה אתה חושב על טרקלין המזח? היכן תדרג אותו ביחס לטרקלינים אחרים וטרקליני מחלקה ראשונה בפרט?

      • Lior@FlyingOut

        אחד הטרקלינים האהובים עלי. יש טרקלינים אחרים שהם יותר ׳וואו׳ ממנו, בהחלט, אבל הטרקלין של קתאי – כמו הרבה טרקלינים של קתאי – הוא פשוט טוב. לא מפספס בכלום. יפה, נעים, נוח, שימושי, מרווח מספיק, שירות פנטסטי, מסעדה מצוינת – כל מה שבנאדם צריך בקונקשיין. יכול להיות שאפילו אפשר להגדיר אותו כטרקלין הטוב ביותר באסיה (בהנחה שקטאר נחשבת במזרח-התיכון).

  2. נחשון

    אהבתי מאוד את העיצוב החדש, כל הכבוד.
    מציף מחדש שאלה שהלכה לאיבוד באחד הפוסטים הקודמים:

    אחרי שראינו ששדרוג מחלקה עם נקודות אל על הוא תהליך כמעט לא ריאלי, מה לגבי שדרוג תנאי ישיבה?
    פה מאפשרים להזמין מושב מועדף (בתיאוריה, כי לאחר הזנת הפרטים לא קורה כלום כשלוחצים על ״שלח״)
    https://www.elal.com/SpecialSeats

    יש לי כמעט 1000 נקודות שהמימוש האידאלי עבורן הוא בשדרוג חווית הטיסה באלעל. אין לי תוכנית להזמין כרטיסי בונוס בעתיד הנראה לעין, אבל יש לי 2 טיסות של העבודה שאני מנסה לשפר בהן תנאים.
    אין מה לעשות?

    הגב
    • Lior@FlyingOut

      אפשר להשתמש בנקודות כדי לרכוש מושבים מועדפים, כן. זה מימוש די גרוע לנקודות אבל אם מבחינתך המטרה היא לשרוף נקודות אז לך על זה. שירות הלקוחות יוכל לעזור עם זה (ובכלל האתר של אלעל הוא לא הכי מסודר בעולם ולא חסרות בו תקלות או פעולות שלא ניתנות לביצוע).

      הגב
    • Lior@FlyingOut

      תודה. עוד יהיו מספר שינויים חיוביים בימים הקרובים.

      הגב

השאר תגובה